martin76 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) Колеги, позагледах се в първите А4 Олроуд от 2009та, та имам някой въпроси?? И те ли са на въздушни възглвници, като по-високия клас А6, или не са?? Конкретно се интересувам от бензиновите с 211 к.с., защото карам малко и не съм за дизел....и слабите им места? Нямам нищо като информация за този клас, та ако може да споделите някой възли, които биха създали главоболия в експлоатацията, съответно цена на обслуване масла ролки ремъци и т.н... не съм се спрял окончателно, но някак си ме блазнят. За сега приоритет ми са Б7 TFSI-2007-8ма от полседните. От вашите отзиви зависи дали ще предпочета него пред B7цата.😉 Дългогодишен ползвател съм на ауди, като се почне от 2000та, така че не съм новобранец. Но за Олроуд-а всичко ми бега от полезрението и търся малко инфо просто за представа. Редактирано 29 Януари 2021 от martin76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Преди фейса ако вземеш ще намразиш марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) Искаш да кажеш, че модела който съм харесал е провал?Фейса от коя година почва??! Редактирано 1 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Има логика да ти кажа, всяко начало на даден модел си има доста трески за дялане занапред, Ако може, добави главоболията от какво идват, конкретно от бензиновите мотори или проблеми с трансмисията и окачването? Не съм се хвърлил да купувам, но ми харесват определено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Има доста теми с болежките им. Аз те съветвам да го прескочиш този модел, но решението си е твое. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) ок не съм ровил, ще погледна колега! Редактирано 1 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Преди 3 часа, boriliev2003 написа: Има доста теми с болежките им. Аз те съветвам да го прескочиш този модел, но решението си е твое. Успех! клега, а с въздушно ли е??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 Не, не е .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 За щастие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 Няма по-голяма екстра от въздушното окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 И е също толкова ненужна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikisotirov Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Аз наскоро се сдобих с Audi A4 B8 allraoad 2.0 TDI, 170 hp. Имайки предвид че съм заклет привърженик на 4х4 и всички предишни коли са ми били с такова задвижване аудите определно ме впечатли. Държа на 4х4 понеже прекарвам доста време в планините. И така намерих наистина читав екземпляр на реални 169 000 км с доста налични екстри с първа регистрация от септември 2009 г. внос от Швейцария С цялостна история на автомобила и съответните документи за това. Обслужване 1000 лева ремък ролки помпи и всичките му там подробности заедно с накладките. Смених и трите термостата понеже като я взех както повечето от този тип не загряваше на 90 градуса и след смяната им закова 90 и не мръдна.Налични са навигация MMI 3G Plus и най високо ниво на озвучаване. Пълен оглед на стендове и VAG COM, Единствения проблем който се констатира е леко изменение на налягането на горивото. Причина за това е прословутата помпа за високо наалягане на горивото която е консуматив и се сменя на 200 000 км. Решението е смяна и олекване с още 1000 лева ако не искаш да се напълнят дюзите и да дадеш 5000 за ремонт. Иначе страхотна возия страхотно поведение на сняг и съвсем различно усещане в шофирането в сравнение с предишната ми Шкода октавия 4х4. Наодстатъци ако мога така да се изкажа са: доста по малкия багажник от шкодата.- направо е на половина. Другото е че може клиренса да е малко по - голяам. Шкодата определено беше по висока, но няма значение. Разход- не натоварена на магистрала 6,4/100. Натоварена с 4 човека пълен багажник и 4 чифта ски на тавана 8,5-9 на дълъдг път. В града 10/100. Двигателя е адекватен за това купе, ускорява съвсем нормално и се държи добре. Надявам се съм бил полезен с впечатленията си и да помогна на някой при избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeck_1 Публикувано 16 Април 2021 Доклад Share Публикувано 16 Април 2021 @nikisotirov Привет , а дали проблема със стружките /прословутата помпа за високо наалягане на горивото/ го има и при фейслифтовата Audi A4 B8 allraoad 2.0 TDI 177 hp или само Audi A4 B8 2.0 TDI и дали го има вобще при фейслифтовите модели до 2015 , а те са 150hp, 177hp и 190hp , по мощните не ме интересуват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikisotirov Публикувано 22 Април 2021 Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 @jeck_1 Човече не знам за тях. Като не знам нещо не го казвам. Трябва да се погледне през коя година е конструиран двигателя и коя година влизат еконормите на ЕС. Друг основен фактор за "произвеждането" на стружки до голяма степен е и незнаенето на сервизите когато ти сменят маслото. Много е важно да ти обезвъздушат системата след смяна на мсло. В противен случай помпапта започва да стърже на сухо и задира - респективно прави стружки които набива в позледствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 26 Май 2021 Доклад Share Публикувано 26 Май 2021 На 16.04.2021 г. at 9:45, jeck_1 написа: @nikisotirov Привет , а дали проблема със стружките /прословутата помпа за високо наалягане на горивото/ го има и при фейслифтовата Audi A4 B8 allraoad 2.0 TDI 177 hp или само Audi A4 B8 2.0 TDI и дали го има вобще при фейслифтовите модели до 2015 , а те са 150hp, 177hp и 190hp , по мощните не ме интересуват? Само при 143 и 170кс cr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 26 Май 2021 Доклад Share Публикувано 26 Май 2021 Особенна разлика в цената на ремонтите на 2.0тфси и 2.0тди няма, Аз съм сменял за 6 месеца 3 помпи на 2.0тди и два комплекта дюзии то на кола на 150000км, Обслужване ремъци ролки водна помпа в Ауди за 2.0тди 1200лв , веригите за 2.0тфси в Ауди са около 900лв, буталата 1700 , аз вземах колбеншмит бутала със сегменти за 700лв. Помпата за високо налягане на 2.0тди е около 1200лв Бош рециклирана , или 4000лв за оригинална. За мен 2.0тфси е по-добрият мотор, доста е по-балансиран е. Ако ще караш само градксо , 2.0тди ще те побърка от регенерации. Общо взето , каквато и кола да вземеш , все ще я правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dark_avenger Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 @Chanchev На 26.05.2021 г. at 22:18, Chanchev написа: Само при 143 и 170кс cr @Chanchev Не разбрах, има ли го проблема при помпата с високото налягане при ТДИ 143к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 30 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2021 На 29.06.2021 г. at 10:50, Dark_avenger написа: @Chanchev @Chanchev Не разбрах, има ли го проблема при помпата с високото налягане при ТДИ 143к Има го , едни и същи са помпите и дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 30 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2021 На 22.04.2021 г. at 22:24, nikisotirov написа: @jeck_1 Човече не знам за тях. Като не знам нещо не го казвам. Трябва да се погледне през коя година е конструиран двигателя и коя година влизат еконормите на ЕС. Друг основен фактор за "произвеждането" на стружки до голяма степен е и незнаенето на сервизите когато ти сменят маслото. Много е важно да ти обезвъздушат системата след смяна на мсло. В противен случай помпапта започва да стърже на сухо и задира - респективно прави стружки които набива в позледствие. Може ли малко повече инфо за обезвъздушаване на системата при смяна на масло...доста клипове изгледах и четох..не успях да видя такава процедура. Обезвъздушаване на горивороводите има само при смяна на горивен филтър но не намерих и за маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 1 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2021 (Редактирано) .....а и помпата за високото налягане не се смазва с масло а - от горивото. Задвижва се от ремъка при 2,0 TDI 143 к.с. CAGA двигател. Редактирано 1 Юли 2021 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2021 (Редактирано) Като смениш горивния филтър,в engine има по спомен и в basic settings и output tesт , fuel pump,secondary fuel pump стартираш една по една помпите по няколко пъти,чуваш промяната на звука докато се избутва въздуха и като изчезне палиш. Моята е 177 ръчка 2013 и там на помпите командата е една, обезвъздушаване- то става мн бързо. Редактирано 2 Юли 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 2 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2021 (Редактирано) Да това е така но за помпата за горивото не за маслото, както беше писал колегата по горе Редактирано 5 Юли 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2021 Някои наливат масло във филтъра,ама това са филми,какво точно ще обезвъздуш,няма и секунда и е подкачило масло във филтъра.И в елса не съм виждал такива процедури,изсмукваш каквото може с вакуум помпа от масления филтър и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 2 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2021 Няма разлика за масления филтър дали ще е пълен или празен , още при въртене на ключа помпата започва да върти и качва масло , горивния е друга работа , даже имат някои модели дизели /не съм запознат със всички марки и модели / клапан от който с ел. помпа да подкачи нужното гориво за безпроблемно палене след смяна на горивен филтър . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване