Ясен Русков Публикувано 22 Април 2007 Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 Здравейте колеги.Вчера беше топличко и реших да спра най накрая парното на колата.Намалявам до минимум оборотите на дисплеят и в момента на изключването на вътрешният вентилатор чувам как щраква шайбата и включва компресораи оборотите леко спадат все едно съм пуснал климатика.Пуснах леко пак да варти въздуха в купето и климатика(компресора)изключи.При колегите с климатроник така ли е?Нещо не виждам логика когато спра всичко да ми се включва компресора и да товари двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 22 Април 2007 Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 Така както го обясняваш ми се струва че до момента си карал на климатик и едва вчера си го изключил. Ако греша май имаш нужда да потърсиш професионално мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 22 Април 2007 Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 Ясене,при мене не е така,мисля че не е нормално.Виж на къкъв режим си оставил климатроника-да не е на AUTO ?когато е на автоматичен режим управлението му си следва някаква логика и взема решения вместо теб(шофьора)На мен никак не ми допада това, затова винаги го държа на ръчен режим.когато превключваш горен/фронтален/долен въздуховод, не ги изключваи всичките едновременно.Точно тогава той сам минава в автоматичен режим и може би затова прави разни магариики.Дано да е от това и не е някъкъв сериозен проблем.със здраве !Боби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 22 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 (Редактирано) Не,колега.Климатроника си работи абсолютно нормално.Като му дам примерно 19 градуса си включва,стига ги и си изключва,когато се стопли пак си се включва и така.Въпросът е че,изключа ли всичко-остава на диспиеят да свети само скалата на вентилатора и тогава се включва компресора,и постоянно започва да работи без вътре да съм му задал каквато и да била температура.п.с. Боби,това го прави когато дам минимум на вентилатора в купето и системата изключи.Дано да съм обяснил разбираемо. Редактирано 22 Април 2007 от Ясен Русков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 22 Април 2007 Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 Наистина си го държал включен! Когато компресора работи оборотите са по-високи. Като го изключиш те падат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 22 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 (Редактирано) Шайбата която е отпреде на компресора залепя и започва да се върти заедно с ролката-означава включен,когато не се варти-изключен.Искам да кажа че ми е ясно кога работи компресора и кога-не. Редактирано 22 Април 2007 от Ясен Русков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 22 Април 2007 Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 Колега, ако съм те разбрал правилно при минимални обороти на вентилатора, и изключен климатроник ( снежинката на левия дисплей при градусите я няма) работи компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 22 Април 2007 Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 Когато снежинката свети компресора е включен когато не свети е изключен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 22 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 Не колеги.При напълно спрян климатроник(на левият дисплей няма нищо а на десният само скалата на вентилатора)тогава се включва компресора.Който има климатроник да го намали докрай да изгаснат дисплеите и да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 22 Април 2007 Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 когато намалиш докрай скоростта на вентилатора, (всички чертички изчезват), тои спира да върти. изгасват и стрелките нагоре, надолу , и фронталновъобще цялата дясна половина на диплея загасва. градусите на лявата половина също изчезват.Това се възприема за тотално спиране на системата за контрол на въздухоподаването в купето.ако е бил включен климатика, (съответно компресора) ,тои също спира да работи.без значение дали е бил на автоматичен или ръчен режим.така е при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 22 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2007 A,точно това исках да кажа .Обаче при мен точно тогава се включва компресора.Явно някакъв проблем със ел инсталацията.Сега въпросът е как да го оправя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 23 Април 2007 Доклад Share Публикувано 23 Април 2007 ами, ако говориме в абсолютен аспект, може да му обърнеш логиката с едно реле, ама това не е решение на проблема.а когато включип климатика, компресора включва ли се ??ако компресора работи през цялото останало време, а когато свети снежинката само не ртаботи, т.е. абсолютно инверсно, пробваи с реле.аз лично не съм доволен много от ел. инсталацията на ауди 100 С4, не знам при другите модели как е.за А6/С5 съм чувал лоши работи за електрониката.аз лично имах разни проблеми с предните и задната пръскачка на чистачките.прекарах ги през релета и нещата заспаха. просто повторител, не съм обръщал логиката.Но защо е така никои не можа да каже-аз мисля че намерих отговора-някъде по кабелните снопове видях надписи : made in Italy , made in France. лошо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 25 Април 2007 Доклад Share Публикувано 25 Април 2007 Ясене, това е фаила със описанието за климатроника.Не можах да го прикача към ЛС.Сори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 27 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 Ясене, това е фаила със описанието за климатроника.Не можах да го прикача към ЛС.Сори.Изобщо не ми позволява да вляза в диагностичен режим.Явно проблема е по голям отколкото изглежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 30 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2007 (Редактирано) Успях да вляза в диагностичен режим на "01c" ми дава тази грешка: 18.3-Непостояно напрежение на духалката за свеж въздух /not OK/:.Някой има ли представа какво означава това непостоянно напрежение?? Редактирано 30 Април 2007 от Ясен Русков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Отново да се върна на моите проблеми....Значи какво ставаше цялото минало лято.Когато колата е на слънце и е здраво напечена дам ли контакт и запаля веднага се вкючваше климатика,без да е светнала снежинката.За да го спра трябваше да дам на хаи температурата за да спре компресора.После охлади ли се купето малко сам спира компресора и най интересното-понижа ли градусите на дисплея-пак се включва компресора без да е светнала снежинката.Та въпросът ми е-кой във Варна може да ми провери софтуера на блока за управление и ако трябва да се презапише(ако може)наново.Или някой колега ако има идея какво мога да направя сам,да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Къде се загуби толкова време . По въпроса - защо първо не размениш блока на климатроника с някой колега за да си сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 10 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Много бачкам Вальо,последно време само фърлям по едно око на форума.А по въпроса за климатроника-Някой колега от Варна който има стотак с климатроник да има желание да помогне,да се видим и да пробвам с неговия блок за управление.Пък ас ще черпя после.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 14 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Няма ли колега от Варна който може да помогне.....аз разбира се ще почерпя по случая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 14 Март 2008 Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Колега , аз съм от Варна обаче съм много зает и нямам време да правим проби , освен това ме е шупе да не се скапе и моя блок. Но мога да ти помогна с една идея: има една автоморга по пътя за Каменар, в дясно (срещу Орлин кар,под нея е автосервиз Миро) няма как да не я намериш. Та там има няколко 100-тици с климатроници( поне имаше преди 2 месеца) и идеята ми беше да се направиш на луд , че ти трябва блок но първо искаш да го пробваш естествено и тогава ще видиш дали е от него. Ако няма разлика просто казваш , че проблема не е от него и им го връщаш(хората са разбрани) .Купувал съм доста неща от там след обикаляне по други морги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване