Jump to content

Audi A6 C7 от първите години (2011-2013)


Recommended Posts

17 hours ago, P_PETKOV said:

Малко странна логика ама 3.0tfsi-то е доста различен мотор от нормалните V6 и определено върви повече от 4.2fsi то което си имал 😉

 

Сигурно е както казваш, но при 8-ка половината кеф е в звука, а и няма турбо за обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай пак, 3.0тфси в 4G е със суперчарджър т.е. без турбо. Чарджъра се води необслужваем, ако си много взискателен може да му смениш маслото и това е. Един ремък в повече и останалото е като на атмосферен мотор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С-троник е, което ми е основен проблем на мен. И ако няма да има софт искам да кажа, че читаво 4,2фси изобщо не е отписване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах обявите. Те на тези 3.0 тфси цените им като на 3-литровите дизели + ремонта. За капак всичките са някакви американки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа, че човек може да си спести главоболията с тази кутия от майстори и "майстори", отделно нещата, които могат и се чупят при S-Tronic са малко повече отколкото нещата в 8HP.

 

Всеки сам си решава, негови са си парите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Toshko said:

Сега погледнах обявите. Те на тези 3.0 тфси цените им като на 3-литровите дизели + ремонта. За капак всичките са някакви американки.

Американките са zf-8hp.

3 hours ago, Norton said:

Искам да кажа, че човек може да си спести главоболията с тази кутия от майстори и "майстори", отделно нещата, които могат и се чупят при S-Tronic са малко повече отколкото нещата в 8HP.

 

Всеки сам си решава, негови са си парите :)

Затова се чете преди да се купува, избягваш първото поколение на дсг- то както и междиннот и няма да имаш драмите с ремонтите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.09.2020 г. at 14:22, МИТАКА1654 написа:

Моята е на 310к и няма никакви драми с кутията,сменя супер мазно и е по-адекватна от ZF 8HP в БМВ Ф10,

 

Би ли обяснил повече, в какво се изразява "по-адекватното" поведение на дсг спрямо зф8?

 

На 8.09.2020 г. at 16:27, P_PETKOV написа:

Купуваш си една "гадна" бензинова американка и приключваш с размислите.

 

При голям годишен пробег, разхода си има съществена тежест...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, quаttro написа:

Би ли обяснил повече, в какво се изразява "по-адекватното" поведение на дсг спрямо зф8?

Няма го ефекта на "ластикът",заради загубите и бавенето на хидротрансформатора спрямо директното предаване на мощността към трансмисията при дсг кутииите.Иначе казано КПД при дсг е по-голям.Наистина лагът и "мисленето" на старата 6хп е сведен до минимум при 8хп,но го има.Просто принципът на работа е такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С-троника вече е поне 10 годишна трансмисия ,  да ако нещо изтрещи ще е цифра , но ако се поддържа и се обслужва на време / и не се кара нон стоп все едно си на писта / няма грижи :) . Другия вариянт е 6МТ :) и главоболията са в пъти по малко . Моя е на 9г/137 000 км и засега се държи безпроблемно . Адеквантно превкючва дори и при кик даун не е да се чуди на коя предавка да превключи / че имах една друга 5АТ honda/acura / тва редовно бъркаше :D  . Като се купува такава колица каране малко по дълго на градско / от студена и заграла кутия /на всички режими и са ослушваш :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...