Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

То като Дързост и красота тоя форум. Няма край. Сигурно и моите деца ще ровят тука за да ремонтират бангията дето ще им остане от мене.

Link to comment
Share on other sites

Снощи ходих. Установих, че следващия харч ще ми е за фарове. Не може премиум на 11 години да свети толкова зле. Джанти и окачване за 5 бона, а фаровете ми светят на 5 метра. Голям фал.

Link to comment
Share on other sites

измий ги с водицата, колкото по-Ладна, по-арно ще светят след това.

 

Правим една бригада, сваляме бронята, фаровете, махаме лупите, чистим ги от белия тънък филм по тях, стъклата отвътре, оглеждат се рефлекторите, кабелите и се оправят. При мен рефлекторите бяха добре и след като сам си направих процедурата преди 3 години, започнаха да светят още по-добре.

 

п.п. зависи и с какви крушки си и на колко години са.

Link to comment
Share on other sites

китайски лупи, рязане на кръчетата на баластите, Осрам 200%, сваляне единия с бронята от едната страна, после другия по същата процедура, бърсане на фара отвътре, малко изолирбанд тук там, и си готов. 3-4 часа с бири, цигари и малко псуване. (ако са без завиване)

Link to comment
Share on other sites

Ааааа.......като се знам какъв съм.....ще потроша всичко докато свалям брони и лайснички и щипчици. Предпочитам да ми ги счупи някой професионалист.

Link to comment
Share on other sites

Аз врътнах бурмите и ги вдигнах леко та прогледнах. След реглаж при "протата" наистина  светят на 5м пред колата. А ги правих в Карвалетинг.

Link to comment
Share on other sites

И аз съм зарибен за ЛЕД, ама искам да се убедя, че правят хубав светлинен поток осветяват плътно. Също дали отсичат без разсейки и т.н. Абе....дали стои като заводски лед, това ме интересува.

Link to comment
Share on other sites

Един рециклаж+нови крушки и готоо. Отдавна светя на гръм 😁 Може да си светят и то доста прилично фарките ;)

Edited by kikson1979
Link to comment
Share on other sites

При мен след като жената каза “абе това много несвети” значи сметайте 😂😂😂 и даже не се противи за едни 320лв на карвалентиг :) и после каза “е поне виждам за кво си ги дал” 🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Преди 11 часа, Gangbango написа:

И аз съм зарибен за ЛЕД, ама искам да се убедя, че правят хубав светлинен поток осветяват плътно. Също дали отсичат без разсейки и т.н. Абе....дали стои като заводски лед, това ме интересува.

 

Ето така светят моите LED крушки във фаровете (забравих да направя снимка и на дълги светлини):

 

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/210580-слагане-на-led-крушки-d2s-в-оригинални-bi-xenon-фарове-на-a6-4f/&do=findComment&comment=3104374

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

И за ЛЕД крушки си трябват добри отражатели и чисти лупи. По снимки от коментари в Алито на различни хора които са монтирали лед в ксенонов пложектор, на мен лично разпределението на  осветеността и силата ми харесват, но в клиповете си Ники от фарове лайф не препоръчва такава комбинация, незнам защо ....

Но за оптимален резултат е хубаво да се експериментира с настройка главата на леда в прожектора.

 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте. Искам да ви попитам, за един проблем, който колата ми прави с таблото. Колата е 4ф 2005 год. От известно време забелязах, че не ми светят индикаторите на мигачите на таблото, вече все по-често изчезват и сектори от дисплейчето, което показва датата и часа под оборотомера, а днес за капак и самият оборотомер спря да работи така да се каже. При работещ автомобил стрелката сочи 0, а като потегля започва да отчита от 0 нагоре, след като я загасих и я запалих се оправи оборотомера, но индикаторите на мигачите не работят. Дали самото табло си заминава или проблема е по-сериозен. Говорих с един жичкаджия така да се каже и каза да си търся друго табло и че трябва обучение. 

Link to comment
Share on other sites

Търси си направо от фейслифт. За обучение не съм чувал, но трябва да се махне компонент протекшъна и да се настроят километрите ако искаш.

Edited by mili 75
Link to comment
Share on other sites

От няколко дни климатика духа ту студено, ту топло. Днес я закачиха и откриха, че налягането в твърде високо и от там забелязаха, че втората перка не работи. Утре ще говоря с майстора да я погледне. Но някой да е имал подобен проблем. Какво следва, смяна на перката, само едната или двете, цени ориентировъчни? Колата е 3.0 CDYA фейс. 

Link to comment
Share on other sites

Нова с управлението е 1250лв с отстъпка - няма заместители. Аз взех двете перки с очиларката за 300лв от Мегапартс. При смяна се разграбя бронята.

Edited by zdrash
Link to comment
Share on other sites

Как се проверява дали има достатъчно масло в автоматика?
На студена кутия се развива голямата пробка ли? Ако е така се налива от там докато потече предполагам.
Има ли вариант ако я развия да потече силно масло от нея, все едно го източвам?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ми не. Трябва маслото да е загряло на 40 градуса, но не повече. Гасиш развиваш голямата пробка ако текне оставяш да изтече. Ако не текне е точно или по-малко. 

 

Накратко виж официалната процедура на ZF за смяна на маслото. 

Link to comment
Share on other sites

Преди 18 часа, P_PETKOV написа:

Ми не. Трябва маслото да е загряло на 40 градуса, но не повече. Гасиш развиваш голямата пробка ако текне оставяш да изтече. Ако не текне е точно или по-малко. 

 

Накратко виж официалната процедура на ZF за смяна на маслото. 

няма да я гаси че ще изтвче  маслото 

на работеш двигател се гледа

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...