Jump to content

Газификация на B4 в Пловдив?


Recommended Posts

Търся си газаджия в Пловдив, който има желание да се занимава с тези коли. До сега я карах на бензин, ама... взе да дере джоба, а и като я стегнах и двигателя се държи прилично вече си мисля, че й е време за бутилка на мястото на резервната гума. 
Ходих при един сравнително известен майстор тук, по препоръка от приятели, малко се чуди - толкова стара кола - взе да ми обяснява, че дюзите на тезi двигател се управлявали заедно, та новите газови не можели да работят така, трябвало някаква по-примитивна газова - полска примерно (LPG Tech, ако правилно разбрах). Малко неуверен ми се видя или просто нямаше голямо желание. Дайте още някое предложение къде може кадърно и с желание да ми сложат газов инжекцион на колата?

 

Като цяло..  харесвам си колата, но на толкова стара кола - да й слагам газова (800-850 лв) и да я карам до умиране... или да сменям колата с нещо по-ново и примерно дизелово? Малко съм в риска да отворя кофти спор, но я има и тази дилема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръпал да скочиш до София при колегата @Муцев, ще ти свърши качествено газифицирането. 

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, head_up said:

Търся си газаджия в Пловдив, който има желание да се занимава с тези коли. До сега я карах на бензин, ама... взе да дере джоба, а и като я стегнах и двигателя се държи прилично вече си мисля, че й е време за бутилка на мястото на резервната гума. 
Ходих при един сравнително известен майстор тук, по препоръка от приятели, малко се чуди - толкова стара кола - взе да ми обяснява, че дюзите на тезi двигател се управлявали заедно, та новите газови не можели да работят така, трябвало някаква по-примитивна газова - полска примерно (LPG Tech, ако правилно разбрах). Малко неуверен ми се видя или просто нямаше голямо желание. Дайте още някое предложение къде може кадърно и с желание да ми сложат газов инжекцион на колата?

 

Като цяло..  харесвам си колата, но на толкова стара кола - да й слагам газова (800-850 лв) и да я карам до умиране... или да сменям колата с нещо по-ново и примерно дизелово? Малко съм в риска да отворя кофти спор, но я има и тази дилема.

Обърни се към @nikom той работи в сервиз където слага газово в пловдив и работят много чисто 

 

Карам в момента колата и съм доволен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо не си написал с кой мотор е колата, макар че ако се хванем за написаното, че е фул груп, можем да предположим АВК. Ако са ми правилни разсъжденията редно е да се сложи газов инжекцион, не че и на АСЕ-то не е редно ама няма да влезеш в тия 850 лева [emoji6] Приказки от сорта "Аз мойта я карам 100 години с обикновенна газова и никога не ми е гърмяла!" сме ги чували [emoji6]


Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия двигател (1.6, ADA, 101 коня) и газовата ми е обикновена Lovato. Газов инжекцион, доколкото съм чел е хубаво да се сложи на ABK 115 коня.

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Муцев упоменал съм в тага кой двигател е, иначе София - да, мога да отскоча, но за всяко последващо действие по газовата ми се ще да се прави от хората, които са я монтирали. Не е желателно да са на такова голямо разстояние, за това попитах за Пловдив. Но ако имаш желание - отвори едно ЛС да поговорим?

@6matkar за газов инжекцион си говорим, не ми се разправя с гърмялки. Пък и да спестя 200-300 лв, най-много разлика. Не си струва. Сподели впечатления като си с обикновена газова какъв е ефекта - пукане, мудно набиране?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, head_up said:

Сподели впечатления като си с обикновена газова какъв е ефекта - пукане, мудно набиране?

 

Гръм в рая, силикони, кихалки, маркучи, кутии на парчета, после мятащи се обороти, гаснене по светофарите и накрая Надин приютява нещастницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, autoasist said:

Гръм в рая, силикони, кихалки, маркучи, кутии на парчета, после мятащи се обороти, гаснене по светофарите и накрая Надин приютява нещастницата.

Глупости. Колата е с обикновена газова от 2007 година. Навъртяни до тук от предишния собственик и мен около 40 000 км. Имах гърмеж, когато ми се прецака комутатора. И изгасна на Сточна Гара. Ама проблема беше в комутатора. След като си го смених сам, нямам повече проблеми. Имам проблем със запушени дюзи на бензин като много други коли при продължително каране на газ. Почнах повече да карам на бензин и малко се пооправи. Не съм си чистил дюзите, защото бензина ми е само за палене и  да стигна до газ станция,  да сипя газ. Колата също така е с китайска бензинова помпа от 2006 г. Зет ми, който кара Пасат 3 комби 1996 г, 1.6 , сложи газов инжекцион. Разликата, е че сипва повече бензин. Тая година трябва да сменям бутилката, че е 10 г.

Ето тук също някои хора казват, че ADA върви с обикновена газова:

 

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре и ние да сме ги карали тия чудесии и да им знем мурафетите. Това кат гръмне повече поразии прави отколкото си спестил за това време.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, 6matkar said:

Глупости. Колата е с обикновена газова от 2007 година.

 

12 години = 40 000 км.

Моля за поне една логична причина, заради която е монитарана изобщо газ?

 

10 hours ago, 6matkar said:

Навъртяни до тук от предишния собственик и мен около 40 000 км.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, autoasist said:

12 години = 40 000 км.

Моля за поне една логична причина, заради която е монитарана изобщо газ?

 

 

Много просто. Колата е купена 2006г, на следващата и се монтира обикновена газова. На приятеля ми му пораства пи...ъъъ...работата и след 2 години си купува по-висок клас кола. Понеже има една гаражна клетка, новата кола отива в гаража, а Ауди-то го дава на майка му, която го кара от дъжд на вятър. След 3-4 години вадене на пари по х2 за гуми, винетки, граждански на два автомобила и т.н. Решава да го продаде. Взимам го аз. Ама на новата работа на мен ми дават нов служебен автомобил. Но не ми дават да му сипвам гориво и да си го карам. В резултат Ауди-то го карам рядко - само събота, неделя, отпуска.

 

Понеже 4 години карах онова недоразумение Голф 3...Та имаше 1.6 двигатели, които също ставаха с обикновена газова. Но имаше един нов 1996г, който беше с пластамсови колектори и там почти всички препоръчваха ГИ.

 

Просто казвам, че става и с обикновена газова. Всеки си решава. Спазвам едно правило - винаги паля на бензин, чакам да загрее, зимата повечко и чак тогава превкл. на газ.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това правило, няма да те спаси от гърмежите. Измисли си ново [emoji6]

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал 3 години абк с обикновенна газ от италия си беше дошла така аз бях 2ри в бг, изобщо не съм съгласен с тва за гърмежите и  гасненията.Ако всичко е изправно най-вече примитивния дебитомер не е никакъв проблем нищо че има 1 метър маркуч от изпарителя на тоя мотор..естествено на днешно време инжекцион е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...