Jump to content

Покупка A6 C7 2.0 tdi quattro


Recommended Posts

Здравейте съфорумци, докато се оглеждах за Passat B8, случайно попаднах на обява за С7 фейслифт с 2.0 дизелов агрегат, S-tronic и quattro, което малко ме изненада. Наясно съм, че колата няма да има особенна динамика, но за целите за които търся кола, такава не е необходима. Можете ли да ме ориентирате за подръжката на този автомобил.

Благодаря

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По специфичното е кутията,на около 250к се прави "рефреш" за около 4-5к,други типични болежки няма,освен редовните неща за дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , под рефреш имаш предвид смяна на двоен съединител и мехатроник ли ?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gogogo79 Съединители,мехатроник,маховик,масло,филтри и това е долу горе сумата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, gogogo79 написа:

Колега , под рефреш имаш предвид смяна на двоен съединител и мехатроник ли ?

Наистина ли има значение за какво е??? 4-5 хил за рефреш на кола на 250к км...

 

То без пари, ве...

По-хубаво си купи друга кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя си е консуматив, също както маслата. В повечето случаи мехатроника не е за смяна целия, само някой клапан, лентов кабел, lever position сензор-a… това са 5 к.

Тези със сухите съединители (масови в Сеат, Шкода) са по-евтини, но не са 2 за лев

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 12/6/2021 at 8:45 PM, zhelyazA6 said:

Наистина ли има значение за какво е??? 4-5 хил за рефреш на кола на 250к км...

Цените за оригинален съединител с маховик за ръчна кутия не са много по-различни....и пак се правят на подобни километри (примерно до 300к).

 

Не съм проверявал, но по думите на механик от сервиз за скорости -  ДСГ-тата (като изключим по-евтиният им маховик) се правят по-скъпо и по-трудно. Основната причина била общото мазане.

 

@gemballa.bg Пасат Б8 с двигател 2.0д битурбо идва с най-здравото ДСГ - DQ500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...