Jump to content

Ревизия ма моторя


anto1

Recommended Posts

Здравейте, мотора е 1.8т искам да отворя мотора за смяна на гумички ,водачи пасване клапани,имам навартени 150 000км на газ ,та се чудя колко хляб ще имат биелните лагери?Някой може ли да каже дали да ги сменям или само ревизия на главата и газ!Да кажа, че маслото го сменям на 5000х км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха,преди 1 година сменях само на изпускателните клапани гумичките отгоре без да свалям главата и видях че клапаните имат луфт във водачите,значи и сегментите да сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биелните при мен бяха много леко тръгнали.
То ако смениш биелните лагери, не е ли задължително да смениш и сегментите???
Каква е причината за ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, anto1 написа:

Аха,преди 1 година сменях само на изпускателните клапани гумичките отгоре без да свалям главата и видях че клапаните имат луфт във водачите,значи и сегментите да сменя?

Разбира се ... Не забравяй да махнеш и ш.бания 100 градусов електрически термостат от който идват всички проблеми с тези двигател. Слагай механичен от 2.0ТФСИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, МММ1 написа:

Разбира се ... Не забравяй да махнеш и ш.бания 100 градусов електрически термостат от който идват всички проблеми с тези двигател. Слагай механичен от 2.0ТФСИ.

Какво се преправя и от 2.0TFSI в Б7 ли се взима ? Няма ли да има някаква грешка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...