gemballa.bg Публикувано 3 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2021 Здравейте съфорумци, докато се оглеждах за Passat B8, случайно попаднах на обява за С7 фейслифт с 2.0 дизелов агрегат, S-tronic и quattro, което малко ме изненада. Наясно съм, че колата няма да има особенна динамика, но за целите за които търся кола, такава не е необходима. Можете ли да ме ориентирате за подръжката на този автомобил.Благодаря Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 По специфичното е кутията,на около 250к се прави "рефреш" за около 4-5к,други типични болежки няма,освен редовните неща за дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 (Редактирано) Колега , под рефреш имаш предвид смяна на двоен съединител и мехатроник ли ? Редактирано 8 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 @gogogo79 Съединители,мехатроник,маховик,масло,филтри и това е долу горе сумата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 Преди 1 час, gogogo79 написа: Колега , под рефреш имаш предвид смяна на двоен съединител и мехатроник ли ? Наистина ли има значение за какво е??? 4-5 хил за рефреш на кола на 250к км... То без пари, ве... По-хубаво си купи друга кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 9 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 Това е валидно за всички s-tronic кутии?Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 (Редактирано) Съединителя си е консуматив, също както маслата. В повечето случаи мехатроника не е за смяна целия, само някой клапан, лентов кабел, lever position сензор-a… това са 5 к. Тези със сухите съединители (масови в Сеат, Шкода) са по-евтини, но не са 2 за лев Редактирано 10 Декември 2021 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 10 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 БлагодаряSent from my LM-G710 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2021 On 12/6/2021 at 8:45 PM, zhelyazA6 said: Наистина ли има значение за какво е??? 4-5 хил за рефреш на кола на 250к км... Цените за оригинален съединител с маховик за ръчна кутия не са много по-различни....и пак се правят на подобни километри (примерно до 300к). Не съм проверявал, но по думите на механик от сервиз за скорости - ДСГ-тата (като изключим по-евтиният им маховик) се правят по-скъпо и по-трудно. Основната причина била общото мазане. @gemballa.bg Пасат Б8 с двигател 2.0д битурбо идва с най-здравото ДСГ - DQ500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване