Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


zhelyazA6

Recommended Posts

3.0 дизел 272. Когато колата е под наклон (с предницата нагоре) ми изчезва антифриз. Преди два дена паля и ми светва лампата, дигам капака и няма антифриз. Купих, долях и не я карах 24 часа нарочно. Следващия ден дигнах капака и имаше в казанчето, но беше доста под минимума. Вчера долях отново и минах 200~ км и в движение не го е пипнала. Някакви идеи?

Редактирано от Denisx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да , като загреее и няма теч, понеже уплътнява. Доста често теча е във V-то и се разбира само след разглобяване. Сменят се доста неща ако искаш да стане от Един път ! Отделно всичко отпред е толкова тясно, че се налага да се свали предната маска при смяна на клапаните между двете глави, термостат и водна помпа. Отделно за другите елементи по подмяната се сваля смукателен колектор и всичко се чисти подменят се уплътнения. Някои неща се чакат от германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 TDI, 245, S-tronic. Понякога при първо тръгване сутрин или при недостатъчно загряла кола на градско, кутията превключва и държи нетипично ниски обороти - примерно на прав участък изрежда 1,2,3 и слага 4-та с 30 км/ч и трепери на 900-1000 оборота. Това не е типичното нейно поведение. Щом дам малко повече газ, или теренът стане по-стръмен, започва да си държи нормални обороти. Това не се случва всеки път, но напоследък по-често и сравнително кратко. Нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой наясно ли е дали си заслужава и дали е трудно подмяната на Лед фар с Матрикс фар? Тоест от горната картинка да стане като на долната

 

IMG_6474.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Evgeni K., рядко влиза тук, затова му пиши на мейла vag_vin@mail.bg, може да ти провери срещу 18лв.

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Знае ли някой може ли да се спре ЕГР-а софтуерно и да се запуши съответно, без да се пипа ДПФ филтъра?

Става въпрос за Битурбо мотор. 320 кс.

Питах в Радефф гараж, но ми каза, че за да се спре ЕГР-а, трябва да се премахне и ДПФ филтъра софтуерно и физически.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ma3xa: на 3.0 дизел 6 години и 95к карам със спрян EGR и с DPF и си регенерира супер рядко, лампата  на таблото не съм я виждал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип спрян ЕГР води до по-висока температура в изгорелите газове. От тази гледна точка може да го стопи, а може и да му помага да се изчиства по-добре :schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрян егр означава по-ефикасно изгаряне и по малко сажди...

Всеки сам може да продължи мисълта в тая посока.....

И ако на някой и това не му изяснява картинката, да хукне да бяга и да диша в найлонова торба. Тогава бързо ще му стане ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София кой може да оправи грешка, доколкото съм чел настройка даже на дръжките за отваряне на вратите е необходима. От известно време не работи круиз контролът, от там не подържа и разстояние от предния автомобил. Тази грешка се появи преди година-две, след това сама изчезна и от няколко месеца е постоянна като грешка. То аз не съм писал откакто я купих тази кола преди 7 години :)

Sent from my 2201116TG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@Denisx А защо не ShadowM?Питам от интерес,защото мисля да го посещавам за нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Denisx  чуй се с Ники/ Congo/ това му е страницата https://www.audi-mib.bg/

Преди беше много активен тук във форума, сега само по чуждите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, препоръчайте сервиз където да ми проверят дюзите. Появи се едно странно придърпване при 1500 об/мин и ме съмнява че е пикаеща дюза. Колата е 3.0 TDI би-турбо на 190к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, според вас това счупено ли е или е замръзнало в това положение. Няма удар и тази сутрин го намирам отворено а и двете пръскалки на фаровете бяха затворени. 
каква може да е причината?

 

IMG_2071.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Donov написа:

 

 

П.П. орпави се само (прибра се )  Изглежда е от студа. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, BECKO написа:

 

Така изглежда. Просто ми беше странно, че беше прибрано а сутринта отворено. Викам някой ме е подпрял :)
 Сутринта ми излезе и грешка за въздушното въпреки, че колата не беше клекнала от не-каране през уикенда. След кратък престой на слънце и това се оправи.

@BECKO благодаря за отоговора.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, ma3xa написа:

 

Подкрепям напълно. Моите така излизаха миналата зима. Спрях да разреждам концентрата за -60 и всичко се оправи. Туба на която пише -20 е за 0 градуса макс.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, някой има ли впечатления от масло Liqui Moly Molygen? Досега карам само с Ravenol VMP на 3.0 204 к.с. CLAB с DPF, но идентичен двигател с лики моли-то звучеше осезаемо по-тихо от моя. Не съм сигурен обаче дали не е слагана и добавка Cera Tec на лики моли освен Molygen маслото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...