Jump to content

Духалка на предното стъкло


atanas.b

Recommended Posts

Някой може ли да помогне как се сваля пластмасата на духалката за предното стъкло. Дясната част духа много слабо и почти не може да чисти стъклото като се запоти. 03B433AC-E513-49A4-B18A-3CD4469F48D6.thumb.jpeg.23cd4be45829c937573fc0a7b44786cb.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ще е в някоя от клапите, не от самата решетка отдолу. Виж в блока на климатроника какви записани грешки има, опитай да направиш адаптация на клапите. Другото е ако губи антифриз през радиаторчето на парното и от това да се изпотява стъклото или да е пусната рециркулацията на въздуха в купето.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз точно това предполагам, понеже често излизат малки дунапренчета. За това си мисля, че може някое по-голямо парче да се е заклещило. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да се е заклещило, не е това причината, иначе отиваш в големия сериал, клапите на парнотто са ти останали без дунапрен.Следва сваляне на табло и облепване на клапите.И ще имаш великолепно парно после.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре не можеш, отдолу ти трябва достъп, има два пина, на които има две пружинни контри, вадят се много трудно, чак тогава излиза решетката. Дунапрена ти тръгнал ли е, забрави за коректно парно/охлаждане - таблото задължително долу. Успех.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото като му е жега вътре на климатик (ако ползва такъв, вместо прозорците), а зимата като се намръзне, ще го оправи.:hilezh: Очаквам вече тема как да си смени счупената решетка, че наистина е много грозно хваната на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите са тапицирани с дунапрен, изгние ли, пада, а клапите имат наколко технологични отвора, през които съответно минава въздушния поток, т.е. няма клапи.

По-новия (фейс) вариант са пластмасови, без отвори и с гумена периферия/устна по края.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към NIKO. По отговорите ти личи че си свалял таблото. Има ли начин тези клапи да се подменят с тези от новия фейс, т.е. еднакви ли са по размер. Питам защото и през моите отвори хвърчат дунапренчета и като карам по магистралата бързо, парното увяхва зимно време.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейс, не фейс, има дунапрен. Правили сме клапи на авери и на моята. Едно и също е положението при всички А3-ки 8L. От 96 до 03. Последно правихме на дизеЙ ПД от последните бройки и пак беше така парното. Фейса може да е при друг модел, но не и при А3. Моят клозет също е фейс и му правих клапите, още като го купих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На приятел правих облепване с а3 фейсова и беше дунапрен. Лошото е че при а3 не се цепи кутия на парното на две като при а4 преди фейса. 

 Справих се с облепяме на място с алуминиево тиксо от Лидл. Трудно и бая игра с климатроник с нагласяне на клапите, така че да има достатъчно място за облепяме.

 А колкото до централната отвор на духалката на стъклото, хванат е с гайки или зегерки отдолу. Без да свалите таблото няма махане цял отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Блг. колеги за отговорите, ще почака за есента. За сега не съм довършил смяната на тампоните на задното окачване около 20бр. са куатро е, загубих им бройката вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...