Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

То като Дързост и красота тоя форум. Няма край. Сигурно и моите деца ще ровят тука за да ремонтират бангията дето ще им остане от мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи ходих. Установих, че следващия харч ще ми е за фарове. Не може премиум на 11 години да свети толкова зле. Джанти и окачване за 5 бона, а фаровете ми светят на 5 метра. Голям фал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

измий ги с водицата, колкото по-Ладна, по-арно ще светят след това.

 

Правим една бригада, сваляме бронята, фаровете, махаме лупите, чистим ги от белия тънък филм по тях, стъклата отвътре, оглеждат се рефлекторите, кабелите и се оправят. При мен рефлекторите бяха добре и след като сам си направих процедурата преди 3 години, започнаха да светят още по-добре.

 

п.п. зависи и с какви крушки си и на колко години са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

китайски лупи, рязане на кръчетата на баластите, Осрам 200%, сваляне единия с бронята от едната страна, после другия по същата процедура, бърсане на фара отвътре, малко изолирбанд тук там, и си готов. 3-4 часа с бири, цигари и малко псуване. (ако са без завиване)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа.......като се знам какъв съм.....ще потроша всичко докато свалям брони и лайснички и щипчици. Предпочитам да ми ги счупи някой професионалист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз врътнах бурмите и ги вдигнах леко та прогледнах. След реглаж при "протата" наистина  светят на 5м пред колата. А ги правих в Карвалетинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм зарибен за ЛЕД, ама искам да се убедя, че правят хубав светлинен поток осветяват плътно. Също дали отсичат без разсейки и т.н. Абе....дали стои като заводски лед, това ме интересува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един рециклаж+нови крушки и готоо. Отдавна светя на гръм 😁 Може да си светят и то доста прилично фарките ;)

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след като жената каза “абе това много несвети” значи сметайте 😂😂😂 и даже не се противи за едни 320лв на карвалентиг :) и после каза “е поне виждам за кво си ги дал” 🤣🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Gangbango написа:

И аз съм зарибен за ЛЕД, ама искам да се убедя, че правят хубав светлинен поток осветяват плътно. Също дали отсичат без разсейки и т.н. Абе....дали стои като заводски лед, това ме интересува.

 

Ето така светят моите LED крушки във фаровете (забравих да направя снимка и на дълги светлини):

 

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/210580-слагане-на-led-крушки-d2s-в-оригинални-bi-xenon-фарове-на-a6-4f/&do=findComment&comment=3104374

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за ЛЕД крушки си трябват добри отражатели и чисти лупи. По снимки от коментари в Алито на различни хора които са монтирали лед в ксенонов пложектор, на мен лично разпределението на  осветеността и силата ми харесват, но в клиповете си Ники от фарове лайф не препоръчва такава комбинация, незнам защо ....

Но за оптимален резултат е хубаво да се експериментира с настройка главата на леда в прожектора.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Искам да ви попитам, за един проблем, който колата ми прави с таблото. Колата е 4ф 2005 год. От известно време забелязах, че не ми светят индикаторите на мигачите на таблото, вече все по-често изчезват и сектори от дисплейчето, което показва датата и часа под оборотомера, а днес за капак и самият оборотомер спря да работи така да се каже. При работещ автомобил стрелката сочи 0, а като потегля започва да отчита от 0 нагоре, след като я загасих и я запалих се оправи оборотомера, но индикаторите на мигачите не работят. Дали самото табло си заминава или проблема е по-сериозен. Говорих с един жичкаджия така да се каже и каза да си търся друго табло и че трябва обучение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си направо от фейслифт. За обучение не съм чувал, но трябва да се махне компонент протекшъна и да се настроят километрите ако искаш.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни климатика духа ту студено, ту топло. Днес я закачиха и откриха, че налягането в твърде високо и от там забелязаха, че втората перка не работи. Утре ще говоря с майстора да я погледне. Но някой да е имал подобен проблем. Какво следва, смяна на перката, само едната или двете, цени ориентировъчни? Колата е 3.0 CDYA фейс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова с управлението е 1250лв с отстъпка - няма заместители. Аз взех двете перки с очиларката за 300лв от Мегапартс. При смяна се разграбя бронята.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се проверява дали има достатъчно масло в автоматика?
На студена кутия се развива голямата пробка ли? Ако е така се налива от там докато потече предполагам.
Има ли вариант ако я развия да потече силно масло от нея, все едно го източвам?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не. Трябва маслото да е загряло на 40 градуса, но не повече. Гасиш развиваш голямата пробка ако текне оставяш да изтече. Ако не текне е точно или по-малко. 

 

Накратко виж официалната процедура на ZF за смяна на маслото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, P_PETKOV написа:

Ми не. Трябва маслото да е загряло на 40 градуса, но не повече. Гасиш развиваш голямата пробка ако текне оставяш да изтече. Ако не текне е точно или по-малко. 

 

Накратко виж официалната процедура на ZF за смяна на маслото. 

няма да я гаси че ще изтвче  маслото 

на работеш двигател се гледа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...