Jump to content

Моторче на парното


Tr.Trifonov

Recommended Posts

Здравейте колеги , имам А6 2.0 ТДИ , 2009 година или така наречената фейслифт, та директно на проблема . От близо месец започна да си мени сама оборотите на мотора на парното , след което започна да тръгва и да спира кога на него си му е кеф , до вчера когато тотално отказа. Въпроса ми е следния , някой срещал ли е такъв проблем и решението в мотора ли е или в някой модул който го управлява и ако е модул , къде да го търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Реостата"-таралеж е монтиран отгоре на вентилатора и достъпа е лесен...важното е като стигнеш до него да знаеш какво да мериш :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,щом е спрял нацяло,пробата е лесна.Пуска директно 12V на моторчето и ако работи,значи проблема е в реостата ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях направо мотора с вентилатора. Както се вижда на снимката. Започна да тръгва, когато му е кеф. Отивам при майстори-електричари и на въпроса "Шо така", веднага и отговор - вкопават се четките в ротора. И като го извадих...да така беше. Дали тук е същата игра не зная. Купих втора употреба са все реостати. Ама трудно се намират. 80 лв. Иначе същите китайци, от които съм си купувал въздушните възглавници имат https://www.maxpeedingrods.co.uk/product/heater-blower-motor-innenraumgeblase-for-audi-a6-allroad-4fh-c6-estate-2006-2011.html?year=2009&carmake=Audi&carmodel=A6&page=2

 

А имат и това: https://www.maxpeedingrods.co.uk/product/new-hvac-heater-control-valve-water-valve-fits-audi-a6-s6-quattro-4f1959617b.html?year=2009&carmake=Audi&carmodel=A6&page=2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателните отговори , още тази седмица ще гледам да го разглобя, но така като чета най-вероятно е този реостат. Вчера като я запалих на място  взе че тръгна , в момента в който потеглих пак взема да мени оборотите и след сто метра си спря . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема... Проблема при мен е следния: когато пусна парното и вдигна оборотите на вентилатора започва да бучи. На първа, втора степен е тихо, но от там нататъка бучи и ми се струва, че не духа как си требе..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно износени втулки или дисбаланс - виж през решетката отстрани да не се е залепило нещо на самата перка на вентилатора. На изключен вентилатор му завърти перката с нещо (примерно отвертка) и огледай доколкото можеш ламелите на перката да няма нещо залепено за нея, листо или друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Papi123 написа:

За да не отварям нова тема... Проблема при мен е следния: когато пусна парното и вдигна оборотите на вентилатора започва да бучи. На първа, втора степен е тихо, но от там нататъка бучи и ми се струва, че не духа как си требе..

И моя е така.Само ,че при мен от 10-та степен нагоре бучи.Ще трябва да го свалям да го видя,или  да го сменям,ама да се  стопли малко на пролет :icon_biggrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

При мен започна да спира вентилатора на парното. Темата е стара, но откъде може да се купи нов вентилатор и евентуално да се смени, че по технически причини няма да мога да го сменя сам :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз от там пазарувам напоследък, вкл. и моторчето. Цените са съпоставими с тези на Евро 07, въпреки че там имам 40% отстъпка...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

VBI ако още не си го сменил и при мен беше по същия начин. Започна да тръгва и спира когато си иска. Ако го завъртя на ръка тръгваше. Не ми се занимаваше защото и преди сме опитвали да махаме чистачките, но седят като заварени :) Смених го при Марио ауто 220 нов вентилатор и 100лв труд. Горубляне ако ти е удобно пиши за координати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей @hellix , благодаря за инфото. Смениха го миналата седмица в сервиз 6+ , като там взеха общо 270лв - за труд, вентилатор и 1л антифриз, доволен съм от резултата :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...