Jump to content

Recommended Posts

Колеги, здравейте и за много години. Първо да се извиня, че не си направих труда да търся стари теми относно споменатия автомобил. Не съм писал отдавна защото да чукна на дърво ASB-то държи яко фронта. Вече 7 години. 

Сега ми е влязла голяма муха в главата, не ме оставя намира! Предполагам повечето от вас знаят. 

 

Audi S6 4.0 TFSI* V8* QUATTRO* S TRONIC* FULL* , 2014г., ID:1169935 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg)

 

Давам го просто за пример, иначе е красавица! Моля, някой запознат да драсне няколко реда. Неща като разход на гориво не ме интересуват. 

Link to comment
Share on other sites

Мотора е чук, карам такава вече 5 години (450) коня, има проблем с масления сепаратор, цедката на турбините и горивните помпи, тия неща смениш ли ги - само обслужване. Внимавай като гледаш, че пазара се е напълнил с някакви американски и канадски боклуци. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ако не му е взето здравето от някой рейсър, само ще те радва. Освен гореспоменатите неща е важно да са в кондиция свещите и бобините, както и сондите, иначе често пали чека. Препоръчително е и да се кара с висококачествено гориво. Аз го карам само със 100 октана и усещам лека разлика между него и обикновения 95, естествено в полза на 100-те. Поведението на двигателя е страхотно и направо пристрастяващо - тегли като влак още от 1300 оборота и така до края на оборотомера. Турбо дупката не е голяма и почти я няма, а лагът е минимален. Звукът също е добър. Носи безпроблемно на ремап и дава добри резултати. Моят е сток, но съм карал ремапнат и там колата се усеща много по-силна. Заради факта, че гаси цилиндри, разходът извънградско е приемлив за тази мощност, ако се кара нормално. Градско си харчи. Веригите са скъпо звено, водната помпа и периферията също. Достъпът до повечето части е труден, оттам идва и по-високата цена за труд при необходимост от ремонти. Аз я карам вече 1 година и за миг не съм съжалил, че я притежавам. Просто си иска своето и не търпи компромиси.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Тази конкретна бройка още на заглавието бих я пропуснал. Тия джамбазки глупости с FULL и т.н. трябва да се наказват с игнориране. Вкарай си кола от Германия и не се занимавай с тия дебили тук. Написали S-tronic, докато съм почти сигурен, че тука е ZF8 автомата.

Edited by ma3xa
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Всички S6-ци са S-tronic, дори и щатските. Затова много често сгъват, дори и без ремап.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Търсенето продължава, започнах да гледам и S7 от същите години. Осезаемо по ниски цени, предполагам са пред умиране. Остават 2 варианта. От САЩ или Германия. Имам наблюдения върху няколко щатски коли. Изглежда, че е нещо като руска рулетка. Иначе на нашия пазар има коли в ценовия диапазон от 30 до 70хил. лв. Аз съм готов да отделя 40-50к.  Колегата по-горе, който спомена за масления сепаратор, цедката и помпите. Възможно ли е да формулира, ориентировъчно колко е като цена отремонтирането на посочените неща.

 

Какво ви е мнението за кола от САЩ с удар. Изпадат на безценица разни екземпляри. Лошото е, че относно процедурите съм доста бос и явно ще трябва да почета малко и да се консултирам с някого. Ще бъда благодарен ако някой може да разясни малко. 

 

Edited by Papi123
Link to comment
Share on other sites

Ако човек се подготви и си напише домашното, не е никаква рулетка, а добре премерена покупка със много изгодна финансова страна.

Link to comment
Share on other sites

Това е така, за човек, който има знанията, уменията и опита да прецени риска.

За случайния потребител си е рулетка.

Link to comment
Share on other sites

On 11/8/2024 at 8:37 AM, zhelyazA6 said:

Ако човек се подготви и си напише домашното, не е никаква рулетка, а добре премерена покупка със много изгодна финансова страна.

Е как ще разбереш по снимки дали да кажем предния мост не е изкривен или цялото купе, при един удар отпред вдясно?

Link to comment
Share on other sites

Последната ми кола е с удар отпред вдясно. Няма изкривени нито преден мост, нито купе. Ако на снимките се вижда че рога е незасегнат, какъв е шанса купето или моста да е изкривен в сравнение с кола със ясен удар и крив рог? Много е просто. Човек трябва да гледа внимателно и да си напише домашното. Тук важи в пълна сила максимата "ако има някакво съмнение, няма никакво съмнение". Никой не ти е опрял пистолеД в главата... Пропускаш съмнителната кола и чакаш следващата. Като си купуваш кола по обява не е ли същото??? Там поне не ги пишат "в перфектно състояние, безкомпромисно обслужвана и без забележки"...

Пък и крив заден мост съм имал. Не е никаква драма. След 1 час и 200 лв бях намерил моста и беше при майсторите.... Фар на модерна кола е 1200 лв. Предпочитам моста да е крив да ти кажа честно....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...