Toshko Публикувано 9 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 17 hours ago, P_PETKOV said: Малко странна логика ама 3.0tfsi-то е доста различен мотор от нормалните V6 и определено върви повече от 4.2fsi то което си имал 😉 Сигурно е както казваш, но при 8-ка половината кеф е в звука, а и няма турбо за обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 Дай пак, 3.0тфси в 4G е със суперчарджър т.е. без турбо. Чарджъра се води необслужваем, ако си много взискателен може да му смениш маслото и това е. Един ремък в повече и останалото е като на атмосферен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 9 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 Звучи добре. А този 3.0 тфси в 4G пак ли е с DSG кутия или е с нормален автоматик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 С-троник е, което ми е основен проблем на мен. И ако няма да има софт искам да кажа, че читаво 4,2фси изобщо не е отписване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 9 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 Сега погледнах обявите. Те на тези 3.0 тфси цените им като на 3-литровите дизели + ремонта. За капак всичките са някакви американки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 Искам да кажа, че човек може да си спести главоболията с тази кутия от майстори и "майстори", отделно нещата, които могат и се чупят при S-Tronic са малко повече отколкото нещата в 8HP. Всеки сам си решава, негови са си парите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 3 hours ago, Toshko said: Сега погледнах обявите. Те на тези 3.0 тфси цените им като на 3-литровите дизели + ремонта. За капак всичките са някакви американки. Американките са zf-8hp. 3 hours ago, Norton said: Искам да кажа, че човек може да си спести главоболията с тази кутия от майстори и "майстори", отделно нещата, които могат и се чупят при S-Tronic са малко повече отколкото нещата в 8HP. Всеки сам си решава, негови са си парите Затова се чете преди да се купува, избягваш първото поколение на дсг- то както и междиннот и няма да имаш драмите с ремонтите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 На 8.09.2020 г. at 14:22, МИТАКА1654 написа: Моята е на 310к и няма никакви драми с кутията,сменя супер мазно и е по-адекватна от ZF 8HP в БМВ Ф10, Би ли обяснил повече, в какво се изразява "по-адекватното" поведение на дсг спрямо зф8? На 8.09.2020 г. at 16:27, P_PETKOV написа: Купуваш си една "гадна" бензинова американка и приключваш с размислите. При голям годишен пробег, разхода си има съществена тежест... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 преди 57 минути, quаttro написа: Би ли обяснил повече, в какво се изразява "по-адекватното" поведение на дсг спрямо зф8? Няма го ефекта на "ластикът",заради загубите и бавенето на хидротрансформатора спрямо директното предаване на мощността към трансмисията при дсг кутииите.Иначе казано КПД при дсг е по-голям.Наистина лагът и "мисленето" на старата 6хп е сведен до минимум при 8хп,но го има.Просто принципът на работа е такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 С-троника вече е поне 10 годишна трансмисия , да ако нещо изтрещи ще е цифра , но ако се поддържа и се обслужва на време / и не се кара нон стоп все едно си на писта / няма грижи . Другия вариянт е 6МТ и главоболията са в пъти по малко . Моя е на 9г/137 000 км и засега се държи безпроблемно . Адеквантно превкючва дори и при кик даун не е да се чуди на коя предавка да превключи / че имах една друга 5АТ honda/acura / тва редовно бъркаше . Като се купува такава колица каране малко по дълго на градско / от студена и заграла кутия /на всички режими и са ослушваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване