Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@kazichene Може ли малко повече информация? Защо и двете перки трябва да се сменят, че и двете управления? Афтърмаркет заслужава ли си и има ли варианти или само оем?

Има ли вероятност да е здрава перката и управлението а проблема да е някъде по веригата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn Това е големият вентилатор , който е пред шофьора той е за охлаждане на двигателя. Може да не е управлението, а мотора. Фаровете не се свалят, даже може и без сваляне на бронята, аз лятото сменях мотора на малкия.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно той (големия) върти постоянно и 15-20 сек след угасване и дори заключване на колата.

Мотора къде се намира в центъра на вентилатора ли?

Какви пари вървят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn Като цени числата са четрицифрени... Втора ръка е по-добре , но можеш да свалиш мотора както са казали по-горе колегите и да го прегледаш. Ако измъкнеш "очиларката" мотора се сваля лесно а самия той е в центъра на перката преди да вземеш друг прегледай своя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взема всичко втора ръка - двете перки, дифузри и управления за директна замяна лесно ли става или е много разглобяване и ако имате инфо за ориентирояъчна цена за труд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn Мисля че работата като работа е една и съща. На дифузьора долу в десния ъгъл по посока на движение е управлението. Ако се вземе комплект замяната ще е по лесна.

Самата подмяна не е сложна ... като за такава кола... Тъкмо гледам клип за смяна на клиновидния ремък, но нагледно как се разглобява

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко върви добре , не би трябвало да отнеме повече от час и половина работа. Аз съм сменял клиновиден ремък сам за около 2 часа заедно с обтегачите. За дифузьора ще отнеме по малко време. Само е нужен доста дълъг / около 25-30 см/ накрайник мисля Т20 по спомен за двата горни крайни болта на бронята пред колелетата. Това е единствената особеност.

На горния клип е на 1:50 мин

Дифузьора е непосредствено пред въпросния ремък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn пусни му първо един тест през vcds . Моторите и управленията на двата вентилатора са едни и същи. Може и  без сваляне на бронята ,маха се капака на ангренажа , освобождава се решетката отпред,  маха се и кората отдолу и излиза под ъгъл откъм шофьора 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 Би ли дал инструкции къде точно и какво да гледам в vcds или линк с такава информация за тест на мотора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже доста четох и по чужди форуми, да ви попитам възможно ли е пробелма с окъсяването на веригата дето пише на vcds да е в следствие на намокряне от задръстени дренажи отпред с листа и т.н.?

Реално мотора на вентилатора работи.

Вярно че перките са най отпред а дренажите назад, но знам ли какви кабеляци вървят и къде минават за да стигнат до екуто.

Има ли вариант в моя случай перката да се включва сама по някое си време и да точи ток от батерията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусна ли теста , виж пред шофьора където са релетата какво е положението 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що пуснах теста по клипчето на @Nikolay N .

Пускам го на запалена кола. След активация на първото "нещо" колата изгасва. Давам бутона next докато стигна до fan 1, натискам бутона activate излизат някакви данни в първите 3 полета, 4тото е празно и в 3тото поле се появява "ON", след няколко секунди става "OFF" и тка ги сменява през няколко секунди. Вентилатора работи нон стоп от началото на запалването на колата. На Fan 2 показанията в полетата са същите, но се чува вентилаторс как включва и изключва при смяна ON и ОFF.

Впрочем нещо май точи акумулатора. Щото при угасен двигател бързо падат процентите на дисплея. Току що при скан ми наби грешка в can gateway address 19 - 03041 - energy management active

000 - - - intermittent.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше управлението, защото като подадеш директно ток на перката, си тръгва без проблем. Съдейки по описанието ти, май проблемът е същият. Аз лично намерих двете перки с управления от морга за 150 лева, афтърмаркет варианти доколкото разбрах няма, а за нови цената е безумна и просто не си заслужава за такава стара кола според мен. Ако вадиш двете перки с пластмасата, на която са закрепени, не виждам как ще стане без да се дръпне очиларката напред, доста е тясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтрих я грешката, сега не се появява.

@kazichene да новите оем са много пари и са перки с управление заедно, автърмаркет има само перки доколкото разбирам.

Имам вариант за около 5-600 лв втора ръка всичко - рамка , перки, управления.

Та се чудя дали всичко ънблок да сменя или да търса само управление и/или перка от ляво, тоест проблемната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kazichene става колега,  обяснил съм по горе , лятото го правих

@Mindburn писах ти че всичко е еднакво на двата вентилатора,  явно ти се дават пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kazichene не го приемай като заяждане , просто споделям опит за други колеги. Иначе аз не бих бързал с покупката на други преди да сваля и проверя моите ( в случая на колегата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 Не ми се дават пари определено, но не съм сигурен, че разбирам каква ти е препоръката.

Да сменя само мотора на проблемната лява перка ли?

За теста какво ти е мнението?

Притеснявам се, че в който и сервиз да отида най вероятно ще кажат смяна на всичко.

За това търся информация и варианти от тук, които съм сигурен че има, да оправя проблема без да давам няколко хиляди лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста го прави на контакт.  Иначе да смени си само проблемния вентилатор,  но първо го свали и виж може да са заминали само четките тогава ще си късметлия 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В руския форум drive2.ru ако се поровиш има доста информация за такъв проблем,  аз така си оправих моя макар че беше на другия вентилатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...