Jump to content

Ауди б7 1.9 тресе при студено палене с наклон нагоре


val3ntin

Recommended Posts

Привет!

Искам да попитам дали някой е имал такъв проблем. От 2 или 3 месеца когато са минали поне 5 6 часа и колата е с предницата нагоре тресе за 5, 6 секунди при палене и си оправя оборотите. Стигна до момент в който съм въртял по 20 секунди докато не и сложих възвратен клапан и се оправи само с тресене, но поне палеше от раз. Сменял съм о пръстени(с нови болтове като !! майстора ми каза че имам леки ръбове), грантитура на тандем помпа, смених всички горивни маркучи, горивен клапан и филтер. Колата е с нов съедител и маховик. Ходих по майстори и ми казаха че няма да се оправи поради товя че имало ръб на цилиндрите и дори и нови о пръстени да сложа пак ще почне да го прави проблема. Иначе отивам изглаждат ръбовете, нови о пръстени на бош и било да се оправи. Ако е с предницата надолу иначе няма проблем. Колата върви перфектно с всякаква скорост. Отнякъде дърпа въздух, но наистина останах без идея.

 

Добавям:

сменил съм нови свещи

диагностика, която нищо не показва

 

Ще Ви бъда благодарен ако помогнете!

Благодаря предварително!

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@Kukata_a4 няма значение от нивото на гориво и на празен и пълен пак. Ако визираш горивната помпа - проверявана е и няма проблеми.@val3ntin 

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина, ако от някъде дърпа въздух, това прави много проблеми, разваля тандем помпата дори. И аз имах подобен проблем, с въртене, късно палене и притрисане. Смених наведнъж уплътнения на дюзи, тандем помпа и подгревни свещи и засега всичко е наред.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 Привет!

Смених ги тези неща, о пръстени нови и съм минал 10 000 км тогава и на тандема някаква 40лв голямо уплатнение беше като майстора вчера го питах че преди нали половин година да е било не е имало видими проблеми и течове. И свещите са ми на 1 седмица нови на бош. Днес пак ще обиколя някой мастор за мнение но то вече без да се отвори двигателя няма как. Мога да ви приложа и клип да видите нагледно ако ще Ви е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@val3n7in  Все пак, при B7 може и да има някаква разлика. Така и не разбрах дали си сложил нова тандем помпа. В случай че не си, ти препоръчвам марка BOSCH. Няма смисъл от втора ръка за 100 лв, вероятно заминала, вместо нова за около 450. Успех.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 Не съм сменял тандема и никога не съм имал ядове с нея. Само гарнитури. И не имала течове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Примерен клип как ми пали колата. Там хората споменават в коментарите injector seals което ще рече леглата на дюзите. Това е най-често срещаното при помпа дюза като проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерен клип , как да си поставиш прозрачни маркучи , за да разбереш дали има въздух в горивото , което е проблем при палене.

    injector seals    са това   https://www.autopower.bg/ремонтен-комплект-елемент-помпа-дюза-febi-bilstein-46526-is1195221.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко за руския клип на чист руски. Прави опит  като пълни резервоара до горе и поставя автомобила с наклон напред, при което въздуха напуска горивната система и двигателя  пали , заключението е че прониква въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Малък ъпдейт питах един майстор и едно момче дето се занимава с глави и двамата ми казаха, че е за нова глава. Вариант е нали да се сменят о пръстените, но ще се оправи проблема за 20-30хил км и пак ще го направи. Казаха ми нова глава или нали втора употреба. Майстора ми спомена, че и ще започне надолу да тресе като паля с наклона надолу. Така че засега е това, ако има нещо ново ще Ви пиша пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе стига с тия глави бе ама така е най лесно нова глава щото не плаща той,сложил си възвратен клапан добре сложи и един след филтъра където връща към резервоара и тандем помпата не само външната гарнитура ами целия ремонтен комплект или друга доказано здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, че следите темата. Оценявам го настина.

 

Дано да е така и да не се окаже глава, че не са малко пари, а и не мисля че ще кара много с нова китайска при положение ако нещо се оплеска, че е сложен проблем за оправяне. Втора употреба глава малко трудно да намеря здрава тъй като не съм запознат и едва ли бих разпознал здрава от НЕздрава. Видях, че о-пръстените съм ги сменял на 14 януари тази година(2023) което ще рече че 1 година съм карал с нови пръстени. Ако е от тях не знам как нови ако пак сложа ще оправят нещата тъй като и сегашните са нови.. да съм минал 10хил км. Относно тандема по спомен.. майстора каза, че не е имал някакви забележки по нея и не е текла. По гарнитури не сме сменяли всичко, само най голямата гарнитура. Все си мисля нещо я горивен филтър я нещо друго. Слагах на майле. Аз толко неща изчетох по форуми всичко сигурно видях за подобни проблеми даже някой беше писал, че е възможно от горивния филтър от корпуса да влиза въздух.Други теми са без решението и гадаеш пък трети са се отказвали и на части :(

 

Ще чета още и утре е ден ще поразпитвам. Ако се окаже глава окаже сега живи и здрави да сме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mimojef Да аз имам желание за по-нова примерно B9, че много ми харесват, но не мога да я продам така. Като я оправя и знам че няма проблем тогава бих я продал, а и честно си обичам колата, защото ми е първия личен автомобил. Винаги когато нещо е изниквало чета напред назад питам и се уча. Техника е все пак и е нормално не е нова.😊

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе така е ама къде се вкарваш в разни филми със смяна на глави. Щом ти е първия личен автомобил вероятно си младеж имаш време пред себе си. Ако мислиш да те ровят с тази кола ОК сложи си нова глава, даже и нов мотор можеш да си купиш от Дас Ауто и си карай.

Ама ми се струва че варианта да си я позакрепш като намериш начин да я оправиш по най безболезнения за теб начин е най добър.

Виж какво ти е написал Куката-А4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mimojef Да прав сте ни най-малко ми се дават вече пари тъй като не са лев и два. Ще пробвам това, което колегата е споменал и ще видим резултата. Тя иначе колата съм забравил да спомена е на 340 хил реални км. За този мотор мисля, че не са чак толко много. Ще взема втори възвратен да изолираме и да видим как ще се държи.

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново!

Като ъпдейт ще спомена, че след 2 3 дни след празниците ще сменим от друга б7ца тандем помпата. Намерих от едно момче здрава и ще я сменим да видим дали ще запали добре. Иначе днес сутринта при палене надолу нямаше никакъв пушек ни най-малко плюс факта, че няма дпф. Направих си и проучване как вървят цените относно глава-испанска 1400 и тандем помпа- 350 по-бюджетна и 460 качествена като говорим за нови.

Друго мнение чух от това момче, че би била глава с ръбовете ако губи вода. Обясни ми, че там се насъбирало вода и затова при палене трябва да изкара първо водата. Но нали не попадам в това тъй като няма никаква загуба на течности. Дано не се стига към нея хаха. С 2 думи друг тандем и ще тестваме.

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...