Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


zhelyazA6

Recommended Posts

Младежи, дайте предложения за сетъп за предни спирачки - дискове и накладки, че е време за нови.

С големите дискове съм - 356 мм ако не бъркам...(като на 3.0 битурбо)

Интересува ме да спира максимално добре, че понякога се засилвам.

На второ място по важност - да цапат по-малко....

 

Ако може модераторите да закачат темата. Мерси

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За цапане нямам идея, но ако сакаш да спираш играй с Tarox, тези имат и накладкил. Отделно сложи маркучи с метална оплётка, хубава спирачна течност и си ти. 

 

П.с. Спирачните апарати които са на колата с колко бутала са? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също ще сменям и предни и задни ( дискове и накладки)

и понеже не знам каква марка да сложа  съм се спрял на ОЕМ .

 

п.п  колата е A7 3.0 BiTDI  Competition

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за ОЕМ варианта, но в твоя случай @zhelyazA6 не мисля че това търсиш 😂.

Аз до сега бях с ОЕМ дискове и ате накладки, и ако не свирех като влак нямаше да се замисля да ги сменя. Спираше си добре колата за моите очаквания. 

Вече зависи кой какво очаква. Имаше една тема в А4 раздела мисля че беше където се дискутираха доста дискове и накладки.

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.12.2022 г. at 0:57, P_PETKOV написа:

П.с. Спирачните апарати които са на колата с колко бутала са? 

Както ги виждам в етка-та са 2-бутални

цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Nikolay Tanchev написа:

Аз до сега бях с ОЕМ дискове и ате накладки, и ако не свирех като влак нямаше да се замисля да ги сменя. Спираше си добре колата за моите очаквания. 

 

То, и ти се оглеждай за нови спирачки, щото ще ти засилваме и мотора и кутията.... 

В случай, че съм пропуснал да ти кажа..... 😂😂

Взел съм модула за кутиите и на с-троника ти няма да му се размине... 😂😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ми четеш мислите нещо хаха.

Само да си оправя вътрешното каре че взе да щрака и ще го обсъдим този вариант. 😂

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко на пръв поглед глупав въпрос към хората с 3.0 TFSI - къде в коша се намира кодът на двигателя? Като търся информация, ми излизат данни за другите мотори, но не и за моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 няма ли да станат от S6 апарати, на 385мм.

Втори Вариант е Брембо от Q5 345mm 4 бутално. Трети Вариант е от тия 6 буталните от Макан. 

Има и вариант от SQ5, които май са същите като на S6 на 385мм 

 

И моята ще я засилваме ;) 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI pinned this topic

На S6 не са ли 400мм ? Поне на мен така ми излизат по vin.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, brutal_noise said:

На S6 не са ли 400мм ? Поне на мен така ми излизат по vin.

Мм да, аз гледах за C6.

 

Еми остава Вариант-а от SQ5, ако успее да намери. brake callipers front L/R - 8R0615123, 8R0615124

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 Да ако апаратите от SQ5 стават играй с тях, с 400мм дискове едва ли 19ки биха могли да влязат въпреки, че на 390мм влизат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се експериментира с нови апарати.

Търсим комбо дискове+накладки, на човешки цени. Гледам ги тези Tarox, екстра са, но 1500 леа ми идват доста за предни, 

Ся, няма да съм рейсър на пистата, карам си граЦко. Фабричните 356 мм не спират лошо. Търсим подобно или малко по-добро.

На 4ф-ката бях сложил някакви рязани дискове с керамични накладки и бях доволен... като загреят след 2-3 спирания. И не цапаха. Ама като не помня кви бяха...

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, zhelyazA6 said:

 И не цапаха. Ама като не помня кви бяха...

Аз съм с оригинални дискове и накладки на засилено 3.0TFSI ,но скоро ще трябва да ги сменям / около 1200 лв / и не цапат и не бих рискувал да сложа други , че на колата на жената сложих АТЕ дискове и накладки на 4-те колела  , баси драмата и боклуците :( свирят и стържат , джантите са леш ......... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, zhelyazA6 написа:

На 4ф-ката бях сложил някакви рязани дискове с керамични накладки и бях доволен... като загреят след 2-3 спирания. И не цапаха. Ама като не помня кви бяха...

Разрових в старите теми на 4Ф и ги намерих - ATE PowerDisc нарязани с керамични накладни. Но, не намерих размер 356 мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/5/2023 at 2:36 PM, P_PETKOV said:

@zhelyazA6 Да ако апаратите от SQ5 стават играй с тях, с 400мм дискове едва ли 19ки биха могли да влязат въпреки, че на 390мм влизат. 

400мм дисковете са скъпи, има само Zimmermann и Tarox. Иначе 19ка влиза, но не всяка. Относно цапането оригиналните дискове и накладки на 400мм си цапат доста, за другите нямам наблюдения (и аз съм в тази дилема дали да са ОЕМ, Zimmermann или Tarox, тъй като ми предстои смяна).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еммм много зависи какво очакваш щото аз лично не бих рискувал с ширпотреба афтърмаркет дискове (визирам Zimmerman) ... ама може пък да имаш късмет. Другата бира е, че който има желание и възможност може да играе със смяна на спирачните апарати. Задължително такива които имат двустранно разположени бутала. Това гарантира доста по-адекватно спиране и не на последно място доста по равномерно износване на спирачните дискове. 

 

Лесните неща са смяна на спирачните маркучи с "метални" и ползването на по-читава спирачна течност, ATE TYPE 200 е такава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е по-голямо от 400мм не знам да има, на по-малко ще е глупост да мина. S6 са известни с криви, скърцащи и бързо износващи се ОЕМ дискове и накладки. Спирачната течност се слага най-хубавата според спека, който е дал производителя, това е ясно. Маркучите не са фактор в този случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за кривенето на дисковете спирачната течност и маркучите нямат отношение.

Ся щом иде реч за 400mm дискове играй с Tarox по-добре. 

 

Другата ти опция е да минеш на 390мм двукомпонентни дискове (floating) от RS6/7 тук обаче нямям идея дали ще трябва да се сменят апаратите.

Така наречената шапка остава при последващата смяна на ринговете.

 

За по-големи има 420мм керамични за RS6/7 ама там парите са безумни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С днешните цени да се мине на керамика сигурно ще излезе г/д колкото C7 3.0 tdi, ще пропусна :D Вероятно ще поръчам ОЕМ-ски коплект, пък каквото стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 400 мм. това е опция: https://www.034motorsport.com/2-piece-floating-front-brake-rotor-upgrade-kit-for-audi-c7-s6-s7.html

 

Лошото е, че нямат по-малкия размер за А6 Ц7...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер вариант минуса е, че доката дойдат в България ще станат златни ... 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е подобна, поръчват се през немския или UK дилъри … моите дойдоха от UK за 35 паунда доставка с DHL.
Лошото е, че се минава митница така… 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...