Jump to content

S6 4.2 - тромава в ниските


150hp

Recommended Posts

Здравейте. Автомобилът е S6, C5, 4.2, 340hp. Проблемът е следният - колата е мудна и тромава в ниските обороти. Когато достигне 4000 оборота се отпушва и започва да върви много силно, но преди 4000 е зле. Закачахме я на диагностика - няма записани грешки. Проверихме клапите на всмукателния колектор - ОК са и няма проблеми с тях. Направи ни впечатление, че дебитомерът не записва грешка, но след почистването му достигаше само до 150-160 единици, а съм чел, че при С6 трябвало да е около и над 200. Възможно ли е проблемът да е от него и заради това да не върви в ниските? Иначе няма никакви други симптоми - пали нормално, работи стабилно на празен ход, разходът също е ОК и не съм забелязал да се е повишил.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен и въздушен са на около 5000 километра. Сменявам ги на около 10 000. Колата си е така откакто е купена, въпреки, че е в много добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен, че клапите във всмукателния колектор са изправни, провери как е зацепването на валовете с VCDS, ангренажния ремък дали е поставен както трябва, замери налягането от бензиновата помпа, състоянието на л-сондите (да не са мудни).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена до момента обтегачите на веригите.

Да видят фазите на валовете.

Няклоко градуса отклонение и ще има такава ситуация 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги при проблем с вървежа при ниски обороти започвам от дебитомера. На друга кола разликата от aftermarket (че не и от най-евтините) и оригинален имаше голяма разлика. Сменихме дебитомера и колата стана отвратителна за каране до около 3200 оборота. После един път "отпушва" и се изстрелва. Иначе изобщо не ставаше за каране, брутално мудна и едва реагираща. След смяна с оригинален всичко се оправи.

Разбира се, може и да са другите причини, а може и да не е. Аз почвам от дебитомер, ако не е той - тогава са другите варианти. Това си е моя начин, всеки си знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как 150единици и очакваш да върви? 2 ески съм тестсвал лично и при покаазание около 250коня по дебитомер, което е 200 единици примерно и са доста зле. За ставнение наскоро гледах моето сток 2,7т и покававаше малко над 200 единици. Вървежа отговаря доста точно между другото понеже върви повече от 4.2 което показва по-малко.

Според мен трябва да се разбере дали дебитомера е умрял на първо място и след това клапита дали наистина работят (в движение!). Относно клапите имам предвид, че не се сещам в момента очнот ова 4,2 с кой тип колектор/клапи е, има шанс както се съмняваме и за един шестак е да не работят в движение поради слаб вакум, изкускащ клапан или нещо такова.

За съжаление обаче тези 4,2ки без да мога да го докажа, мисля че имат и други проблеми, които им спират вървежа, но прсото не знам никой досега да е възтановил такава за да се разбере какво точно ги мори.

От поне 10бр досега само едно сещам, което вървеше доста добре, останалите са като чипното 1,8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...