Катила Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари Здравейте колеги. Предстои ми да отсъствам дълго от страната и до сега винаги съм свалял клемите на акумулатора на старата ми А3 1.8 бензин и след 7 месеца закачам паля и само настройвам часовника и кода на радиото и така вече 13 години. Но сега си взех S5 и там в книжката му е написано че не е необходимо да се откачат клемите тъй като си има ''Power Control Management ''тоест компа изключва поетапно всичко от което колата няма нужда докато стои. Ноооооо 7-8 месеца е много време а там непише за колко време менажера ще се грижи за тока в батерията. Та молбата ми е ако някой с такава кола има пряко наблюдение какво става след много дълго време изключен акумулатор и трябва ли да се регистрира акумулатора с VAG-COM като нов ,моля да сподели опита си. До сега съм го откачал 2 пъти за по 5-10мин без проблем.Само часовника трбва да се свери и километража се занули (малкия километраж) Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари Разкачай спокойно акумулатора, нищо не трябва даде кодира отново .. но е хубаво някой да държи тоя акумулатор “жив”, защото след 8 месеца престой може и да не запалиш (кодира се с ВАГКОМ само когато слагаш наистина нов акумулатор, а и става за 3 минути) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари (Редактирано) Мацваш си ено CTEK-че , монтирВаш окомолатора на него и след осемь мьиесеца пейш и палиш. (а, седемь мьиесеца) Редактирано 16 Февруари от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Катила Публикувано 17 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 9 hours ago, BECKO said: Разкачай спокойно акумулатора, нищо не трябва даде кодира отново .. но е хубаво някой да държи тоя акумулатор “жив”, защото след 8 месеца престой може и да не запалиш (кодира се с ВАГКОМ само когато слагаш наистина нов акумулатор, а и става за 3 минути) Благодаря колега. Така и смятах да направя. В същност това правех от 13 години със старата ми тройка акумулатора беше на 7 години като я продадох и никога не ми е направил проблем с паленето но не бях сигурен с тази кола все пак има много повече електроника.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 26 Март Доклад Share Публикувано 26 Март (Редактирано) Привет, има ли такъв Power management при A6 B6, някой идея , книжка нямам Редактирано 26 Март от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март Доклад Share Публикувано 26 Март (Редактирано) Мисля, че няма на А4 В6, на моето А4 В7 също нямаше. Просто сменяш акумулатора. Ако колата ти е в гараж се продават в алито устройства, които са за поддържане на акумулатори по време на дълъг престой - 40-50лв са и вършат работа. Оставаш го включено към акумулатора и го поддържа жив без да го презарежда. "Accumulator maintainer" мисля му беше името, аз лично съм много доволен как работи и не го мисля акумулатора ако се налага дълго да не се кара някоя от колите. Редактирано 26 Март от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано вчера в 05:41 Доклад Share Публикувано вчера в 05:41 На 26.03.2024 г. at 16:08, VBI написа: "Accumulator maintainer" мисля му беше името, Battery maintainer му е името. Наистина полезна джаджа, сравнително евтина при това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване