zhelyazA6 Posted December 28, 2022 Report Share Posted December 28, 2022 (edited) Младежи, дайте предложения за сетъп за предни спирачки - дискове и накладки, че е време за нови. С големите дискове съм - 356 мм ако не бъркам...(като на 3.0 битурбо) Интересува ме да спира максимално добре, че понякога се засилвам. На второ място по важност - да цапат по-малко.... Ако може модераторите да закачат темата. Мерси Edited December 28, 2022 by zhelyazA6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted December 28, 2022 Report Share Posted December 28, 2022 За цапане нямам идея, но ако сакаш да спираш играй с Tarox, тези имат и накладкил. Отделно сложи маркучи с метална оплётка, хубава спирачна течност и си ти. П.с. Спирачните апарати които са на колата с колко бутала са? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka359 Posted December 30, 2022 Report Share Posted December 30, 2022 Аз също ще сменям и предни и задни ( дискове и накладки) и понеже не знам каква марка да сложа съм се спрял на ОЕМ . п.п колата е A7 3.0 BiTDI Competition Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolay Tanchev Posted January 1, 2023 Report Share Posted January 1, 2023 (edited) И аз съм за ОЕМ варианта, но в твоя случай @zhelyazA6 не мисля че това търсиш 😂. Аз до сега бях с ОЕМ дискове и ате накладки, и ако не свирех като влак нямаше да се замисля да ги сменя. Спираше си добре колата за моите очаквания. Вече зависи кой какво очаква. Имаше една тема в А4 раздела мисля че беше където се дискутираха доста дискове и накладки. Edited January 1, 2023 by Nikolay Tanchev Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted January 1, 2023 Author Report Share Posted January 1, 2023 На 29.12.2022 г. at 0:57, P_PETKOV написа: П.с. Спирачните апарати които са на колата с колко бутала са? Както ги виждам в етка-та са 2-бутални цък Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted January 1, 2023 Author Report Share Posted January 1, 2023 Преди 4 часа, Nikolay Tanchev написа: Аз до сега бях с ОЕМ дискове и ате накладки, и ако не свирех като влак нямаше да се замисля да ги сменя. Спираше си добре колата за моите очаквания. То, и ти се оглеждай за нови спирачки, щото ще ти засилваме и мотора и кутията.... В случай, че съм пропуснал да ти кажа..... 😂😂 Взел съм модула за кутиите и на с-троника ти няма да му се размине... 😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolay Tanchev Posted January 2, 2023 Report Share Posted January 2, 2023 (edited) Май ми четеш мислите нещо хаха. Само да си оправя вътрешното каре че взе да щрака и ще го обсъдим този вариант. 😂 Edited January 3, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazichene Posted January 2, 2023 Report Share Posted January 2, 2023 Малко на пръв поглед глупав въпрос към хората с 3.0 TFSI - къде в коша се намира кодът на двигателя? Като търся информация, ми излизат данни за другите мотори, но не и за моя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drone Posted January 3, 2023 Report Share Posted January 3, 2023 (edited) @zhelyazA6 няма ли да станат от S6 апарати, на 385мм. Втори Вариант е Брембо от Q5 345mm 4 бутално. Трети Вариант е от тия 6 буталните от Макан. Има и вариант от SQ5, които май са същите като на S6 на 385мм И моята ще я засилваме Edited January 3, 2023 by Drone Link to comment Share on other sites More sharing options...
brutal_noise Posted January 4, 2023 Report Share Posted January 4, 2023 (edited) На S6 не са ли 400мм ? Поне на мен така ми излизат по vin. Edited January 4, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbemo Posted January 4, 2023 Report Share Posted January 4, 2023 (edited) S6, S7 и S8 ако не е керамика е на 400 мм. Edited January 4, 2023 by mbemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drone Posted January 4, 2023 Report Share Posted January 4, 2023 1 hour ago, brutal_noise said: На S6 не са ли 400мм ? Поне на мен така ми излизат по vin. Мм да, аз гледах за C6. Еми остава Вариант-а от SQ5, ако успее да намери. brake callipers front L/R - 8R0615123, 8R0615124 Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted January 5, 2023 Report Share Posted January 5, 2023 @zhelyazA6 Да ако апаратите от SQ5 стават играй с тях, с 400мм дискове едва ли 19ки биха могли да влязат въпреки, че на 390мм влизат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted January 5, 2023 Author Report Share Posted January 5, 2023 (edited) Не ми се експериментира с нови апарати. Търсим комбо дискове+накладки, на човешки цени. Гледам ги тези Tarox, екстра са, но 1500 леа ми идват доста за предни, Ся, няма да съм рейсър на пистата, карам си граЦко. Фабричните 356 мм не спират лошо. Търсим подобно или малко по-добро. На 4ф-ката бях сложил някакви рязани дискове с керамични накладки и бях доволен... като загреят след 2-3 спирания. И не цапаха. Ама като не помня кви бяха... Edited January 5, 2023 by zhelyazA6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vle4ugoto Posted January 5, 2023 Report Share Posted January 5, 2023 1 hour ago, zhelyazA6 said: И не цапаха. Ама като не помня кви бяха... Аз съм с оригинални дискове и накладки на засилено 3.0TFSI ,но скоро ще трябва да ги сменям / около 1200 лв / и не цапат и не бих рискувал да сложа други , че на колата на жената сложих АТЕ дискове и накладки на 4-те колела , баси драмата и боклуците свирят и стържат , джантите са леш ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drone Posted January 6, 2023 Report Share Posted January 6, 2023 Аз отзад съм с textar и за сега забелязвам, че много цапат, но пък спират добре и не свирят ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted January 6, 2023 Author Report Share Posted January 6, 2023 Преди 23 часа, zhelyazA6 написа: На 4ф-ката бях сложил някакви рязани дискове с керамични накладки и бях доволен... като загреят след 2-3 спирания. И не цапаха. Ама като не помня кви бяха... Разрових в старите теми на 4Ф и ги намерих - ATE PowerDisc нарязани с керамични накладни. Но, не намерих размер 356 мм Link to comment Share on other sites More sharing options...
brutal_noise Posted January 7, 2023 Report Share Posted January 7, 2023 On 1/5/2023 at 2:36 PM, P_PETKOV said: @zhelyazA6 Да ако апаратите от SQ5 стават играй с тях, с 400мм дискове едва ли 19ки биха могли да влязат въпреки, че на 390мм влизат. 400мм дисковете са скъпи, има само Zimmermann и Tarox. Иначе 19ка влиза, но не всяка. Относно цапането оригиналните дискове и накладки на 400мм си цапат доста, за другите нямам наблюдения (и аз съм в тази дилема дали да са ОЕМ, Zimmermann или Tarox, тъй като ми предстои смяна). Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted January 9, 2023 Report Share Posted January 9, 2023 Еммм много зависи какво очакваш щото аз лично не бих рискувал с ширпотреба афтърмаркет дискове (визирам Zimmerman) ... ама може пък да имаш късмет. Другата бира е, че който има желание и възможност може да играе със смяна на спирачните апарати. Задължително такива които имат двустранно разположени бутала. Това гарантира доста по-адекватно спиране и не на последно място доста по равномерно износване на спирачните дискове. Лесните неща са смяна на спирачните маркучи с "метални" и ползването на по-читава спирачна течност, ATE TYPE 200 е такава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brutal_noise Posted January 9, 2023 Report Share Posted January 9, 2023 Е по-голямо от 400мм не знам да има, на по-малко ще е глупост да мина. S6 са известни с криви, скърцащи и бързо износващи се ОЕМ дискове и накладки. Спирачната течност се слага най-хубавата според спека, който е дал производителя, това е ясно. Маркучите не са фактор в този случай. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted January 9, 2023 Report Share Posted January 9, 2023 Да за кривенето на дисковете спирачната течност и маркучите нямат отношение. Ся щом иде реч за 400mm дискове играй с Tarox по-добре. Другата ти опция е да минеш на 390мм двукомпонентни дискове (floating) от RS6/7 тук обаче нямям идея дали ще трябва да се сменят апаратите. Така наречената шапка остава при последващата смяна на ринговете. За по-големи има 420мм керамични за RS6/7 ама там парите са безумни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brutal_noise Posted January 10, 2023 Report Share Posted January 10, 2023 С днешните цени да се мине на керамика сигурно ще излезе г/д колкото C7 3.0 tdi, ще пропусна Вероятно ще поръчам ОЕМ-ски коплект, пък каквото стане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted January 10, 2023 Report Share Posted January 10, 2023 На 400 мм. това е опция: https://www.034motorsport.com/2-piece-floating-front-brake-rotor-upgrade-kit-for-audi-c7-s6-s7.html Лошото е, че нямат по-малкия размер за А6 Ц7... Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted January 10, 2023 Report Share Posted January 10, 2023 (edited) Това е супер вариант минуса е, че доката дойдат в България ще станат златни ... Edited January 10, 2023 by P_PETKOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted January 10, 2023 Report Share Posted January 10, 2023 (edited) Цената е подобна, поръчват се през немския или UK дилъри … моите дойдоха от UK за 35 паунда доставка с DHL. Лошото е, че се минава митница така… Edited January 10, 2023 by BECKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now