Jump to content

Моля за помощ с блокирал двигател 2.0TD


Geri_kn

Recommended Posts

Здравейте, 

вече имам чувството, че обиколих целия форум с проблеми само на разлипни модели хораааа каръкът ми е огроменнн огроменнн... 

Та преди мевец станах собственик на Audi A6 C6 2.0 tdi 2004  г. - 140 к.c. 

Колата бешеее супер вървеше супер без забележки реших дасменим маслото сложих castrol gold при излизане от сервиза нищо не светеше и на едно кръстовище колата изгасна при опит да се запали отново се чуваше вие на стратер бендикс... Вече и аз не знам закарахме я на сервиз, като си мислехме за смяна на стартер бендикс нешо такова и изведнъж ни съобщиха блокира двигател... 

Давайте съвети възможно ли е това???? 

Да кажа само маслото дори не му бяха навъртяни километрите искахме просто да си я обслужим... 

Моля за помощ... 

Редактирано от VBI
Заглавие, сгрешен мотор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

продавачът е сложил яко добавки в двигателното масло, за да я закрепи и при твоята смяна вече ги е нямало и се е случило, но това са само догадки.

 

няма двигател 2.9

няма и кастрол gold масло, поне не знам за такова.

Има и вариант маслото да е било крайно неподходящо за този двигател или тотален ментак.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да първа смяна и е на маслото. 

А майсторите са свалили стартера и са се опитали с щанга да въртят маховик напред назад но двигателя не мърда... 🥺

И според тях яко е слагана добавка... 

Чак не мога да повярвам че има такива хора. 

Абсокютно никакви признаци не даваше нито тропане нито лампичка светеше на масло нито нищо... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO и на мен това ми беше мисълта затова попитах коя смяна е,а относно маслото може да има предвид ако е жълтата туба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги подвела съм ви сега питах мъжа ми маслото е като това на снимката която ще прикача

Screenshot_20211209_182719_com.huawei.browser.jpg

Редактирано от Geri_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да си е чисто съвпадение. Това масло Fuchs си е добро, ако е не е тотален ментак.

Така че:
1. не е блокирал двигателят
2. блокирал е - случайно в този момент

3. блокирал е защото е бил пълен с добавки/нещо майсторите са объркали при смяната му

Може да е скъсала вериги...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора не се майтапя... Главата ми се е запалила не да рева вече се тръшкам нямам си късмет с тея коли... 

Има линш вероятност майстора да греши и да не е двигател да търсяли друго мнение не знам вече... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли масло в картера? Питам, защото имах случай с предишната ми кола. Тъкмо купена, първо обслужване в сервиза, майстора навива новия маслен филтър, налива маслото, паля, гааааз и след 500 метра лампата на маслото светна. Веднага изгасих. Като отворихме капака.........всичко в масло. Майстора свалил стария маслен филтър, сложил новия с новото уплътнение, НО......старото уплътнение останало на двигателя. И така две уплътнения едно върху друго и всичкото масло през там аут. Не знам какъв е монтажа на филтъра при вас, но не се знае знае ли се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е гледано маслото в картера майстора каза двигателя блокиран изкараха от гаража и сега трябва да я изкараме отказаха ремонта... 

А в Кюстендил никой не иска да се захване... 

Ръчка е колата

Редактирано от Geri_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е блокирал мотора е по-добре смяна. Цената на ремонта ще е доста солена, а дали ще е сполучлив няма гаранция...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм правил основен ремонт на двигател, на стара моя кола, и този мазохизъм не искам никога да се случва отново. Цената на ремонта може да излезе колкото струва самия автомобил. Все пак първо трябва да се диагностицира със сигурност повредата и чак тогава да се мисли какво ще се прави. Според повредата може да се отвори и да се погледне през картера или пък отгоре през главата, но и това е сериозно начинание. Наистина съжалявам за случилото се, защото от личен опит знам какво страдание е. За сервиз в Кюстендил не мога да помогна. Има опция и с репатрак колата да се докара и в сервиз в София, където със сигурност може да се получи адекватно решение на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайф на вал, основни и биелни лагери, шлайф глави, челен шлайф и хонинг на блока, нови бутала, в по-лошия случай и биели. Аз смених и маслената помпа и хидравличните повдигачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, zdrash написа:

Шлайф на вал, основни и биелни лагери, шлайф глави, челен шлайф и хонинг на блока, нови бутала, в по-лошия случай и биели. Аз смених и маслената помпа и хидравличните повдигачи.

Възможно ли е този така наречен от мен "шестограм" на маслената помпа ако не е сменян да е създал проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...