Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@супхи: какво става с проекта за отвор в предния капак? Не намирам темата, дай статус?
Днес зад мен спря един Опел с отвор в предния капак и определено добре стои, може и по-добре, но не е за подценяване!

 

624123392_.png.562578d0bf4dedd696de44562c4989c0.png

Link to comment
Share on other sites

Здравейте отново тъй като с предишния стоп спря тотално да свети и той и мигача, първо смених крушките но нямаше ефект след което огледах кабелите и доколкото ми бе възможно няма проблем и там, смених го с друг стоп и работи идеално обаче след около седмица и смененият стоп отказаха стоп светлините иначе габарити и мигача работят, някой да е имал подобен проблем и да може да ми даде съвет от къде може да е проблема?

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се за глупавия въпрос но как мога да го проверя къде се губи точно.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Колеги, някой може ли да направи читав анализ на един казус?

Карам на магистралата със 140 и решавам да ускоря до 300. Давам газ до дъно и колата започва да ускорява, но осезаемо бавно. Като отпусна газта с 1см се усеща тласък и започва да дърпа по-добре колата. За фабрично CDYA става дума с типтроник.

Link to comment
Share on other sites

някъде на 280 и при мен се получава подобно, към 300 се оправя и вече до 330 върви мазно, а не смея повече да я настъпвам.

 

Това си го казвал и преди, странно ми изглежда на мен, може да видиш на живи данни педала на газта и на колко процента е натиснат, да не се ощашква нещо там?

Link to comment
Share on other sites

На 18.01.2023 г. at 16:44, OvivO написа:

мога да ти кажа за седан, скоро си го оправях, че губеше маса точно стоп светлината

Ще съм много благодарен ако ми кажеш колега.

Link to comment
Share on other sites

отваряш стопа и се виждат две пъпки върху голямата част, които би трябвало да контактуват с държача на крушките и така се прави контакт на масата към шината, която завършва с пин при буксата.

Почистваш пъпките до блясък, моята едната леко бе отчупена пластмасата, която я държи, а на самия държач на крушките - буташ нагоре пластините, които контактуват с пъпките, отдолу има пружинки и затваряш. Аз така си оправих моя.

Link to comment
Share on other sites

 Това са тези пъпки на първата снимка които правят контакт с тях сега ще го опитам дано стане, Благодаря за бързите отговори колега.

326512715_541656304559357_9008562568189743668_n.jpg

Inked326432561_753069549070616_2570775895653571680_n.jpg

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

и ти ли имаш проблем с тези недомислени стопове на audi? Да, точно тези пъпки и контакти на държача визирах. 

почисти пъпките и пластините до блясък :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Теч на антифриз  , минимален за сега :) . имам нужда от предположения :)  Капе  от снадката между двете кори на двигателя и бронята. . Видимо няма никъде мокро на радиатора  и  по маркучите .. Нищо не мога да видя без да сваля бронята  и кората , имали някаква  слаба част примерно да протичат маркучи или др. 

Link to comment
Share on other sites

Не съм чул там да има слабо място, но тва не значи, че няяма. Недей да предполагаш, просто тряябвва да се свали кората и да се огледа, това е, радвай се, че тече и го виждаш, ако доливаш и не тече е по-зле. :D

Edited by veslav
Link to comment
Share on other sites

май е долу в дясно леко капало на кората до маркуча за радиатора :) , мисля , че не е от тройника , там е сухо а и капе само като загрее двигателя ... ще я гледам за сега  но няма да стане без разглобяване :( 

Link to comment
Share on other sites

Покарах я малко на магистралата  , капе дори остава  следи  по цялата кора , но определено е нещо отпред : )  . Някой сменял ли е радиатор или маркучите към радиатора  :) за ориентировъчна цена :)  . Ako e радиатор , трябва ли да се сваля питата на климатика или може да се отмести  ?

Link to comment
Share on other sites

Преди 8 часа, OvivO написа:

тройник под турбото отзад на двигателя

колега ще подскажеш ли какъв(kak изглежда) е тоя тройник

Link to comment
Share on other sites

Може да капе от кранчето за източване на антифриза на радиатора - отпред, долу, отдясно.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...