OvivO Posted February 14, 2024 Report Share Posted February 14, 2024 Ravenol VMP е с PAO база и е много добро масло. Важното е как е смазван един двигател. Шумът е относителен. Не е ясно другият двигател дали също няма да звучи отново по-тихо и с VMP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro_tech Posted February 14, 2024 Report Share Posted February 14, 2024 А дали има смисъл да добавя Cera Tec към равенола при следваща смяна, не съм слагал добавки досега, на 8000 км го сменям. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted February 14, 2024 Report Share Posted February 14, 2024 аз сменям VMP на 10к и не слагам нищо. 8000км е малък интервал за смяна и маслото няма да е загубило качествата си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted April 5, 2024 Report Share Posted April 5, 2024 On 2/14/2024 at 11:36 PM, quattro_tech said: А дали има смисъл да добавя Cera Tec към равенола при следваща смяна, не съм слагал добавки досега, на 8000 км го сменям. Аз сложих CeraTec, честно казано никаква разлика не откривам - нито в разход на гориво, нито като работа на двигателя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted July 15, 2024 Report Share Posted July 15, 2024 Колата е 2017, 3.0 дизел 272. От около месец започна да ми скърца волана. Случва се след малко каране. При първоначално палене го няма, след някакво време каране започва да скърца. Не съм сигурен къде точно го чувам, но сякаш не е вътре в купето. Не успях да намеря някаква информация за това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolay Tanchev Posted July 16, 2024 Report Share Posted July 16, 2024 Проблема ти е най-вероятно в пръта. Някой от колегите беше решил въпроса с малко WD-40. Разрови се в темите. Писано беше за този проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envo Posted July 16, 2024 Report Share Posted July 16, 2024 Кормилния прът има един маншон, възможно е пръта при въртене да се опира в маншона и това да причинява скърцане. Както е писал колегата, вземи един спрей (течна грес) и пръсни пръта. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 16, 2024 Report Share Posted July 16, 2024 може и маншонът да се е разместил, обикновено се получава след вдигане на колата и интервенция по предницата. Тогава е най-добре да се намести маншонът, защото се получава металът да се търка в гумата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted July 16, 2024 Report Share Posted July 16, 2024 Намерих темата, даже има и бюлетин за това от Ауди. Те пък даже и аудио са сложили как звучи проблема и е идентичен на моя - Player | Instilled LXP (kzoplatform.com) , а това е бюлетина - MC-10120669-9999.pdf (nhtsa.gov) Ще разглобя и ще пръсна с WD тези дни. Благодаря! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreibikee Posted September 20, 2024 Report Share Posted September 20, 2024 @Schnura пиши ми на лично Link to comment Share on other sites More sharing options...
AstroIvan Posted September 29, 2024 Report Share Posted September 29, 2024 Здравейте на всички имам едно питане дали някой е успял да подкара мигачите да мигат повече от 3 пъти. пробвах на моята кола но няма такава опция нито на 09 нито 46. Колата е А6 С7 Компетишън 2015г фейслифт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted September 30, 2024 Author Report Share Posted September 30, 2024 Мисля, че съм го срещал това някъде... Май беше като рових в една от старите ми А3-ки. Сигурно е в Ел. модула (09), в адаптациите, ама там са над 2000 канала. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted October 20, 2024 Report Share Posted October 20, 2024 Какъв е проблема при фейсовите мотори с трошенето им? карам 272 от близо 4 години и сега научавам, че се трошат, но не успях да намеря информация. Има ли превантивно решение? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted December 5, 2024 Report Share Posted December 5, 2024 Вдигане на налягането на маслената помпа софтуерно е част от решението. Друг е проблема дали помпата е с правилната ревизия и има достатъчно дебит. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted January 26 Report Share Posted January 26 (edited) Има ли разлика във возията между "обикновено"/стандартно/не S-line въздушно окачване и S-line (че даже е Competition, ако има значение) въздушно? Edited January 26 by Denisx Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Stoykov Posted February 2 Report Share Posted February 2 @AstroIvan Това съм правил за мигачите на Пасат, предполагам е така и тук. На моята съм го променял с готовите програми на OBD11 Смяна на броя мигвания на комфортните мигачи След този режим комфортните мигачи ще мигат желания брой пъти. Валидните опции са между 3 (по подразбиране) и 5 Избери: Control Module Избери: 09-Cent. Elect. Security Access–16 and Enter code: 31347 Adaptation–10 и избери канал: IDE04923-ENG116587-Turn signal control-Komfortblinken Blinkzyklen Въведи желан брой м/у 3 и 5 & Do it! Прочети отново канала за проверка на стойност Нулирайте устройството за информация и развлечения до фабричните настройки по подразбиране и рестартирайте устройството. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted June 3 Report Share Posted June 3 On 1/26/2025 at 10:12 PM, Denisx said: Има ли разлика във возията между "обикновено"/стандартно/не S-line въздушно окачване и S-line (че даже е Competition, ако има значение) въздушно? Ако разгледаш номерата на частите за изброените оборудвания, ще видиш че са еднакви. Цъкни в някоя ЕТКА онлайн. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now