Alexmarinov19 Публикувано 2 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2022 Колеги колата е а6 4ф 3.0 tdi 2005 година. След основен ремонт, сменени вериги гарнитури водна помпа термостат и казанче. 1година след ремонта и ми изписа coolant на таблото, нивото беше доста под минимума и като отворих капачката се върна на нормалното ниво, къде мога да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristotr Публикувано 2 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2022 Може би в капачката на разширителното казанче. Там има клапан който регулира налягането в охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexmarinov19 Публикувано 2 Септември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2022 Капачката също е сменена с нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2022 (Редактирано) Огледай колата за течове или просто може в жегите да се е изпарил част от антифриза за 1 година . Долей нужното количество на студен двигател (примерно сутрин преди да е палена) и виж дали ще светне пак предупреждението за нивото на антифриза. Редактирано 2 Септември 2022 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 2 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2022 Аз като търсех къде отива моя антифриз, най-често по форумите излиза пробит охладител на ЕГР. Може и маслен охладител да е пробил, нивото на маслото как е? При мен изчезваше през гарнитурите на главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2022 Като чета ти вкарва изгорели газове в охладителната система. Ако на студен мотор сутрин са ти твърди маркучите и като отвориш капачката връща и омекват, е това. Естествено след като си карал предния ден повече или няколко дни. Може от време на време да вкарва, обикновено при товар го прави. Примерно като качваш дълго наклон. Възможно е при нормално каране да не го прави и да не намериш твърди маркучи известно време. Засега! Но изпускане на налягане на студена кола е сигурен признак. Там има налягане само като загрее и то е от разширението на течността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hannsi Публикувано 20 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2022 Здравейте. Имам сходен проблем. Днес преди да тръгна на път си проверих антифриза, беше си в нормите след около 70-80 км шофиране угасих колата за около 20 мин и след запалване ми светна лампата за антифриза. След около 10-15 метра изчезна и продължих да карам още 2-3 км докато спрях и за около 1 час изчаках да поизстине. След като отворих капака антифриза беше около 2 пръста под минимума исках да и долея и като отворих капачката антифриза се върна в нормите. Колата не вдига повече от 90 градуса, парно обаче имам само при високи обороти. Мисля че е духнала някой гарнитура. Ще погледна утре и аз дали на изцяло студена са твърди маркучите и дали ще върне антифриз. Дайте и вие някое мнение. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2022 Има тестери за изгорели газове в антифриза - това е най-лесния и бърз начин да се провери теорията за гарнитура или пукната глава… а БМК моторите пукат глави с лекота. Когато карах 4Ф едно време пукнах глава на под 120к реални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 21 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2022 (Редактирано) Тестерите нищо не хващат на на тези мотори. Пробвал съм на моя 3 пъти. Надуйте казана на 2.5 бара за 30-40мин. отвийте подгревните свещи и вижте с камера дали има вода. Аз нямах камера и завъртях на стартер - от двата средни цилиндъра излязоха фонтани. Не отлагай че отиват лагерите. При мен бяха гарнитурите, главите и блока шлайфистите казаха че са били прави и без пукнатини. 25к км съм навъртял след ремонта и не губи антифриз. Редактирано 21 Септември 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hannsi Публикувано 22 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2022 Всичко при мен започна 1 месец след смяна на водна помпа ролки и ремък. Вчера я поогледахме и видяхме че между главите има мокро смес от масло и антифриз. Днес забелязах че когато карам няма проблем не светва лампата за антифриза в момента в който спра за 4-5 мин светва и след като тръгна си угасва. Когато купих колата беше с пукнат воден радиатор. На А3 бях сложил от тея добавки и ми свърши работа за около 2 години, та реших и на А6 да сложа, но файда никва и пак смених радиатора. Обаче си мисля, че може и тая добавка да ми е запушила радиатора на парното да ми преебе водната помпа и не знам. Може и просто да си надува от главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване