Jump to content

покупка на А5 до 2011


Recommended Posts

Както дизеловото моНче манчоров вика полУжението е халифакс щом вие двамата давтае категорични мнения за мотор който сте виждали само на снимка. 2.0т е по-добре по всичко от селскостопанскитв двигатели, въобще не може и дума да става да се сравняват по нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@quаttro Aко това ако онова и тралала та за протоколо колко точно мотора си отворил от новите, че така категорично го заявяваш това?

Това с LongLife смените на масло, че е безумно две мнения няма ама и там си има условности и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Условности има, но за дизелов мотор. За бензинов е безумна смяната на масло над 10-15хил км според зависи от олиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така ама VW LongLife схемата е за дизел и бензин ... това, че е безумна от техническа гледна точка няма спор.

Ама квото такова ...

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, soult@ker написа:

2.0т е по-добре по всичко от селскостопанскитв двигатели, въобще не може и дума да става да се сравняват по нещо.

 

Така е, освен ако не говорим за дълговечност и издръжливост. :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@soult@ker Прав си по добре е по всичко,ама на хартия и на снимки.В реалността е друго.И нямам никакви предпочитания към вида на горивото.Общо взето ми е все тая.Каквото съм решил това съм си взел.Ти нали си сбъдна мечтата с американката...Вече си в отбора със С баджа :) Честито между другото,и дано да си попаднал на кола

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалността е, че за около ~3к Влади направи мотора на 1 приятел като нов и колата вече една година не пипа грам маслото, преди това харчеше по 2 литра на 1000 км :).

3.0 TDI със стружките и всичко останало свързано с този мотор не бих погледнал никога аз.

Моята пък беше с гаранционно сменен двигател и отново не пипаше маслото, та случайте за които аз знам от първа ръка са все положителни.

Нали знаете, че в интернет и форумите главно се мрънкя :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, manchorov said:

@soult@ker Прав си по добре е по всичко,ама на хартия и на снимки.В реалността е друго.И нямам никакви предпочитания към вида на горивото.Общо взето ми е все тая.Каквото съм решил това съм си взел.Ти нали си сбъдна мечтата с американката...Вече си в отбора със С баджа :) Честито между другото,и дано да си попаднал на кола

Реалноста няма как да я знаем аз или ти от примерите около нас, дори от цяла България, прекалено е малка извадката и за тук се внасят предимно евтини коли т.е. вече на километри защото се гони ниска цена. Внасят се и читави но те са на друга цена и трудно се продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, quаttro said:

Има случаи на елипса в цилиндъра, когато нови бутала и сегменти не оправят нищо, даже влошават.

Точно за 2.0тфси говоря, видяно с очите, а не във форума.

На какви километри има елипса този чугунен блок с новия тип хонинг?

И за кое тфси говориш, защото се оказа, че за теб всичко е едно и също :)

.....ако наистина беше видял запекъл маслен сегмент на 2.0т щеше да знаеш, че тази постановка, за която ти е разказал някой недоразбрал майстор на опел или нисан, в случая е неприложима.

 

И да, карането по лонглайф прецаква мотора, като харча на масло е само видимата ....и евтината част. 

Като анекдот звучи въпросът на един американец - колко може да карам със светеща лампа?

Форумът скача - ти луд ли си, трябва това, трябва онова.......а човекът казва - ами светна ми на моста и трябваше да мина няколко километра, за да не съм на моста:)......ами няма да мине с нови сегменти този ремонт.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, manchorov написа:

Ти нали си сбъдна мечтата с американката...Вече си в отбора със С баджа :) Честито между другото,и дано да си попаднал на кола

Къде го прочете това,пак съм изпуснал нещо...😃😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, plamen sf написа:

Къде го прочете това,пак съм изпуснал нещо...😃😁

Как бе, тука от известно време се опитва да се похвали ама подхожда така от далече, кодинги ала бала, други намеци ;).

Паднаха по 20 боня S4 B8 и се е наметкал подМетката ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, quаttro написа:

 

Така е, освен ако не говорим за дълговечност и издръжливост. :hilezh:

 

Дълговечност..... доста глупав термин изсмукан от пръстите на някой руски копировач.

демек синоним на думата здравина.

Някога преди 20-30г сме я учили тая думичка в специализираните училища, ама ти си доста  недорасъл за да я знаеш. Явно си слушал някой баш майстор на лекция.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, norwey написа:

 

Някога преди 20-30г сме я учили тая думичка в специализираните училища, ама ти си доста  недорасъл за да я знаеш. ..

Не всички по онова време са били в ТВУ...😂😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...