Jump to content

Двигателя изгасна


Георги Т.

Recommended Posts

Здравейте,

автомобилът ми изгасна в едно задръстване на място и на обороти ,и повече не запали,стартера не върти ,акумулаторът е на 100%. Възможни причини ? Закарах я с платформа в сервиз, но след диагностика не отчита проблем. Съмненията на сервиза са  за затегнал лагер на колянов вал.     Автомобилът 3.7 D3 4E бензин е със сменени вериги и обтегачи на разпределителни валове, и нов ангренажен ремък комплект. Извинявам се, ако не питам на правилното място нов съм. 

Редактирано от Георги Т.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво означава не върти стартера - опитва се и не може или изобщо не реагира.

 

Има ли връзка с всички компютри в колта, най-вече моторен и скорости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има вариант да е соленоид на стартера, ако е приключил, понякога се чува едно цъкане само, не пуска ток към стартера и не върти.
Но не обяснява защо е загаснала...толкова да е затегнал този лагер, че да не се опитва дори да върти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако въобще няма кранк на двигателя, а е тишина и се чува само това леко цък - аз залагам на соленоид на стартера. 60лв е някъде само соленоида, струва се да се провери. Или вижте дали соленоидът пуска ток към стартера при опит за запалване.

Възможно е да има и някакво иммо и то да прави проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с горното мнение, други опции са неизправни кабели или износени втулки на стартера.

Нищо от това обаче не обяснява изгасването на двигателя при работа на празен ход, освен ако не е някакво съвпадение с друга неизправност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената възможност всичко това да се случи наведнъж е да няма гориво в резервоара, освен ако има поредица от странни съвпадения на неизправности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, на мен така ми изгасна в движение и повече не запали, но въртеше в моя случай. Преди това имах проблеми, играеха оборотите. Свалиха ГНП, изпратиха я за почистване и стенд.

450 пари по-късно, бях обратно на пистата. ГНП трябва да могат да диагностицират в сервиза - дали стига гориво до нея и прочие. Важно е и в какъв сервиз си закарал колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един месец в сервиз специализиран предимно ауди ,стигайки само до заключение затегнал двигател,сваляне 600лв , качване 600лв , ремонт не се знае на какво или друг двигател 2500лв в най добрият случай и така нататък . Както и да е, отказах се и си прибрах колата. Сложих ключ на коляновият вал и о, чудо завъртях затегналия двигател на ръка . Въпросът какво се случва остава, стартерът опитва ,но не завърта двигателя. Сега се чудя къде да я закарам . Имах проблем с външният капак за резервоара, не се отваряше от шофьорската врата. Имаше едно жило в багажника,чрез него отварях капака. Отидох на сервиз ,който е по тези неща (капаци,клапи,централно ,аларми и тем подобни) без да видят ми казаха ще струва около 250 -300лв че била пипкава работа ,аз казах добре и зачаках да се обадят кога да закарам колата ...Повече не се обадиха . Реших да видя къде води жилото, ато просто беше откачено от машинката.🤣Закачих го и спестих 250-300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е сложен този въпрос.

И аз съм се убедил, че най-добре сам. Но не всичко става. 

Бизнеса с части и ремонти у нас е огромен, защото са много стари колите и са много, всеки иска да кара кола.

Аз съм патил подобно и от най-прехвалените.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...