danni95 Report post Posted August 18, 2020 (edited) Извинявам се първо за глупавото заглавие , но незнам кои компонент е точно този мисля че е егр-то когато колата достигне 90 градуса това което е снимано на клипа почва да се отваря и затваря преди го нямаше но си карам така че година бил съм във 2 сервиза никои незнае защо е така и ми казват че трябва да се разглоби цялата предница но напоследък звукът които издава това нещо се чува и при запалването на колата някъде отдолу идеи какво е това как да се оправи и пречи ли на колата ? При подаване на газ това спира да се отваря и затваря и не се чува при по високи обороти. Това започна след като ми смениха алтернатора. Edited August 18, 2020 by danni95 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted August 18, 2020 това не е ли за охлаждането, нещо не може да отвори Quote Share this post Link to post Share on other sites
chefoukr Report post Posted August 18, 2020 Там е прословутата клапа дето се чупи и отива на салата.Отваряй Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted August 18, 2020 Каква е тази клапа те искаха да отворят да проследят маркучите тъй като във това нещо влиза 1 малък маркуч и си мисля някъде да не е прекъснат или скъсан. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chefoukr Report post Posted August 18, 2020 Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a) Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kgg.becks Report post Posted August 19, 2020 Заключението за счупена клапа е малко прибързано. Тази клапа е метална и трудно ще се счупи. Това, което виждам на клипа аз е по-скоро вакума се опитва да задвижи управлението, което движи клапата, но не се получава. Аз бих предположил самото управление, което получава вакуум, но не успява да помръдне клапата. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ma3xa Report post Posted August 19, 2020 (edited) Вътре се набива със сажди и може да e блокирала. Откачи я и виж на ръка дали ще иска да се движи нормално.Ако не, разглабя се целия охладителна ЕГР-а, почистване и връщане обратно. Edited August 19, 2020 by ma3xa Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted August 19, 2020 А възможно ли е след като смениха динамото да са засегнали някои маркуч я откачен я скъсан и заради това така да прави тъй като махна маркуча които влиза там спира нито се отваря нито затваря. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ma3xa Report post Posted August 19, 2020 Е нормално да спира, нали той го управлява. Проследи маркуча, може да са го спукали някъде. Тия маркучи/тръбички там са подложени на постоянни температурни амплитуди и след някакво време се разпадат дори при леко докосване. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted August 19, 2020 On 8/18/2020 at 7:26 PM, chefoukr said: Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a) Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните. може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото Quote Share this post Link to post Share on other sites
chefoukr Report post Posted August 20, 2020 При фейса като смъкна ЕГРа има визоален контакт. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kgg.becks Report post Posted August 20, 2020 (edited) 8 hours ago, OvivO said: може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото Лесно не. Иначе газовете през тази клапа вървят в посока двигателя. Не виждам как ще влезне в турбото. Edited August 20, 2020 by kgg.becks Quote Share this post Link to post Share on other sites
chefoukr Report post Posted August 20, 2020 Като върнеш газта връща на обратно.Е нали има такива случаи във форума. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ma3xa Report post Posted August 20, 2020 Не мисля, че има как физически да се върне назад тази клапа.Първо, че отвора назад към турбото е по-малък, второ не мисля че е възможно да има вакуум, при положение, че изгорелите газове "натискат" в обратната посока. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted August 20, 2020 Звънни в Реал турбо, и им кажи че не ходи в турбото "паричката", както те я наричат, а са се объркали нещо. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted August 21, 2020 когато махна буксата на тази клапа маде ин уса този отварящ и затварящ звук се чуда отново но не от тази клапа , а някъде по навътре проследих маркучите поне отгоре където се виждат и няма никъде прекъснат. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted August 22, 2020 На ръка свободно ли се движи лостчето? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danni95 Report post Posted August 25, 2020 лосчето мога да го вкарам навътре но веднага излиза само навън все едно има пружина вътре която го връща във начална позиция. Quote Share this post Link to post Share on other sites