Jump to content

ВЪПРОС ЗА А4 B9 2.0TFSI


Recommended Posts

Здравейте колеги,

искам да си вземам B9 и искам бензин но след горчивия ми опит с B8 малко се притеснявам.

Имах Б8 3.2 FSI, много хубава кола но гореше масло, по 4 литра и отгоре от смяна до смяна, накрая надра цилиндър и така си замина с мотора в багажника. Познавам и доста хора които са имали  B8 2.0 tfsi които също горяха по много масло, на един познат в Америка му сменяха гаранционно бутала и сегменти и пак гореше. Знам една фирма която си взе 5 такива чисто нови от Ауди и те горяха масло от нови.

Това за мен си е много гаден проблем да трябва да возиш една туба с масло и да доливаш постоянно, някой го считат за нормално, мене обаче хич не ме кефи.

Та въпроса ми е B9-ките имат ли го този проблем?

Също така ме интересува ако имат някакви други специфични болежки да ги изкоментираме.

 

Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли има некой у форума с бензиново В9 . На мен лично мотора ми харесва, върви прилично за купето на А4 ,а в комбинация с аФтомат  е много приятна за возене кола. Ако горят масло то е в нормите ,щот нещо не виждам бутилки из багажниците, което е показателно че мотора и ок. 

Виртуален кокпит е убаво да има .... останалото според бюджета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви лошо направиха за потребителите, че се махнаха чарджъра ... ама кво да се прави ексела за поред път побеждава.

Интересен за тунек ще е 2.9BiTurbo ама е само в RS4/5 и S6/7 (или поне в тези със сигурност)

 

Чак по-добър от стоково S4/5 едва ли ама това не е чак толкова важно.

 

Най-големият плюс на ревото е, че имат готов кит с който се качват близо 100 катъра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме да каже какъв е бюджета , да видим дали ше се смеем или ще гледаме за подходящи 😄

Имаме чуден олроуд, но е с 245 коня и малко трее да се прави отзад  у лево 

...естествено цената е приятна 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, BECKO написа:

За Европа S6/S7 вече е 3.0TDI, никакво бензиново 2,9 БиТурбо.... само RS4/5

 

Mдааа S6/S7 с 2.9BiTurbo е само за Америка ... да имам на Ауди политиката ама добре, че е Америка иначе сиругно и RS-те щяха да са на нафта :steinigung:

преди 36 минути, congo написа:

Мани ... кине стокова S4/5 и аз останах изумен.

Ето това визирам -> https://www.onlyrevo.com/product-details/software/audi/a4-b9-2015-/260/stage-2

 

Мдааа нормално при такова съревнование, понеже с тоя стейдж са оптимизирали кога идват конете въртящият момент и т.н.

Накратко за тия пари е направо супер, получаваш готово решение с гарантирани параметри :)

 

Вече колко е дуракоустойчиво ... ама едва ли ще има съществени драми освен ако не се кара по лонглайф схема и със "супер" дупер VW масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената не е съобразена с послушни  дОпета от "елитни" столични квартали , притежаващи малолитражен  мАтор в купе на Хамерикански бегач и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, fifipaldi написа:

За кои пари е супер?

За Stage 2 искат Revo Performance Pack, който е 2000 евро + 750 за ремап-а, поне аз така го разбирам :).

 

По-скоро ~ 2700 евракис без ДДС :)

Което за нещо изпитано си е доста добре (или поне това е личното ми виждане) вярно не е като чеп за 300 кинта от бай гошо ама кво да се прави ...

image.png.4d2ee9ca42f452e86c775fe0519826c8.png

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stage 1 e 700 евро и дава почти сходни резултати.

За мен не си струва stage 2 за тези пари :).

 

EDIT: И няма нужда от опити за сърказъм, лесно мога да почна и аз, просто си изразявам мнението.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това всеки сам си го решава ... но едно е сигурно stage 1 ще припада след 2-3 ръна лятото докато Stage 2 няма да има такива драми и те така.

Далеч, не всичко е сухи цифри ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че ми поясни, че в едното има една торба части, а в другото не...

Иначе да припадне великото рево след 2 ръна лятото да го видя няма да го повярвам ;), моето 2.0 TFSI с гаражния stage 1 oт Madness никога не е припадало колкото и да съм се опитвал.

За мен 6500 лв. са много за подобен ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си решава дали си заслужава или не ... то ще върви ама няма да вади тия коне ;)

 

Замери 2-3 ръна лятото като стане над 30 градуса и сравни времената ... разбира се това не са режими в които нормално се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че ще има някаква разлика при определени условия, явно има хора за които пари не са проблем и си струва да се дадат, но пък ако си такъв човек е по-добре да си вземеш S направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, congo said:

Към момента двигателя се оказва добър без болежки на този етап.

Динамичен е въпреки че се води малолитражен по американско :)
Кутията е много по-добра от старото поколение с-троник.

За изминаите 500км само това мога да кажа за сега за 2.0tfsi. Сравнително тих е.

3.0 tfsi е друга работа но личното ми мнение е че минаването от supercharger към turbo е минус а не плюс.

За разходи и обслужвания няма да говоря на този етап.

 

btw. Revo правят чудеса с този "малък" 2.0, според тях става по-добър от стоков S4/5 мотор ... ще видим тази работа.

 

Поздрави.

Взел си си бензин ли ве мамин, къде остана удоволствието от селскостопанската техника?

2 hours ago, fifipaldi said:

Stage 1 e 700 евро и дава почти сходни резултати.

За мен не си струва stage 2 за тези пари :).

 

EDIT: И няма нужда от опити за сърказъм, лесно мога да почна и аз, просто си изразявам мнението.

Заслужава си, няма как да е евтино все пак не е правено от корифеите от маднес. Рево тестват.

4 hours ago, moto_fan said:

Чакаме да каже какъв е бюджета , да видим дали ше се смеем или ще гледаме за подходящи 😄

Имаме чуден олроуд, но е с 245 коня и малко трее да се прави отзад  у лево 

...естествено цената е приятна 😆

В българското мобиле има няколко на КУРона цена, смело може да се мята.

5 hours ago, P_PETKOV said:

Уви лошо направиха за потребителите, че се махнаха чарджъра ... ама кво да се прави ексела за поред път побеждава.

Интересен за тунек ще е 2.9BiTurbo ама е само в RS4/5 и S6/7 (или поне в тези със сигурност)

 

Чак по-добър от стоково S4/5 едва ли ама това не е чак толкова важно.

 

Най-големият плюс на ревото е, че имат готов кит с който се качват близо 100 катъра :)

Гонят се емисии все пак, затова и станаха дизели след фейса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунингите за сега не ме интересуват, притеснява ме това, че примерно ще се дадат 50 хил. (Горе долу това е бюджета) за кола която не е в гаранция, до колкото гледах в мобилето, такива с някаква остатъчна гаранция няма. Съдружника ми примерно за тия пари си взе няква чисто нова шкода, при все, че и той е фен на ауди, мина през два модела, зарибих го за куатро, взе трето, но каза "толкова пави за кола втора ръка не". Аз съм на кантар, след като го изядох намазан с B8-цата. Имаме 4 чисто нови служебни коли и знам какво е, не ти пука, светнала лампа или станало нещо караш я и да се оправят. На това ново ауди да му светнат лампите или да му стане нещо ще ми излезе златно. 

Та това ми е най - голямата дилема. Въпреки, че някви други посредствени автомобили не ми се купуват, по добре да си карам тойотата.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, soult@ker написа:

Гонят се емисии все пак, затова и станаха дизели след фейса.

 

Да ве баш заради емисиите ша знаеш ама както и да е ауди маркетинг ... и това са нови модели никакви фейсове не са ;)

 

п.с. За Америка няма дизелови S модели и дано това остане така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емисиите се определят според разхода, еди колко грама на 100 км или нещо такова, затова първо еската стана с турбо после и дизел, общите грамове на 100 км за концерна трябва да са еси колко си иначе плащат глоби докато не станат толкова, това в европейският съюз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега искаш да кажеш, че са сложили дизел в S6/7 за европа понеже не са могли да покрият еко нормите за мен си е чист ексел това решение и нищо повече ... хич не ми се връзва това особенно след като фургона RS Q8 e с 4.0TFSI и е влязъл в еко нормите.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление да:

 

Автоиндустрията се готви за тежки санкции след 2020 г.

 

Заплаха за €34 милиарда дебне автопроизводителите в Европа

 

Quote

От 2020 г. автомобилите, които се продават на европейския пазар, ще трябва да отговарят на доста по-строги екологични стандарти

 

 

Quote

Oт нaчaлoтo нa 2020 г. пpoдaвaнитe в Eвpoпeйcĸия cъюз aвтoмoбили щe тpябвa дa oтгoвapят нa пo-cтpoгa peгyлaция зa изпycĸaния въглepoдeн диoĸcид. Индycтpиятa нe e пoдгoтвeнa зa пpoмянaтa и oгpoмнитe глoби мoгaт дa нaĸapaт няĸoи мapĸи дa изocтaвят Cтapия ĸoнтинeнт и дa изпpoбвa издъpжливocттa нa дpyги.

 

 

То смислена причина да заменят осмака с дизел или компресорния двигател първо такъв с турбо, а после с дизел просто няма.Даунгрейд си е отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...