lavatrice Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Да започна 14-та част... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 То като Дързост и красота тоя форум. Няма край. Сигурно и моите деца ще ровят тука за да ремонтират бангията дето ще им остане от мене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 @Gangbango: наля ли си водица, бря, пендехо?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Снощи ходих. Установих, че следващия харч ще ми е за фарове. Не може премиум на 11 години да свети толкова зле. Джанти и окачване за 5 бона, а фаровете ми светят на 5 метра. Голям фал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 измий ги с водицата, колкото по-Ладна, по-арно ще светят след това. Правим една бригада, сваляме бронята, фаровете, махаме лупите, чистим ги от белия тънък филм по тях, стъклата отвътре, оглеждат се рефлекторите, кабелите и се оправят. При мен рефлекторите бяха добре и след като сам си направих процедурата преди 3 години, започнаха да светят още по-добре. п.п. зависи и с какви крушки си и на колко години са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 китайски лупи, рязане на кръчетата на баластите, Осрам 200%, сваляне единия с бронята от едната страна, после другия по същата процедура, бърсане на фара отвътре, малко изолирбанд тук там, и си готов. 3-4 часа с бири, цигари и малко псуване. (ако са без завиване) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Ааааа.......като се знам какъв съм.....ще потроша всичко докато свалям брони и лайснички и щипчици. Предпочитам да ми ги счупи някой професионалист. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 значи аС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Епа нали някви лед крушки се коментират тука, не е ли по-оферта от ксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Аз врътнах бурмите и ги вдигнах леко та прогледнах. След реглаж при "протата" наистина светят на 5м пред колата. А ги правих в Карвалетинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 И аз съм зарибен за ЛЕД, ама искам да се убедя, че правят хубав светлинен поток осветяват плътно. Също дали отсичат без разсейки и т.н. Абе....дали стои като заводски лед, това ме интересува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 (Редактирано) Един рециклаж+нови крушки и готоо. Отдавна светя на гръм 😁 Може да си светят и то доста прилично фарките Редактирано 28 Юли 2021 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 При мен след като жената каза “абе това много несвети” значи сметайте 😂😂😂 и даже не се противи за едни 320лв на карвалентиг и после каза “е поне виждам за кво си ги дал” 🤣🤣🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 (Редактирано) Преди 11 часа, Gangbango написа: И аз съм зарибен за ЛЕД, ама искам да се убедя, че правят хубав светлинен поток осветяват плътно. Също дали отсичат без разсейки и т.н. Абе....дали стои като заводски лед, това ме интересува. Ето така светят моите LED крушки във фаровете (забравих да направя снимка и на дълги светлини): https://audibg.com/forum/index.php?/topic/210580-слагане-на-led-крушки-d2s-в-оригинални-bi-xenon-фарове-на-a6-4f/&do=findComment&comment=3104374 Редактирано 29 Юли 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 И за ЛЕД крушки си трябват добри отражатели и чисти лупи. По снимки от коментари в Алито на различни хора които са монтирали лед в ксенонов пложектор, на мен лично разпределението на осветеността и силата ми харесват, но в клиповете си Ники от фарове лайф не препоръчва такава комбинация, незнам защо .... Но за оптимален резултат е хубаво да се експериментира с настройка главата на леда в прожектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
St0yan Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 Здравейте. Искам да ви попитам, за един проблем, който колата ми прави с таблото. Колата е 4ф 2005 год. От известно време забелязах, че не ми светят индикаторите на мигачите на таблото, вече все по-често изчезват и сектори от дисплейчето, което показва датата и часа под оборотомера, а днес за капак и самият оборотомер спря да работи така да се каже. При работещ автомобил стрелката сочи 0, а като потегля започва да отчита от 0 нагоре, след като я загасих и я запалих се оправи оборотомера, но индикаторите на мигачите не работят. Дали самото табло си заминава или проблема е по-сериозен. Говорих с един жичкаджия така да се каже и каза да си търся друго табло и че трябва обучение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 (Редактирано) Търси си направо от фейслифт. За обучение не съм чувал, но трябва да се махне компонент протекшъна и да се настроят километрите ако искаш. Редактирано 29 Юли 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 От няколко дни климатика духа ту студено, ту топло. Днес я закачиха и откриха, че налягането в твърде високо и от там забелязаха, че втората перка не работи. Утре ще говоря с майстора да я погледне. Но някой да е имал подобен проблем. Какво следва, смяна на перката, само едната или двете, цени ориентировъчни? Колата е 3.0 CDYA фейс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 (Редактирано) Нова с управлението е 1250лв с отстъпка - няма заместители. Аз взех двете перки с очиларката за 300лв от Мегапартс. При смяна се разграбя бронята. Редактирано 29 Юли 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 30 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2021 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 30 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2021 Как се проверява дали има достатъчно масло в автоматика?На студена кутия се развива голямата пробка ли? Ако е така се налива от там докато потече предполагам.Има ли вариант ако я развия да потече силно масло от нея, все едно го източвам? Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2021 Ми не. Трябва маслото да е загряло на 40 градуса, но не повече. Гасиш развиваш голямата пробка ако текне оставяш да изтече. Ако не текне е точно или по-малко. Накратко виж официалната процедура на ZF за смяна на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 31 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2021 Втората перка има ли разлика от фейс и преди фейс, понеже моята е фейс 239к.с. или са еднакви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 31 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2021 Преди 18 часа, P_PETKOV написа: Ми не. Трябва маслото да е загряло на 40 градуса, но не повече. Гасиш развиваш голямата пробка ако текне оставяш да изтече. Ако не текне е точно или по-малко. Накратко виж официалната процедура на ZF за смяна на маслото. няма да я гаси че ще изтвче маслото на работеш двигател се гледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 31 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2021 А да, за най точно ето процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване