Jump to content

Помощ при избор на СУВ


Recommended Posts

14 hours ago, mshbul said:

Туарегът не е с халдекс. 

Както и поршето има постоянно задвижване с разпределение на усилието в полза на задния мост. Има си среден диференциал.

След 2010 и туарега го има с куатро и е по-евтино от варианта с традиционната раздатка.

 

http://blogs.youwheel.com/2015/02/14/volkswagen-touareg-4motion-awd-system-comprehensive-review/

Благодаря за информацията. Ще цитирам това от статията, което добре се усеща в реални условия:

 

Quote

The 2nd-gen Touareg 4Motion has weaker off-road capability than the 4XMotion version, but it has two major advantages: (a) TORSEN center differential has a lighter weight; (b) it can mechanically detect the tendency of slipping, and even react immediately before the slipping has actually occurred; in other words: TORSEN differential can PREVENT slippage. This is extremely useful when driving in the snowy road surfaces

 

29 minutes ago, Norton said:

Не, но се втърдява. Когато сваля или се вдига, излиза знак на таблото, в случая не излиза. 

Мерси, колко режима на височината има? Когато паркираш, сваля ли автоматично задницата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих на огледи днес в Горубляне …. ситуацията е доста притеснителна. Дали пък да не разгледам и бензиновите варианти? До края на годината трябва да съм намерил возило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди до германия си вземи нещо свясно.

Мой познат си купи кола от един дето ги докарва по поръчка. Доволен е. Май са от австрия и германия.

Ако искаш да го питам да се свържете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има защо в повечето случаи.

Като не си е харесал тук, явно търси нещо свястно. На мнение съм, че си струва да се купи кола на реални км около 200х и в добро състояние по-скъпо, с колко зависи.

Но такава кола на над 300х означава много ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/22/2019 at 10:47 AM, gPaunov said:

Благодаря за информацията. Ще цитирам това от статията, което добре се усеща в реални условия:

 

 

Мерси, колко режима на височината има? Когато паркираш, сваля ли автоматично задницата?

Може да я сваля, може да не я сваля - зависи на какъв режим е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те щото от Америка не са гнили.

Не само не са гнили ами идват и чисти отдолу...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, само че наводнени тоталки никой не внася. Идеята е да изглежда колкото се може по-зле на външен вид, така че да я вземеш евтина на търга, а реално почти нищо да ѝ няма и ремонта да е евтин. В момента се продава една А3-ка във форума, която е отличен пример на тази стратегия.

 

Наводнената кола е точно обратното: отличен външен вид, пълен разпад отвътре особено при електрониката. Да не говорим пък че всяка застрахователна фирма ще откаже каско на наводнена тоталка, защото самите те ще трябва да я изплатят като започнат проблемите поради корозията.

 

Само един колега се беше засилил да купува такава, ама му наляхме ум в главата и се отказа. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да, ясно ми е. Виждал съм от две купета - един премиум. Не мерси. Карайте си ги. Но пък има и печалба - плащате една ,а реално се возите на две коли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...