shukri0 Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 (Редактирано) Здравейте колеги, имам подобния странен случай - при тръгване на 2ра (D, обикновен режим) колата претриса докато захапе и след това няма проблем. При S режим (тръгване на 1ва) го няма този проблем, дори и при превключването към 2ра, проблема е само при потегляне на 2ра докато захапе - усещат се силни вибрации в купето. Обслужени са кутия, раздадка и диференциали преди година, вибрациите почнаха малко след това, сега пак обслужих раздадка защото предполагах, че е от нея, но няма подобрения. Събота пак ще обслужа заден диференциал, да не би пък да е от него, но ще видим. Някаква идея от какво може да е? Благодаря! Редактирано 10 Януари 2023 от shukri0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 Ама, как така тръгване на 2ра? Не тръгва ли на 1ва? Или аз нещо не разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shukri0 Публикувано 10 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 Ами доколкото съм забелязал когато е на обикновен режим (D не S), почти винаги тръгва на D2, освен когато е под наклон, тогава тръгва на D1, но в повечето случаи е D2 и точно тогава са вибрациите.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 За първи път чувам за подобно нещо. Обикновено тажките камиони и/или автобуси тръгват на 2ра ако не е баир нагоре... Ако пуснеш филмТче ще стане много по-ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 Моя варел тръгва на първа ,ма ако не подаваш рязко газ след 1 секунда е бутнал втора . Просто изписва D1 и веднага след това D2 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shukri0 Публикувано 10 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 https://youtube.com/shorts/gvF607B3MVw?feature=share Ето така тръгва, реално пише D1 но веднага щом тръгнеш е D2 и се появяват вибрациите. Когато си остане D1 (при рязко подаване на газ или под наклон), както и при S режим няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 Ко вибрира много сигурно отиваш за съединители, иначе си караш така.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 (Редактирано) 2,4,6 и задна са малките съединители, съответно там шанса за боксуване / приплъзване е по-голям ... и зимата можеш да ги "запалиш" по-бързо, ако риеш в снега. Иначе Фен-а е прав, или ти е за смяна съединителя, или са се зацапали клапаните / буталцата на мехатроника (пак от прахта на съединителя) и не натискат достатъчно силно и плавно. Разбира се, може да са и двата проблема (най-вероятно) и си за сваляне на кутията, смяна на съединител, почистване на мехаторника, ремонтен комплект за мехтроника, един lever position sensor (за да се сваляш втори път пак)... и кутията ще е като нова за следващите 100к+ километра. Редактирано 11 Януари 2023 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nomakbg Публикувано 9 Април 2023 Доклад Share Публикувано 9 Април 2023 (Редактирано) Какви цени може да е тази услуга колега? Възможно ли е също така да е от тампони на скоростната кутия? Редактирано 10 Април 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Април 2023 Доклад Share Публикувано 10 Април 2023 Преди 7-8 години съм правил такова пълно обслужване на ДСГ кутия с оригинални части за 5к лева… (само новия съединител беше 2к+), но колко струва сега не знам. Съмнявам се от тампони да вибрира, поне не би трябвало да е много. Ако искаш винаги можеш да ги смениш превантивно, но май ще са пари хвърлени на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 10 Април 2023 Доклад Share Публикувано 10 Април 2023 Не си сам, моята също тръгва на 2-ра. Преди това имах a4 b8 face и като минах на 6-цата ми беше много странно, че тръгва на 2ра (абсолютно по същия начин като от клипа), но аз нямам вибрации и проблеми. Ако тръгна по-рязно си седи на първа. Най ме дразни като излизам от подземния паркинг, точно преди рампата вкарва втора и на рампата вижда зор и връща първа съотвено вече ми е навик да минавам на ръчен режим като излизам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nomakbg Публикувано 10 Април 2023 Доклад Share Публикувано 10 Април 2023 На мен ми тръгва от D1,но първите предавки ако караш нормално с умерена и лека газ превключват много неловко. Карах я в няколко сервиза и на диагностика и на преглед, но ми казаха че всичко е наред. Започнах да си мисля дали не е свързано с раздатката и диференциалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Типично поведение на тези кутии е да бутат втора веднага. И е много дразнещо на някакви изкачвания като включи втора и движи на "полусъединител". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване