Караконджул Публикувано 9 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Препоръчаха ми Castrol Magnatec 10W40 и такова си взех от Владко ( АСЕ ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Ами 10W-40 e компромисен вариант. Ако ти харесват компромисите - сипвай. Ако искаш да си безкомпромисен - 5W-40 или 0W-40. 5W-30 е рядко.PS.Ако си беше направил труда да кликнеш на линка с утвърдените масла от подписа ми щеше да видиш че няма 10W-40 с VW 50200Вчера гледах Мотул 10W40 6100 на който пишеше VW 502 00 и аз се учудих но факт.А защо 10W40 да е компромисен вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Вчера гледах Мотул 10W40 6100 на който пишеше VW 502 00 и аз се учудих но факт.А защо 10W40 да е компромисен вариант?Ами има масла дето пише че отговарят на VW 50200, но това го твърди производителя. Не са официално одобрени. Вероятно така е и с този Мотул. Просто маслата 5W-40 по принцип се правят от по-добри суровини отколкото 10W-40. За 0W-40 да не говорим.А ти защо толкова държиш да я мъчиш с 10W-40???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Да ви кажа смених си маслото преди окло 300км MOTUL X-CESS 5w40 и съм повече от доволен. Преди карах с една опелска синтетика(такова си беше от предишния собственик)и пушеше и харчеше за световно. Сега нито пуши,нито мирише на изгоряло масло, а ми се струва че и по-лесно паля сутрин.Засега не е мръднало маслото,но ще се въздържа от коментар поне още 1000км. Дано съм бил полезен на някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Ами има масла дето пише че отговарят на VW 50200, но това го твърди производителя. Не са официално одобрени. Вероятно така е и с този Мотул. Просто маслата 5W-40 по принцип се правят от по-добри суровини отколкото 10W-40. За 0W-40 да не говорим.А ти защо толкова държиш да я мъчиш с 10W-40????Защото попринцип моя двигал дори и нов харчи масло.Засега няма открит проблем,просто фабрично е така и затова искам да видя дали ще падне консумацията с 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Много съм се замислил за MOTUL 300V и преравям интернет за повече информация. Има ли някой с такова?PS.Ако си беше направил труда да кликнеш на линка с утвърдените масла от подписа ми щеше да видиш че няма 10W-40 с VW 50200Според ELSA има 10W-40 с VW 502.00.step_50200_50500.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 http://www.opieoils.co.uk/p-872-motul-6100...nosynthese.aspx Ето и тук пише,че има VW 502 00.Възможно ли е да го VW да позволят да го пише,а да не е удобрено от тях ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 (Редактирано) Много съм се замислил за MOTUL 300V и преравям интернет за повече информация. Има ли някой с такова?Според ELSA има 10W-40 с VW 502.00.step_50200_50500.pdfТук одобрения Мотул 6100 е с вискозитет 5W-40http://www.opieoils.co.uk/p-872-motul-6100...nosynthese.aspx Ето и тук пише,че има VW 502 00.Възможно ли е да го VW да позволят да го пише,а да не е удобрено от тях ?Възможно е! Когато има такова нещо пишат VW 50200 (level) - все едно е на нивото на тази спецификация.В спецификацията на маслото пише че има APPROVAL за VW 50200, това в превод значи че е одобрено, а не просто че покрива стандарта, но мисля че APPROVAL има само вискозитета 5W-40 за МОТУЛ 6100Обаче е TECNOSYNTHESE, което означава че не е синтетика Редактирано 10 Ноември 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Тук одобрения Мотул 6100 е с вискозитет 5W-40За MOTUL е така, но все пак има:BP BP Visco 7000 Sport SAE 15W-50 50200/50500Bucher AG Motorex Evolution FS-X SAE 10W-50 50200/50500NIS Oil Refinery Beograd Galax Racing SAE 10W-40 50200/50500Rafineria Gdanska Lotos SJ/CF SAE15W-40 50200/50500Shell Shell Helix Plus SAE 10W-40 50200/50500Yacco Yacco VX 600 SAE 10W-40 50200/50500Не, че смятам да слагам такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Горе в линка на колегата ставаше въпрос може би за Motorex Evolution Fs-x.A 10W40 пълна синтетика,има ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 (Редактирано) За MOTUL е така, но все пак има:BP BP Visco 7000 Sport SAE 15W-50 50200/50500Bucher AG Motorex Evolution FS-X SAE 10W-50 50200/50500NIS Oil Refinery Beograd Galax Racing SAE 10W-40 50200/50500Rafineria Gdanska Lotos SJ/CF SAE15W-40 50200/50500Shell Shell Helix Plus SAE 10W-40 50200/50500Yacco Yacco VX 600 SAE 10W-40 50200/50500Не, че смятам да слагам такова Първото и второто са си 100% синтетика.NIS, RAFINERIA GDANSKA, YACCO не са ми в списъка Остава SHELL HELLIX SUPER... Карам ADA-та с такова. И е добро, доста прилича на синтетика. A 10W40 пълна синтетика,има ли ?Да. Ама в BG не се намира лесно. MOBIL SUPER S и SHELL HELLIX SUPER ми се струва, че ползват доста голяма доза базови масла от група 3, което не е лош вариант. Водят се тройно хидрокракнати. Редактирано 10 Ноември 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Много съм се замислил за MOTUL 300V и преравям интернет за повече информация. Има ли някой с такова?Това е RACING масло. Много добро, но не и за обикновени коли. RACING маслата не мият добре моторите, имат повече добавка ZDDP, така че са си за високооборотни двигатели. Та нали се сещате, че спортните коли се карат с едно масло едно състезание? После моторът се разглобява Няма нужда от такива миещи добавки и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Да си дойдем на темата ....какво ще и стане ако и сложа 10w40 ?Наистина не съм наясно с те я неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 (Редактирано) 5W-40 (синтетика) vs. 10W-40 (полусинтетика)1. По-лош студен старт при 10W-40. Зимата ще е по-шумна докато загрее заради повдигачите2. 10W-40 ще бъде по-неустойчиво на пробег. Като поостарее маслото ще си смени характеристиките.3. 10W-40 ще бъде по-нестабилно при тормоз (загрят мотор).. Това се проявява лятно време.4. 5W-40 ще ти държи мотора по-чист. Редактирано 10 Ноември 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 5W-40 (синтетика) vs. 10W-40 (полусинтетика)1. По-лош студен старт при 10W-40. Зимата ще е по-шумна докато загрее заради повдигачите2. 10W-40 ще бъде по-неустойчиво на пробег. Като поостарее маслото ще си смени характеристиките.3. 10W-40 ще бъде по-нестабилно при тормоз (загрят мотор).. Това се проявява лятно време.4. 5W-40 ще ти държи мотора по-чист.Разбрах Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 (Редактирано) Масло Al Delco 10w40 - полусинтетично , двигател ABKСлед 2 -3 хиляди предстои смяна и си мисля да сложа от същото, там където сменях филтри майстора ми смени и маслото. Искаx да кажа че е някакво наливно Редактирано 18 Ноември 2008 от mashsh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 26 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 (Редактирано) аз съм с 3B мотор - сега съм с IGOL 10W60, но не знам дали е подходящо за зимата??? Редактирано 26 Ноември 2008 от Jesus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 аз съм с 3B мотор - сега съм с IGOL 10W60, но не знам дали е подходящо за зимата???И аз съм 10W60 Unil и нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 26 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 И аз съм 10W60 Unil и нямам проблеми.ми то и аз нямам проблеми просто се чудя дали е подходящо за зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 Ем колата движи, по-дебело е малко ама то на рацерски коли такива масла турят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vv3 Публикувано 26 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 Mobil1 0W-40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Midland 10W40 Карам с това масло от 4 години и доста приятели карат с него и мога д кажа, че е уникално много по добре се държи от доста по скъпи масла а е 13 лв/л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milcho_I Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 (Редактирано) Последно с Mobil 10W40. За първи път колата ми почна да харчи масло нормално. Прияно съм изненадан от това масло и специално тази марка, която никога не съм смятал за нещо особено. Предишните масла с които карах бяха - пълна синтетика 5W50 и Castrol 10W40, като се налагаше и при двете да доливам около литър и малко до следваща смяна. Колата ми е А4, 96г., ADR мотор. Редактирано 3 Декември 2008 от Milcho_I Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lubo_Lubo Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 Ами до сега с Castrol но ще пробвам и Motul 6100 synergie+ на сегашната смяна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavibal Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 РАВЕНОЛ 5W40 специално за двигатели помпа-дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване