Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@супхи: какво става с проекта за отвор в предния капак? Не намирам темата, дай статус?
Днес зад мен спря един Опел с отвор в предния капак и определено добре стои, може и по-добре, но не е за подценяване!

 

624123392_.png.562578d0bf4dedd696de44562c4989c0.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново тъй като с предишния стоп спря тотално да свети и той и мигача, първо смених крушките но нямаше ефект след което огледах кабелите и доколкото ми бе възможно няма проблем и там, смених го с друг стоп и работи идеално обаче след около седмица и смененият стоп отказаха стоп светлините иначе габарити и мигача работят, някой да е имал подобен проблем и да може да ми даде съвет от къде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за глупавия въпрос но как мога да го проверя къде се губи точно.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да направи читав анализ на един казус?

Карам на магистралата със 140 и решавам да ускоря до 300. Давам газ до дъно и колата започва да ускорява, но осезаемо бавно. Като отпусна газта с 1см се усеща тласък и започва да дърпа по-добре колата. За фабрично CDYA става дума с типтроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде на 280 и при мен се получава подобно, към 300 се оправя и вече до 330 върви мазно, а не смея повече да я настъпвам.

 

Това си го казвал и преди, странно ми изглежда на мен, може да видиш на живи данни педала на газта и на колко процента е натиснат, да не се ощашква нещо там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.01.2023 г. at 16:44, OvivO написа:

мога да ти кажа за седан, скоро си го оправях, че губеше маса точно стоп светлината

Ще съм много благодарен ако ми кажеш колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отваряш стопа и се виждат две пъпки върху голямата част, които би трябвало да контактуват с държача на крушките и така се прави контакт на масата към шината, която завършва с пин при буксата.

Почистваш пъпките до блясък, моята едната леко бе отчупена пластмасата, която я държи, а на самия държач на крушките - буташ нагоре пластините, които контактуват с пъпките, отдолу има пружинки и затваряш. Аз така си оправих моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Това са тези пъпки на първата снимка които правят контакт с тях сега ще го опитам дано стане, Благодаря за бързите отговори колега.

326512715_541656304559357_9008562568189743668_n.jpg

Inked326432561_753069549070616_2570775895653571680_n.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ти ли имаш проблем с тези недомислени стопове на audi? Да, точно тези пъпки и контакти на държача визирах. 

почисти пъпките и пластините до блясък :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Теч на антифриз  , минимален за сега :) . имам нужда от предположения :)  Капе  от снадката между двете кори на двигателя и бронята. . Видимо няма никъде мокро на радиатора  и  по маркучите .. Нищо не мога да видя без да сваля бронята  и кората , имали някаква  слаба част примерно да протичат маркучи или др. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чул там да има слабо място, но тва не значи, че няяма. Недей да предполагаш, просто тряябвва да се свали кората и да се огледа, това е, радвай се, че тече и го виждаш, ако доливаш и не тече е по-зле. :D

Редактирано от veslav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май е долу в дясно леко капало на кората до маркуча за радиатора :) , мисля , че не е от тройника , там е сухо а и капе само като загрее двигателя ... ще я гледам за сега  но няма да стане без разглобяване :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах я малко на магистралата  , капе дори остава  следи  по цялата кора , но определено е нещо отпред : )  . Някой сменял ли е радиатор или маркучите към радиатора  :) за ориентировъчна цена :)  . Ako e радиатор , трябва ли да се сваля питата на климатика или може да се отмести  ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, OvivO написа:

тройник под турбото отзад на двигателя

колега ще подскажеш ли какъв(kak изглежда) е тоя тройник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да капе от кранчето за източване на антифриза на радиатора - отпред, долу, отдясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...