val3ntin Публикувано 21 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 (Редактирано) Привет! Искам да попитам дали някой е имал такъв проблем. От 2 или 3 месеца когато са минали поне 5 6 часа и колата е с предницата нагоре тресе за 5, 6 секунди при палене и си оправя оборотите. Стигна до момент в който съм въртял по 20 секунди докато не и сложих възвратен клапан и се оправи само с тресене, но поне палеше от раз. Сменял съм о пръстени(с нови болтове като !! майстора ми каза че имам леки ръбове), грантитура на тандем помпа, смених всички горивни маркучи, горивен клапан и филтер. Колата е с нов съедител и маховик. Ходих по майстори и ми казаха че няма да се оправи поради товя че имало ръб на цилиндрите и дори и нови о пръстени да сложа пак ще почне да го прави проблема. Иначе отивам изглаждат ръбовете, нови о пръстени на бош и било да се оправи. Ако е с предницата надолу иначе няма проблем. Колата върви перфектно с всякаква скорост. Отнякъде дърпа въздух, но наистина останах без идея. Добавям: сменил съм нови свещи диагностика, която нищо не показва Ще Ви бъда благодарен ако помогнете! Благодаря предварително! Редактирано 21 Декември 2023 от val3ntin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 21 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 На пълен резервоар поне до средата пробвал ли си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 21 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 (Редактирано) @Kukata_a4 няма значение от нивото на гориво и на празен и пълен пак. Ако визираш горивната помпа - проверявана е и няма проблеми.@val3ntin Редактирано 21 Декември 2023 от val3ntin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 Ако разбираш руски ще разбереш защо не пали лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 21 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 Сега ако каже , че не разбира Руски, ще трябва пак да се включиш и да обясниш с 2-3 изречения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 21 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 @veselin velchev Ще може ли да поясниш. Изгледах го, но не разбрах нещата напълно. @val3ntin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 И аз щото са украинци и говорят на някакъв диалект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 (Редактирано) Наистина, ако от някъде дърпа въздух, това прави много проблеми, разваля тандем помпата дори. И аз имах подобен проблем, с въртене, късно палене и притрисане. Смених наведнъж уплътнения на дюзи, тандем помпа и подгревни свещи и засега всичко е наред. Редактирано 22 Декември 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 @user12321 Привет! Смених ги тези неща, о пръстени нови и съм минал 10 000 км тогава и на тандема някаква 40лв голямо уплатнение беше като майстора вчера го питах че преди нали половин година да е било не е имало видими проблеми и течове. И свещите са ми на 1 седмица нови на бош. Днес пак ще обиколя някой мастор за мнение но то вече без да се отвори двигателя няма как. Мога да ви приложа и клип да видите нагледно ако ще Ви е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 (Редактирано) @val3n7in Все пак, при B7 може и да има някаква разлика. Така и не разбрах дали си сложил нова тандем помпа. В случай че не си, ти препоръчвам марка BOSCH. Няма смисъл от втора ръка за 100 лв, вероятно заминала, вместо нова за около 450. Успех. Редактирано 22 Декември 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 @user12321 Не съм сменял тандема и никога не съм имал ядове с нея. Само гарнитури. И не имала течове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Примерен клип как ми пали колата. Там хората споменават в коментарите injector seals което ще рече леглата на дюзите. Това е най-често срещаното при помпа дюза като проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Примерен клип , как да си поставиш прозрачни маркучи , за да разбереш дали има въздух в горивото , което е проблем при палене. injector seals са това https://www.autopower.bg/ремонтен-комплект-елемент-помпа-дюза-febi-bilstein-46526-is1195221.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Малко за руския клип на чист руски. Прави опит като пълни резервоара до горе и поставя автомобила с наклон напред, при което въздуха напуска горивната система и двигателя пали , заключението е че прониква въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 @audi+ Окей, но съм правил опит с нафта до горе и без почти няма разлика пак си тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 С VCDS на 13 и 23 канал виж инжекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Привет! Малък ъпдейт питах един майстор и едно момче дето се занимава с глави и двамата ми казаха, че е за нова глава. Вариант е нали да се сменят о пръстените, но ще се оправи проблема за 20-30хил км и пак ще го направи. Казаха ми нова глава или нали втора употреба. Майстора ми спомена, че и ще започне надолу да тресе като паля с наклона надолу. Така че засега е това, ако има нещо ново ще Ви пиша пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Абе стига с тия глави бе ама така е най лесно нова глава щото не плаща той,сложил си възвратен клапан добре сложи и един след филтъра където връща към резервоара и тандем помпата не само външната гарнитура ами целия ремонтен комплект или друга доказано здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Благодаря за отговорите, че следите темата. Оценявам го настина. Дано да е така и да не се окаже глава, че не са малко пари, а и не мисля че ще кара много с нова китайска при положение ако нещо се оплеска, че е сложен проблем за оправяне. Втора употреба глава малко трудно да намеря здрава тъй като не съм запознат и едва ли бих разпознал здрава от НЕздрава. Видях, че о-пръстените съм ги сменял на 14 януари тази година(2023) което ще рече че 1 година съм карал с нови пръстени. Ако е от тях не знам как нови ако пак сложа ще оправят нещата тъй като и сегашните са нови.. да съм минал 10хил км. Относно тандема по спомен.. майстора каза, че не е имал някакви забележки по нея и не е текла. По гарнитури не сме сменяли всичко, само най голямата гарнитура. Все си мисля нещо я горивен филтър я нещо друго. Слагах на майле. Аз толко неща изчетох по форуми всичко сигурно видях за подобни проблеми даже някой беше писал, че е възможно от горивния филтър от корпуса да влиза въздух.Други теми са без решението и гадаеш пък трети са се отказвали и на части Ще чета още и утре е ден ще поразпитвам. Ако се окаже глава окаже сега живи и здрави да сме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Е ти колко време мислиш да я караш тази кола? 2-3 години и сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 (Редактирано) @mimojef Да аз имам желание за по-нова примерно B9, че много ми харесват, но не мога да я продам така. Като я оправя и знам че няма проблем тогава бих я продал, а и честно си обичам колата, защото ми е първия личен автомобил. Винаги когато нещо е изниквало чета напред назад питам и се уча. Техника е все пак и е нормално не е нова.😊 Редактирано 22 Декември 2023 от val3ntin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 22 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Абе така е ама къде се вкарваш в разни филми със смяна на глави. Щом ти е първия личен автомобил вероятно си младеж имаш време пред себе си. Ако мислиш да те ровят с тази кола ОК сложи си нова глава, даже и нов мотор можеш да си купиш от Дас Ауто и си карай. Ама ми се струва че варианта да си я позакрепш като намериш начин да я оправиш по най безболезнения за теб начин е най добър. Виж какво ти е написал Куката-А4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 (Редактирано) @mimojef Да прав сте ни най-малко ми се дават вече пари тъй като не са лев и два. Ще пробвам това, което колегата е споменал и ще видим резултата. Тя иначе колата съм забравил да спомена е на 340 хил реални км. За този мотор мисля, че не са чак толко много. Ще взема втори възвратен да изолираме и да видим как ще се държи. Редактирано 22 Декември 2023 от val3ntin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val3ntin Публикувано 23 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2023 (Редактирано) Привет отново! Като ъпдейт ще спомена, че след 2 3 дни след празниците ще сменим от друга б7ца тандем помпата. Намерих от едно момче здрава и ще я сменим да видим дали ще запали добре. Иначе днес сутринта при палене надолу нямаше никакъв пушек ни най-малко плюс факта, че няма дпф. Направих си и проучване как вървят цените относно глава-испанска 1400 и тандем помпа- 350 по-бюджетна и 460 качествена като говорим за нови. Друго мнение чух от това момче, че би била глава с ръбовете ако губи вода. Обясни ми, че там се насъбирало вода и затова при палене трябва да изкара първо водата. Но нали не попадам в това тъй като няма никаква загуба на течности. Дано не се стига към нея хаха. С 2 думи друг тандем и ще тестваме. Редактирано 23 Декември 2023 от val3ntin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 23 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2023 Обзалагам се, какво ще пишеш в новия си ъпдейт след празниците. "Привет отново. Оказа се, че не е от тандем помпата."😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване