Jump to content

Въпрос за климатроника


Ясен Русков

Recommended Posts

Здравейте колеги.Вчера беше топличко и реших да спра най накрая парното на колата.Намалявам до минимум оборотите на дисплеят и в момента на изключването на вътрешният вентилатор чувам как щраква шайбата и включва компресораи оборотите леко спадат все едно съм пуснал климатика.Пуснах леко пак да варти въздуха в купето и климатика(компресора)изключи.При колегите с климатроник така ли е?Нещо не виждам логика когато спра всичко да ми се включва компресора и да товари двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го обясняваш ми се струва че до момента си карал на климатик и едва вчера си го изключил. Ако греша май имаш нужда да потърсиш професионално мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясене,

при мене не е така,мисля че не е нормално.

Виж на къкъв режим си оставил климатроника-да не е на AUTO ?

когато е на автоматичен режим управлението му си следва някаква логика

и взема решения вместо теб(шофьора)

На мен никак не ми допада това, затова винаги го държа на ръчен режим.

когато превключваш горен/фронтален/долен въздуховод, не ги изключваи всичките едновременно.

Точно тогава той сам минава в автоматичен режим и може би затова прави разни магариики.

Дано да е от това и не е някъкъв сериозен проблем.

със здраве !

Боби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,колега.Климатроника си работи абсолютно нормално.Като му дам примерно 19 градуса си включва,стига ги и си изключва,когато се стопли пак си се включва и така.Въпросът е че,изключа ли всичко-остава на диспиеят да свети само скалата на вентилатора и тогава се включва компресора,и постоянно започва да работи без вътре да съм му задал каквато и да била температура.

п.с. Боби,това го прави когато дам минимум на вентилатора в купето и системата изключи.Дано да съм обяснил разбираемо.

Редактирано от Ясен Русков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина си го държал включен! Когато компресора работи оборотите са по-високи. Като го изключиш те падат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шайбата която е отпреде на компресора залепя и започва да се върти заедно с ролката-означава включен,когато не се варти-изключен.Искам да кажа че ми е ясно кога работи компресора и кога-не.

Редактирано от Ясен Русков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако съм те разбрал правилно при минимални обороти на вентилатора, и изключен климатроник ( снежинката на левия дисплей при градусите я няма) работи компресора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колеги.При напълно спрян климатроник(на левият дисплей няма нищо а на десният само скалата на вентилатора)тогава се включва компресора.Който има климатроник да го намали докрай да изгаснат дисплеите и да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато намалиш докрай скоростта на вентилатора, (всички чертички изчезват), тои спира да върти.

изгасват и стрелките нагоре, надолу , и фронтално

въобще цялата дясна половина на диплея загасва.

градусите на лявата половина също изчезват.

Това се възприема за тотално спиране на системата за контрол на въздухоподаването в купето.

ако е бил включен климатика, (съответно компресора) ,тои също спира да работи.

без значение дали е бил на автоматичен или ръчен режим.

така е при мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A,точно това исках да кажа :hilezh: .Обаче при мен точно тогава се включва компресора.Явно някакъв проблем със ел инсталацията.Сега въпросът е как да го оправя? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами, ако говориме в абсолютен аспект, може да му обърнеш логиката с едно реле, ама това не е решение на проблема.

а когато включип климатика, компресора включва ли се ??

ако компресора работи през цялото останало време, а когато свети снежинката само не ртаботи, т.е. абсолютно инверсно, пробваи с реле.

аз лично не съм доволен много от ел. инсталацията на ауди 100 С4, не знам при другите модели как е.

за А6/С5 съм чувал лоши работи за електрониката.

аз лично имах разни проблеми с предните и задната пръскачка на чистачките.

прекарах ги през релета и нещата заспаха. просто повторител, не съм обръщал логиката.

Но защо е така никои не можа да каже-аз мисля че намерих отговора-някъде по кабелните снопове видях надписи : made in Italy , made in France.

лошо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясене, това е фаила със описанието за климатроника.Не можах да го прикача към ЛС.Сори.

Изобщо не ми позволява да вляза в диагностичен режим.Явно проблема е по голям отколкото изглежда :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да вляза в диагностичен режим на "01c" ми дава тази грешка: 18.3-Непостояно напрежение на духалката за свеж въздух /not OK/:.Някой има ли представа какво означава това непостоянно напрежение?? :wall:

Редактирано от Ясен Русков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Отново да се върна на моите проблеми....Значи какво ставаше цялото минало лято.Когато колата е на слънце и е здраво напечена дам ли контакт и запаля веднага се вкючваше климатика,без да е светнала снежинката.За да го спра трябваше да дам на хаи температурата за да спре компресора.После охлади ли се купето малко сам спира компресора и най интересното-понижа ли градусите на дисплея-пак се включва компресора без да е светнала снежинката.Та въпросът ми е-кой във Варна може да ми провери софтуера на блока за управление и ако трябва да се презапише(ако може)наново.Или някой колега ако има идея какво мога да направя сам,да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се загуби толкова време :steinigung: . По въпроса - защо първо не размениш блока на климатроника с някой колега за да си сигурен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бачкам Вальо,последно време само фърлям по едно око на форума.А по въпроса за климатроника-Някой колега от Варна който има стотак с климатроник да има желание да помогне,да се видим и да пробвам с неговия блок за управление.Пък ас ще черпя после.. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , аз съм от Варна обаче съм много зает и нямам време да правим проби , освен това ме е шупе да не се скапе и моя блок. Но мога да ти помогна с една идея: има една автоморга по пътя за Каменар, в дясно (срещу Орлин кар,под нея е автосервиз Миро) няма как да не я намериш. Та там има няколко 100-тици с климатроници( поне имаше преди 2 месеца) и идеята ми беше да се направиш на луд , че ти трябва блок но първо искаш да го пробваш естествено и тогава ще видиш дали е от него. Ако няма разлика просто казваш , че проблема не е от него и им го връщаш(хората са разбрани) .Купувал съм доста неща от там след обикаляне по други морги . :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...