plamen 73 Публикувано 26 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2020 за 105 имам 4L0915105 000915105CF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2020 (Редактирано) Tози не става, AGM e. На колегата му трябва да не е. Да се сложи точния капацитет не е критично, защото реалния капацитет е равен на етикета само когато акумулатора е чисто нов. След това започва да пада, в началото по-бързо след това по-бавно. Ако пише 110 Аh на етикета, още първите 2-3 месеца ще падне на 100 Ah. Освен това самия батери мениджър постоянно го преизчислява с цел да показва правилен SOC. Редактирано 26 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Сега покарах известно време пипах плюсовия кабел с плюсовата клема направо парят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 (Редактирано) Оправяй я преди да ти прецака новия акумулатор. Има много изписано в този форум как се поправя. Редактирано 6 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Насочи ме моля те къде да гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 За мен също ще е полезно ако споделите темата. Имам утечка от 0,5А(да, точно така, половин ампер) , след шофиране плюсовата клема , не е точно вряла , но е осезаемо топла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 https://www.google.com/search?q=site%3Aaudibg.com+грееща+клема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Благодаря, Аз по прочетох малко. Доколкото разбрах трябва или да се смени плюсовата клема или да се стегне по някакъв начин. Правилно ли съм разбрал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Аз също благодаря, ще пробвам с нов кабел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 (Редактирано) Случайно някой да знае парт номера на плюсовата клема , понеже намирам само втора употреба? П.С. Намерих го! ( 4E0971225F ) Редактирано 7 Януари 2021 от nestle_2o1o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 преди 49 минути, nestle_2o1o написа: ... Сподели как измери тази консумация от 0,5А, колко време след заключване на колата изчака? А за клемата, провери ли дали не е хлабава или окислена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 7 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Сега свалих плюсовия кабел почистих, малко пресовах клемите. Сложих го и запали колата през мми колата показва 13.67v. Толкова ли трябва да показва или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Виж отзад на акумулатора колко показва, трябва да е 13.9-14.3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 7 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Сега го измерих Сега ще по карам малко да видя дали пак грее кабела и ако грее ще трябва смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Може да ти се наложи да си кербоваш нов кабел. Аз съм го играл на A6, дори беха свършили четките на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 7 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Май ще трябва да си купя нов 350лв оригинален на 280лв цена с отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Ами, ако пада много го смени, защото товари алтернатора на всеки старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 7 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Сега карах известно време няма затопляне на клемата и кабела, но ще иска нов сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Зареди го и покарай. Може и да има живот в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 5 minutes ago, diqn_bs said: .. но ще иска нов сигурно Защо да е сигурно? Мини през някой акумулаторджия и го закачете на тестер да видите на какво дередже е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 7 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Акумулатора е чисто нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Сори, моя грешка. Реших че става дума за него, а не за кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Преди 23 часа, diqn_bs написа: Сега покарах известно време пипах плюсовия кабел с плюсовата клема направо парят. Преди 1 час, diqn_bs написа: Сега карах известно време няма затопляне на клемата и кабела, но ще иска нов сигурно Клемата грее само когато през нея минава голям ток, като например когато акумулатора е по-разреден и се зарежда на голям ток. Когато е почти зареден, той се дозарежда на малък ток и няма как да грее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 14.2-14.3 трябва да зарежда под 60% до 14.7 съм виждал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 7 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Сега ще по карам известно време да видя ще има ли промяна, ако няма ще се сменя плюсовия кабел с клемата. Значи направи ми впечатление, че когато плюсовия кабел с клемата е нагрята, другия плюсов кабел, къдети отива напред към двигателния отсек е студен. Значи проблема е само в този кабел с клемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване