Tr.Trifonov Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 Здравейте колеги , имам А6 2.0 ТДИ , 2009 година или така наречената фейслифт, та директно на проблема . От близо месец започна да си мени сама оборотите на мотора на парното , след което започна да тръгва и да спира кога на него си му е кеф , до вчера когато тотално отказа. Въпроса ми е следния , някой срещал ли е такъв проблем и решението в мотора ли е или в някой модул който го управлява и ако е модул , къде да го търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 Ако съдя по клипа,реостата за оборотите е монтиран на корпуса на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 "Реостата"-таралеж е монтиран отгоре на вентилатора и достъпа е лесен...важното е като стигнеш до него да знаеш какво да мериш :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 2 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2021 Според мен,щом е спрял нацяло,пробата е лесна.Пуска директно 12V на моторчето и ако работи,значи проблема е в реостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 Аз сменях направо мотора с вентилатора. Както се вижда на снимката. Започна да тръгва, когато му е кеф. Отивам при майстори-електричари и на въпроса "Шо така", веднага и отговор - вкопават се четките в ротора. И като го извадих...да така беше. Дали тук е същата игра не зная. Купих втора употреба са все реостати. Ама трудно се намират. 80 лв. Иначе същите китайци, от които съм си купувал въздушните възглавници имат https://www.maxpeedingrods.co.uk/product/heater-blower-motor-innenraumgeblase-for-audi-a6-allroad-4fh-c6-estate-2006-2011.html?year=2009&carmake=Audi&carmodel=A6&page=2 А имат и това: https://www.maxpeedingrods.co.uk/product/new-hvac-heater-control-valve-water-valve-fits-audi-a6-s6-quattro-4f1959617b.html?year=2009&carmake=Audi&carmodel=A6&page=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tr.Trifonov Публикувано 3 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 Благодаря за изчерпателните отговори , още тази седмица ще гледам да го разглобя, но така като чета най-вероятно е този реостат. Вчера като я запалих на място взе че тръгна , в момента в който потеглих пак взема да мени оборотите и след сто метра си спря . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 За да не отварям нова тема... Проблема при мен е следния: когато пусна парното и вдигна оборотите на вентилатора започва да бучи. На първа, втора степен е тихо, но от там нататъка бучи и ми се струва, че не духа как си требе.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 Вероятно износени втулки или дисбаланс - виж през решетката отстрани да не се е залепило нещо на самата перка на вентилатора. На изключен вентилатор му завърти перката с нещо (примерно отвертка) и огледай доколкото можеш ламелите на перката да няма нещо залепено за нея, листо или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 Преди 6 часа, Papi123 написа: За да не отварям нова тема... Проблема при мен е следния: когато пусна парното и вдигна оборотите на вентилатора започва да бучи. На първа, втора степен е тихо, но от там нататъка бучи и ми се струва, че не духа как си требе.. И моя е така.Само ,че при мен от 10-та степен нагоре бучи.Ще трябва да го свалям да го видя,или да го сменям,ама да се стопли малко на пролет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Март Доклад Share Публикувано 31 Март При мен започна да спира вентилатора на парното. Темата е стара, но откъде може да се купи нов вентилатор и евентуално да се смени, че по технически причини няма да мога да го сменя сам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 3 Април Доклад Share Публикувано 3 Април (Редактирано) https://t-auto.bg/ Редактирано 3 Април от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април Доклад Share Публикувано 3 Април @coresnet Благодаря за линка, цените са доста добри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 3 Април Доклад Share Публикувано 3 Април (Редактирано) Да, аз от там пазарувам напоследък, вкл. и моторчето. Цените са съпоставими с тези на Евро 07, въпреки че там имам 40% отстъпка... Редактирано 4 Април от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 24 Април Доклад Share Публикувано 24 Април VBI ако още не си го сменил и при мен беше по същия начин. Започна да тръгва и спира когато си иска. Ако го завъртя на ръка тръгваше. Не ми се занимаваше защото и преди сме опитвали да махаме чистачките, но седят като заварени Смених го при Марио ауто 220 нов вентилатор и 100лв труд. Горубляне ако ти е удобно пиши за координати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Април Доклад Share Публикувано 25 Април (Редактирано) Здравей @hellix , благодаря за инфото. Смениха го миналата седмица в сервиз 6+ , като там взеха общо 270лв - за труд, вентилатор и 1л антифриз, доволен съм от резултата . Редактирано 25 Април от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване