danni95 Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 (Редактирано) Извинявам се първо за глупавото заглавие , но незнам кои компонент е точно този мисля че е егр-то когато колата достигне 90 градуса това което е снимано на клипа почва да се отваря и затваря преди го нямаше но си карам така че година бил съм във 2 сервиза никои незнае защо е така и ми казват че трябва да се разглоби цялата предница но напоследък звукът които издава това нещо се чува и при запалването на колата някъде отдолу идеи какво е това как да се оправи и пречи ли на колата ? При подаване на газ това спира да се отваря и затваря и не се чува при по високи обороти. Това започна след като ми смениха алтернатора. Редактирано 18 Август 2020 от danni95 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 това не е ли за охлаждането, нещо не може да отвори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 Там е прословутата клапа дето се чупи и отива на салата.Отваряй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 18 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 Каква е тази клапа те искаха да отворят да проследят маркучите тъй като във това нещо влиза 1 малък маркуч и си мисля някъде да не е прекъснат или скъсан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a)[emoji3] Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 Заключението за счупена клапа е малко прибързано. Тази клапа е метална и трудно ще се счупи. Това, което виждам на клипа аз е по-скоро вакума се опитва да задвижи управлението, което движи клапата, но не се получава. Аз бих предположил самото управление, което получава вакуум, но не успява да помръдне клапата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 (Редактирано) Вътре се набива със сажди и може да e блокирала. Откачи я и виж на ръка дали ще иска да се движи нормално.Ако не, разглабя се целия охладителна ЕГР-а, почистване и връщане обратно. Редактирано 19 Август 2020 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 19 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 А възможно ли е след като смениха динамото да са засегнали някои маркуч я откачен я скъсан и заради това така да прави тъй като махна маркуча които влиза там спира нито се отваря нито затваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 Е нормално да спира, нали той го управлява. Проследи маркуча, може да са го спукали някъде. Тия маркучи/тръбички там са подложени на постоянни температурни амплитуди и след някакво време се разпадат дори при леко докосване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 On 8/18/2020 at 7:26 PM, chefoukr said: Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a) Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните. може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 При фейса като смъкна ЕГРа има визоален контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 (Редактирано) 8 hours ago, OvivO said: може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото Лесно не. Иначе газовете през тази клапа вървят в посока двигателя. Не виждам как ще влезне в турбото. Редактирано 20 Август 2020 от kgg.becks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 Като върнеш газта връща на обратно.Е нали има такива случаи във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 Не мисля, че има как физически да се върне назад тази клапа.Първо, че отвора назад към турбото е по-малък, второ не мисля че е възможно да има вакуум, при положение, че изгорелите газове "натискат" в обратната посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 Звънни в Реал турбо, и им кажи че не ходи в турбото "паричката", както те я наричат, а са се объркали нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 21 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 когато махна буксата на тази клапа маде ин уса този отварящ и затварящ звук се чуда отново но не от тази клапа , а някъде по навътре проследих маркучите поне отгоре където се виждат и няма никъде прекъснат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 На ръка свободно ли се движи лостчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 25 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 лосчето мога да го вкарам навътре но веднага излиза само навън все едно има пружина вътре която го връща във начална позиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване