Jump to content

B7 3.0 233 мнение за обтегач верига


FanatikaTm

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Да започна от това че веригите са сменяни преди 30к обаче започван да слушам шум на топъл двигател когато паля. Свалих капаците на горните обтегачи на веригите и забелязах че веригите са сменени по обтегачите са оригиналните все пак не вярвам да са сложили оригинални JWJ. Та въпроса е колко лесно трябва да се движат обтегачите ?

 

Това е клип който направих:

 

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май можеш да смениш лесно горните. 

Обаче не вярвам да са сменили вериги без обтегачи, то е безумно. 

Може да са сложени оригинални обтегачи, другите не изкарват много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/23/2020 at 2:03 PM, FanatikaTm said:

Здравейте колеги,

Да започна от това че веригите са сменяни преди 30к обаче започван да слушам шум на топъл двигател когато паля. Свалих капаците на горните обтегачи на веригите и забелязах че веригите са сменени по обтегачите са оригиналните все пак не вярвам да са сложили оригинални JWJ. Та въпроса е колко лесно трябва да се движат обтегачите ?

 

Май са сменени и обтегачите. Доста са светли на цвят. Ето как изглеждаха моите преди монтажа:

8ac42f6b2178bdd97ff0d053cbaf153c.jpg

 

Тия, които свалихме, обаче бяха доста потъмнели.

 

edit: На другия клип, дето си го снимал преди тоя, обаче звука е много ... зловещ.

 

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce звука не от клипа не е чак толкова точен но действително има изтракване за 3 4 секунди и спира. А когато е студена няма нищо!
[mention=1246]Audi[/mention] V6 вакуум помпата я въртях на ръка нищо не усетих да я спира или да има стържене.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk







Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някаква авероятност да е от маслОто това тракане.

В смисъл, маслОто да е някакво смотано/менте, което да си е променило вискозитета след 3-4-5К км и като се стопли да е кат "водичка"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е bardahl поръчано от prospeed.bg с точната спецификация. Действително имах проблем с това че имах дизел в маслото ама смятам че вече го оправих

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто хвърлям боб....обаче, ако си го сменил преди 5К км да речем и не е имало грижи, а са започнали скоро ? Аз бих направил една проба със смяна на маслото, ако вече са изминати 5К км.....долу-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kurty проблема е от 1 година демек 2 смени на масла съм направил и за това знам че не е от маслото. Сега да го сменя утре паля пак е същото!

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са оригинални обтегачите е доста вероятно да са пак за смяна. 

Нямам наблюдения, така съм чел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul Оригинален ми изглежда. Днес гледах стария, дето е свален от колата ми. Същия изглежда, ама има и още един ред надписи.

Нямах телефон в мен иначе щях да го снимам. Утре ако ходя пак към мазата ще взема телефона с мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя има основен ремонт направен от мен като в един сервиз. Всичко от а до я сменено. И нз дали горните обтегачи са забравени или дефектирали!

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пичове смених маслото и свалих картера да видя какво става ... Намерих тея oil spray jet нз как се водят на БГ... Колко лошо може да е ако не се сменят веднага. Като се има на предвид че последно майстора я пипа преди 1 година ???ed91341e818f2ff79a90b966055e354f.jpg705a41def5c718011b775db4ba586763.jpg

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главната им роля е да охлаждат буталото, впръсквайки струйка масло по тавана му.

 

Как така от 6 имаш 4 счупени? Да не би майстора ти да не ги е монтирал правилно и още в началото нещо да ги е ударило?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случая е такъв... Той направи ремонта и след 1 месец коляновия вал се прецака и той го смени за негова сметка .... като смятам че тогава нещо е станало. Но това би трябвало да е така от година и малко.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT смяташ ли че може да стане поразия ако са счупени така и стоят още време ??? че смяната няма да е лесна а обмислям сам да я правя.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това има значение за мазане на биелата и буталният болт,мисля! Няма как да няма!
Имам такива, мога да ти ги подаря, при мен са ама са само 4. 

От тфси 2.0 са, ако има значение

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...