sgeorgiev96 Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Здравейте,колеги.Спрял съм се на въпросното Ауди и реших да се посъветвам с вас.Най-много ме притеснява скоростната кутия която е мултитроник.https://www.cars.bg/offer/5ff3418d2f4cfc60f46173c2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 В тая комбинация само купето става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Pleven-Burgas Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 (Редактирано) Този мотор е слаб, а в комбинация с автоматик е мъртвец. Ако ще купуваш толкова ниска и тясна кола то поне я вземи с малко по-адекватен за тежеста на колата двигател от този. Т.е и с висок разход ще те изненада освен с умрялото си ускорение пардон преместване. Редактирано 1 Март 2021 от Georgi Pleven-Burgas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpf Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Купи си я с ръчка и няма да съжаляваш. Може и да и сложиш и чип после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 Стига с тия чипове бе хора. Изпотрошиха се строшените вече коли в това БГ... Напъни малко за 2.0 комънрейл двигателя,и ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 На 27.02.2021 г. at 19:53, sgeorgiev96 написа: Здравейте,колеги.Спрял съм се на въпросното Ауди и реших да се посъветвам с вас.Най-много ме притеснява скоростната кутия която е мултитроник.https://www.cars.bg/offer/5ff3418d2f4cfc60f46173c2 Според мен, ако километрите на таблото имат общо с реалността....изобщо да не те притеснява кутията. Типтрониците и те са същия шит. Нека да е на 300К с 3.0 дизел и даже ще е по-зле от това мулти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Pleven-Burgas Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Преди 8 часа, manchorov написа: Стига с тия чипове бе хора. Изпотрошиха се строшените вече коли в това БГ... Напъни малко за 2.0 комънрейл двигателя,и ръчка. Даваш 300 лв за чип, след което даваш 1000 лв пoради счупено турбо, а защо не и още 1000 за износен съединител. Оферта а?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgeorgiev96 Публикувано 2 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Отказах от този конктретния автомобил и реших друго.Двуомя се между: 1. Б7 2.0 170 коня 2008 година ръчка BRD 2.А6 С6 4F 2.0 140 коня 2008 година ръчка BRE На кой от двата ще ме посъветвате да се спра и по-читав ли е двигателя от 170 коня на Б7 отколкото този на който първо се бях спрял 140 коня?Четох,че при 170 коня на Б7 много по-малко имат проблем с пукането на главите,а и имам двама познати с такъв двигател и са доволни.Относно А6-цата много ми хареса,но ме притеснява дали няма да ѝ е много скъпа подръжката,а и дали няма тези 140 кончета да са и малко на фона на голямото купе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 (Редактирано) Моя съвет е да избереш класа преди да избираш двигателя, демек да решиш първо дали искаш да караш А4 или А6. Редактирано 2 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Ами то няма по-читав. И двата са щета. Не съм сигурен за буквите на мотора, но исля и на 140 и 170 си превъртат шестостените. А дали не се случва и на тези с "кон-умрел" технологията . Това, което има смисъл да се купи, ако идеята е колата да се кара 4-5 години, е само 1.8Т в В7. 'Секви дизелови шитни с 2.0 литра може да се пропуснат. Както и 4Ф преди фейса, нЕма значение с кой мотор.....че е бил проектиран, като високо техноличен модел, ама към наши дни е "високо техноличен отпадък". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 "Кон умрел" технологията е много по-добре от тези шитни 2.0п.д. Брат ми кара такъв, само че пасат и засега няма проблеми, освен два-три датчика които се подмениха. Колата беше внесена от Германия на около 60К км. Твърдя че този мотор (2.0кр, 140кс, 2010г) работи много по-добре от най-новите двулитрови дизели, без значение от марката(ВАГ,БМВ,Мерцедес и т.н.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Преди 1 час, crazy driver написа: Твърдя че този мотор (2.0кр, 140кс, 2010г) работи много по-добре от най-новите двулитрови дизели, без значение от марката(ВАГ,БМВ,Мерцедес и т.н.). Ма как точно разбра че работАт по добре ,влизА у секи мотор и мери некви неща вътре или си тураш ушето на капака и така преценяваш кой мели по добре .....напрао вземи обясни к'во влагаш в смисъла на твърдението "работи по добре " ,че вече се объркАх риишли 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 (Редактирано) Ами точно това имам предвид работи- шума който излиза от двигателя, не се праЙ на неразбраУ. Повечето нови четири цилиндрови дизеляци като ги чуеш как работят и се обръщам на другата страна да повърна. А от тракането в ниски обороти, рязко ме избива на агресия. По-голямо предварение ли дава(опита ми е с Тигуан 2018г, Пасат 8), незнам ама мъжката трака. Редактирано 2 Март 2021 от crazy driver Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 (Редактирано) Ма сичкото е кр ве ,къде е разликата?!?! Явно не си чувАл много тракалници 😁 Редактирано 4 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Карал ли си такъв? Щото на тигана съм му врътнал над 5к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване