anto1 Публикувано 7 Март Доклад Share Публикувано 7 Март Здравейте, мотора е 1.8т искам да отворя мотора за смяна на гумички ,водачи пасване клапани,имам навартени 150 000км на газ ,та се чудя колко хляб ще имат биелните лагери?Някой може ли да каже дали да ги сменям или само ревизия на главата и газ!Да кажа, че маслото го сменям на 5000х км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Март Доклад Share Публикувано 7 Март Ако водачите са зле , километрите са достатъчни за износване на сегментите съответно като ги смениш си сменяш и биелни лагери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 7 Март Автор Доклад Share Публикувано 7 Март Аха,преди 1 година сменях само на изпускателните клапани гумичките отгоре без да свалям главата и видях че клапаните имат луфт във водачите,значи и сегментите да сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 7 Март Доклад Share Публикувано 7 Март Биелните при мен бяха много леко тръгнали. То ако смениш биелните лагери, не е ли задължително да смениш и сегментите??? Каква е причината за ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Март Доклад Share Публикувано 7 Март Преди 4 часа, anto1 написа: Аха,преди 1 година сменях само на изпускателните клапани гумичките отгоре без да свалям главата и видях че клапаните имат луфт във водачите,значи и сегментите да сменя? Разбира се ... Не забравяй да махнеш и ш.бания 100 градусов електрически термостат от който идват всички проблеми с тези двигател. Слагай механичен от 2.0ТФСИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 8 Март Доклад Share Публикувано 8 Март @МММ1 Този от ТФСИ на колко градуса е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 8 Март Доклад Share Публикувано 8 Март Преди 16 часа, МММ1 написа: Разбира се ... Не забравяй да махнеш и ш.бания 100 градусов електрически термостат от който идват всички проблеми с тези двигател. Слагай механичен от 2.0ТФСИ. Какво се преправя и от 2.0TFSI в Б7 ли се взима ? Няма ли да има някаква грешка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване