atanas.b Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Някой може ли да помогне как се сваля пластмасата на духалката за предното стъкло. Дясната част духа много слабо и почти не може да чисти стъклото като се запоти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) Проблема ще е в някоя от клапите, не от самата решетка отдолу. Виж в блока на климатроника какви записани грешки има, опитай да направиш адаптация на клапите. Другото е ако губи антифриз през радиаторчето на парното и от това да се изпотява стъклото или да е пусната рециркулацията на въздуха в купето. Редактирано 24 Март 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a3tdi Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Може и от дунапрените на клапите, да са се разлепили(разпаднал) Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas.b Публикувано 25 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 И аз точно това предполагам, понеже често излизат малки дунапренчета. За това си мисля, че може някое по-голямо парче да се е заклещило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 И да се е заклещило, не е това причината, иначе отиваш в големия сериал, клапите на парнотто са ти останали без дунапрен.Следва сваляне на табло и облепване на клапите.И ще имаш великолепно парно после. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas.b Публикувано 26 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Табло, че няма да разглобявам няма, ама кажете поне как се сваля решетката поне да проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 (Редактирано) Отгоре не можеш, отдолу ти трябва достъп, има два пина, на които има две пружинни контри, вадят се много трудно, чак тогава излиза решетката. Дунапрена ти тръгнал ли е, забрави за коректно парно/охлаждане - таблото задължително долу. Успех. Редактирано 26 Март 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Лятото като му е жега вътре на климатик (ако ползва такъв, вместо прозорците), а зимата като се намръзне, ще го оправи. Очаквам вече тема как да си смени счупената решетка, че наистина е много грозно хваната на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matungo Публикувано 27 Март 2020 Доклад Share Публикувано 27 Март 2020 Тия дунапрени за какво служат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Март 2020 Доклад Share Публикувано 27 Март 2020 Клапите са тапицирани с дунапрен, изгние ли, пада, а клапите имат наколко технологични отвора, през които съответно минава въздушния поток, т.е. няма клапи. По-новия (фейс) вариант са пластмасови, без отвори и с гумена периферия/устна по края. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Въпрос към NIKO. По отговорите ти личи че си свалял таблото. Има ли начин тези клапи да се подменят с тези от новия фейс, т.е. еднакви ли са по размер. Питам защото и през моите отвори хвърчат дунапренчета и като карам по магистралата бързо, парното увяхва зимно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Няма начин, захватите са други, или се слага цялата коруба от фейс, или се облепят старите клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 29 Март 2020 Доклад Share Публикувано 29 Март 2020 Фейс, не фейс, има дунапрен. Правили сме клапи на авери и на моята. Едно и също е положението при всички А3-ки 8L. От 96 до 03. Последно правихме на дизеЙ ПД от последните бройки и пак беше така парното. Фейса може да е при друг модел, но не и при А3. Моят клозет също е фейс и му правих клапите, още като го купих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 30 Март 2020 Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 +1, фейс S3 8L също си е с дунапрен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 30 Март 2020 Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 На приятел правих облепване с а3 фейсова и беше дунапрен. Лошото е че при а3 не се цепи кутия на парното на две като при а4 преди фейса. Справих се с облепяме на място с алуминиево тиксо от Лидл. Трудно и бая игра с климатроник с нагласяне на клапите, така че да има достатъчно място за облепяме. А колкото до централната отвор на духалката на стъклото, хванат е с гайки или зегерки отдолу. Без да свалите таблото няма махане цял отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 Блг. колеги за отговорите, ще почака за есента. За сега не съм довършил смяната на тампоните на задното окачване около 20бр. са куатро е, загубих им бройката вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване