Papi123 Posted May 20 Report Share Posted May 20 Колеги, здравейте и за много години. Първо да се извиня, че не си направих труда да търся стари теми относно споменатия автомобил. Не съм писал отдавна защото да чукна на дърво ASB-то държи яко фронта. Вече 7 години. Сега ми е влязла голяма муха в главата, не ме оставя намира! Предполагам повечето от вас знаят. Audi S6 4.0 TFSI* V8* QUATTRO* S TRONIC* FULL* , 2014г., ID:1169935 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg) Давам го просто за пример, иначе е красавица! Моля, някой запознат да драсне няколко реда. Неща като разход на гориво не ме интересуват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бако Мецан Posted May 22 Report Share Posted May 22 Мотора е чук, карам такава вече 5 години (450) коня, има проблем с масления сепаратор, цедката на турбините и горивните помпи, тия неща смениш ли ги - само обслужване. Внимавай като гледаш, че пазара се е напълнил с някакви американски и канадски боклуци. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
150hp Posted May 25 Report Share Posted May 25 Ако не му е взето здравето от някой рейсър, само ще те радва. Освен гореспоменатите неща е важно да са в кондиция свещите и бобините, както и сондите, иначе често пали чека. Препоръчително е и да се кара с висококачествено гориво. Аз го карам само със 100 октана и усещам лека разлика между него и обикновения 95, естествено в полза на 100-те. Поведението на двигателя е страхотно и направо пристрастяващо - тегли като влак още от 1300 оборота и така до края на оборотомера. Турбо дупката не е голяма и почти я няма, а лагът е минимален. Звукът също е добър. Носи безпроблемно на ремап и дава добри резултати. Моят е сток, но съм карал ремапнат и там колата се усеща много по-силна. Заради факта, че гаси цилиндри, разходът извънградско е приемлив за тази мощност, ако се кара нормално. Градско си харчи. Веригите са скъпо звено, водната помпа и периферията също. Достъпът до повечето части е труден, оттам идва и по-високата цена за труд при необходимост от ремонти. Аз я карам вече 1 година и за миг не съм съжалил, че я притежавам. Просто си иска своето и не търпи компромиси. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDebian Posted July 17 Report Share Posted July 17 Колко излиза обслужването на мотора - смяна на вериги и пр? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted August 22 Report Share Posted August 22 (edited) Тази конкретна бройка още на заглавието бих я пропуснал. Тия джамбазки глупости с FULL и т.н. трябва да се наказват с игнориране. Вкарай си кола от Германия и не се занимавай с тия дебили тук. Написали S-tronic, докато съм почти сигурен, че тука е ZF8 автомата. Edited August 22 by ma3xa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted August 23 Report Share Posted August 23 Всички S6-ци са S-tronic, дори и щатските. Затова много често сгъват, дори и без ремап. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papi123 Posted November 7 Author Report Share Posted November 7 (edited) Търсенето продължава, започнах да гледам и S7 от същите години. Осезаемо по ниски цени, предполагам са пред умиране. Остават 2 варианта. От САЩ или Германия. Имам наблюдения върху няколко щатски коли. Изглежда, че е нещо като руска рулетка. Иначе на нашия пазар има коли в ценовия диапазон от 30 до 70хил. лв. Аз съм готов да отделя 40-50к. Колегата по-горе, който спомена за масления сепаратор, цедката и помпите. Възможно ли е да формулира, ориентировъчно колко е като цена отремонтирането на посочените неща. Какво ви е мнението за кола от САЩ с удар. Изпадат на безценица разни екземпляри. Лошото е, че относно процедурите съм доста бос и явно ще трябва да почета малко и да се консултирам с някого. Ще бъда благодарен ако някой може да разясни малко. Edited November 7 by Papi123 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted November 7 Report Share Posted November 7 От удар до удар има голяма разлика, като цяло си е рулетка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted November 8 Report Share Posted November 8 Ако човек се подготви и си напише домашното, не е никаква рулетка, а добре премерена покупка със много изгодна финансова страна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweep Posted November 8 Report Share Posted November 8 Това е така, за човек, който има знанията, уменията и опита да прецени риска. За случайния потребител си е рулетка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted November 12 Report Share Posted November 12 On 11/8/2024 at 8:37 AM, zhelyazA6 said: Ако човек се подготви и си напише домашното, не е никаква рулетка, а добре премерена покупка със много изгодна финансова страна. Е как ще разбереш по снимки дали да кажем предния мост не е изкривен или цялото купе, при един удар отпред вдясно? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted November 13 Report Share Posted November 13 Последната ми кола е с удар отпред вдясно. Няма изкривени нито преден мост, нито купе. Ако на снимките се вижда че рога е незасегнат, какъв е шанса купето или моста да е изкривен в сравнение с кола със ясен удар и крив рог? Много е просто. Човек трябва да гледа внимателно и да си напише домашното. Тук важи в пълна сила максимата "ако има някакво съмнение, няма никакво съмнение". Никой не ти е опрял пистолеД в главата... Пропускаш съмнителната кола и чакаш следващата. Като си купуваш кола по обява не е ли същото??? Там поне не ги пишат "в перфектно състояние, безкомпромисно обслужвана и без забележки"... Пък и крив заден мост съм имал. Не е никаква драма. След 1 час и 200 лв бях намерил моста и беше при майсторите.... Фар на модерна кола е 1200 лв. Предпочитам моста да е крив да ти кажа честно.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now