danni95

Странен проблем при загравяне

Recommended Posts

Извинявам се първо за глупавото заглавие , но незнам кои компонент е точно този мисля че е егр-то когато колата достигне 90 градуса това което е снимано на клипа почва да се отваря и затваря преди го нямаше но си карам така че година бил съм във 2 сервиза никои незнае защо е така и ми казват че трябва да се разглоби цялата предница но напоследък звукът които издава това нещо се чува и при запалването на колата някъде отдолу идеи какво е това как да се оправи и пречи ли на колата ? При подаване на газ това спира да се отваря и затваря и не се чува при по високи обороти.

Това започна след като ми смениха алтернатора.

 

Edited by danni95

Share this post


Link to post
Share on other sites

това не е ли за охлаждането, нещо не може да отвори

Share this post


Link to post
Share on other sites

Там е прословутата клапа дето се чупи и отива на салата.Отваряй

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каква е тази клапа те искаха да отворят да проследят маркучите  тъй като във това нещо влиза 1 малък маркуч и си мисля някъде да не е прекъснат или скъсан.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a) Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заключението за счупена клапа е малко прибързано. Тази клапа е метална и трудно ще се счупи. Това, което виждам на клипа аз е по-скоро вакума се опитва да задвижи управлението, което движи клапата, но не се получава. Аз бих предположил самото управление, което получава вакуум, но не успява да помръдне клапата. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вътре се набива със сажди и може да e блокирала. Откачи я и виж на ръка дали ще иска да се движи нормално.Ако не, разглабя се целия охладителна ЕГР-а, почистване и връщане обратно.

Edited by ma3xa

Share this post


Link to post
Share on other sites

А възможно ли е след като смениха динамото да са засегнали някои маркуч я откачен я скъсан и заради това така да прави тъй като махна маркуча които влиза там спира нито се отваря нито затваря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е нормално да спира, нали той го управлява. Проследи маркуча, може да са го спукали някъде. Тия маркучи/тръбички там са подложени на постоянни температурни амплитуди и след някакво време се разпадат дори при леко докосване.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/18/2020 at 7:26 PM, chefoukr said:

Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a)emoji3.png Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните.

може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

При фейса като смъкна ЕГРа има визоален контакт.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, OvivO said:

може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото :)

Лесно не. 

Иначе газовете през тази клапа вървят в посока двигателя. Не виждам как ще влезне в турбото. 

Edited by kgg.becks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като върнеш газта връща на обратно.Е нали има такива случаи във форума.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мисля, че има как физически да се върне назад тази клапа.Първо, че отвора назад към турбото е по-малък, второ не мисля че е възможно да има вакуум, при положение, че изгорелите газове "натискат" в обратната посока.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Звънни в Реал турбо, и им кажи че не ходи в турбото "паричката", както те я наричат, а са се объркали нещо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

когато махна буксата на тази клапа маде ин уса този отварящ и затварящ звук се чуда отново но не от тази клапа , а някъде по  навътре проследих маркучите поне отгоре където се виждат и няма никъде прекъснат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

лосчето мога да го вкарам навътре но веднага излиза само навън все едно има пружина вътре която го връща във начална позиция.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.