Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Здравейте! За нашите модели (комби 2011г) дали има оригинални такива стопове? Да не са с отделните диоди, а като тези. Както е при 4G примерно или както на снимката при А3. Скоро мернах една като моята, даже същия цвят. Имаше такива стопове. Мисля, че не бяха някакви китайски афтърмаркет. Много приличаха на оригинал,  но не съм виждал никоя друга с такива.

audi-a3-8p-rear-led-lights-sportback-5dr-models-only--(2)-2817-p.jpg

Link to comment
Share on other sites

Преди 5 часа, Калин Красимиров написа:

Здравейте! За нашите модели (комби 2011г) дали има оригинални такива стопове?

https://litec.net/produkt/led-rueckleuchten-audi-a6-4f-c6-avant-allroad-04-11-mit-dynamischem-blinker-rot-rauch/

Разгледай това.Аз от тези си купих. Никъде не се споменава че са китайски, сега нямам спомен дали пишеше къде са произведени на самите стопове. Като качество мога да кажа че са много добри,дори и да са китайски.  Вярно е че имитират 4G, ма тя моята е вече на 17 години,така че се примирих с "селския тунинг", още повече че оригиналните взеха да се разпадат.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги,

Една приятелка има Q2 1.4 и има проблем с колата. До колкото знам не искала да пали изобщо и след близо месец при някви гръцки майстори са й казали, че главния комп бил прецакан. Уш били взели няколко други да ги сложат и тестват, но не успели да ги кодират за колата й. 

Ей това е модула: https://www.ebay.de/itm/224891824519?hash=item345c98e987%3Ag%3AL9sAAOSw6gRbfrem&amdata=enc%3AAQAHAAAAoJfisKyhPOUxfdAEBhnPFtyRpMOcXNSEsUdlDI8cxTStLoG8R4oALOhH0oOjzLak3qMr7UDmNURnOlpcWYo%2B4PjeT11i6RpuffTYzGwURS6HuGReNPwOsOOT%2B3omOs6dObND%2FFWM%2B60tNjYVxON4hSe%2BSn%2Fk2RMCBRr7URnC1Hxw2afdb%2BAE4cfyW8yT8flMQjAoWKR%2BdJw%2F9j5CT6Nre5o%3D|tkp%3ABk9SR8CekZfLYQ&fbclid=IwAR1_GCGEgX07qbdBSYXhyjjNPNF5hqeNi07y8hY9tYvuWIMOlVZQDairU4I с номер 04E907309BJ .

Този модул дали е има CP защита и затова да не са успели да направят въпросното "кодиране" ? От Гръцкото АУди са й казали, че 2ра ръка (друг модул) нямало как да работи на нейната кола.

Link to comment
Share on other sites

какво стана - някой искаше да си прави отвори в предния капак?!

Сега видях снимка на седан с голям спойлер на задния капак и стои много стилно! :D

 

5551626F-8592-4950-8C38-5CDFAE4BD886.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, имам видеорегистратор с букса за запалка и искам да я сложа на 4Ф. Предното ми Ауди имаше куплунк за запалка в джабката и беше лесно. От къде е най-удачно да се пусне захранване 12в. 

Link to comment
Share on other sites

предпазителите при пасажера като отвориш вратата - има много след контакт. Там съм вързал запалка женска и съм включил видеорегистратора, като можеш да ги сложиш скрити над жабката или леко да се вижда под жабката, както решиш

Link to comment
Share on other sites

Всъщност има ли някъде обозначение/схема на Български тези предпазителим да знам кое да ползвам.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

1.png.451e37bc5c4e763fb33fabd0b05f5aba.png@djbran Дясното табло, пред пасажера повечето са през контакт N12 е за подготовка за телефон - ако нямаш - ползвай него 5А е , ; N2 е предна запалка - винаги има 12V - 20A;

2.png

3.png

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, искам да си монтирам ски сак в облегалката на задната седалка. Моля някой ако има седан със ски сак и фиксирана облегалка да пусне една снимка отвътре и откъм багажника.

Link to comment
Share on other sites

@venko74  Благодаря за указания съвет! Смениха въпросния датчик G28, и сега всичко е ОК . Само за информация - новия датчик е BOSH и по каталог му дават съпротивление между 1 и 2 извод / като засека на буксата е отгоре/ около 1ком - съответно на закупения показа 948 ом. Стария като го извадихме показваше 8,4 Мом. Как е работил не се знае но факт - топла когато си поиска не пали :) . Още веднъж Благодаря и бъдете здрав!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Здравейте, нещо го закъсах с моята кошница. Колата пали нормално, но понякога при включване на D колата се опитва да тръгне рязко, ако изключа от скорост двигателя се форсира до 1200-1300 оборота за 200-300 милисекунди и след това се нормализира.. След като се нормализира отзад излиза един огромен облак гъст черен дим. След това спира да пуши и всичко е точно. Турбото ми има луфт и се чудя дали проблемът е, че влиза масло в цилиндрите или имам проблем с дюзите? При проблемни дюзи бяло или черно пуши? Колата е без ДПФ, 239кс CDYA.

Link to comment
Share on other sites

Колеги моля за мнения по следната грешка: 

000870 - Camshaft Position Sensor B Bank 1 (G300) 
               P0366 - 006 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 214520 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.09
                    Time: 13:46:44

             Freeze Frame:
                    RPM: 640 /min
                    Mass Air / Rev.: 218.0 mg/str
                    Temperature: 88.5C
                        Idle
                    Bin. Bits: 00010000
                    Speed: 3.0 km/h
 

Колата е 3.2 AUK мотора.

Проблема се появи малко след като я взех от ремонтзщ за смяна на гумички на клапаните и сегменти. След консултация с майстор занимаващ се с електрониките на автомобили размених двата датчика за разпределените валове, но грешката остана. Неговото мнение е, че двигателя не е зацепен правилно. Колата работи без проблеми и си върви съвсем нормално. Единствения проблем е, че понякога на студено като запаля първия път не държи обороти и тръгва да гасне. Какви са вашите мнения по въпроса?

Edited by BaSsPRo
Link to comment
Share on other sites

Към предишния ми пост и тези две грешки: 

 

008775 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 
               P2247 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 214520 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.09
                    Time: 22:34:12

             Freeze Frame:
                    RPM: 1024 /min
                    Mass Air / Rev.: 136.3 mg/str
                    Temperature: 49.5C
                        Idle
                    Time: 51.2 s
                    Bin. Bits: 00000100

004503 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1 
               P1197 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 214525 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.10
                    Time: 08:35:57

             Freeze Frame:
                    RPM: 1408 /min
                    Mass Air / Rev.: 245.3 mg/str
                    Temperature: 45.0C
                        Part Throttle
                    Time: 204.8 s
                    Bin. Bits: 00000010
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...