Jump to content

Recommended Posts

Колеги, здравейте и за много години. Първо да се извиня, че не си направих труда да търся стари теми относно споменатия автомобил. Не съм писал отдавна защото да чукна на дърво ASB-то държи яко фронта. Вече 7 години. 

Сега ми е влязла голяма муха в главата, не ме оставя намира! Предполагам повечето от вас знаят. 

 

Audi S6 4.0 TFSI* V8* QUATTRO* S TRONIC* FULL* , 2014г., ID:1169935 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg)

 

Давам го просто за пример, иначе е красавица! Моля, някой запознат да драсне няколко реда. Неща като разход на гориво не ме интересуват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е чук, карам такава вече 5 години (450) коня, има проблем с масления сепаратор, цедката на турбините и горивните помпи, тия неща смениш ли ги - само обслужване. Внимавай като гледаш, че пазара се е напълнил с някакви американски и канадски боклуци. 

  • Thanks 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не му е взето здравето от някой рейсър, само ще те радва. Освен гореспоменатите неща е важно да са в кондиция свещите и бобините, както и сондите, иначе често пали чека. Препоръчително е и да се кара с висококачествено гориво. Аз го карам само със 100 октана и усещам лека разлика между него и обикновения 95, естествено в полза на 100-те. Поведението на двигателя е страхотно и направо пристрастяващо - тегли като влак още от 1300 оборота и така до края на оборотомера. Турбо дупката не е голяма и почти я няма, а лагът е минимален. Звукът също е добър. Носи безпроблемно на ремап и дава добри резултати. Моят е сток, но съм карал ремапнат и там колата се усеща много по-силна. Заради факта, че гаси цилиндри, разходът извънградско е приемлив за тази мощност, ако се кара нормално. Градско си харчи. Веригите са скъпо звено, водната помпа и периферията също. Достъпът до повечето части е труден, оттам идва и по-високата цена за труд при необходимост от ремонти. Аз я карам вече 1 година и за миг не съм съжалил, че я притежавам. Просто си иска своето и не търпи компромиси.

  • Like 1
  • Thanks 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Тази конкретна бройка още на заглавието бих я пропуснал. Тия джамбазки глупости с FULL и т.н. трябва да се наказват с игнориране. Вкарай си кола от Германия и не се занимавай с тия дебили тук. Написали S-tronic, докато съм почти сигурен, че тука е ZF8 автомата.

Редактирано от ma3xa
  • Thanks 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Търсенето продължава, започнах да гледам и S7 от същите години. Осезаемо по ниски цени, предполагам са пред умиране. Остават 2 варианта. От САЩ или Германия. Имам наблюдения върху няколко щатски коли. Изглежда, че е нещо като руска рулетка. Иначе на нашия пазар има коли в ценовия диапазон от 30 до 70хил. лв. Аз съм готов да отделя 40-50к.  Колегата по-горе, който спомена за масления сепаратор, цедката и помпите. Възможно ли е да формулира, ориентировъчно колко е като цена отремонтирането на посочените неща.

 

Какво ви е мнението за кола от САЩ с удар. Изпадат на безценица разни екземпляри. Лошото е, че относно процедурите съм доста бос и явно ще трябва да почета малко и да се консултирам с някого. Ще бъда благодарен ако някой може да разясни малко. 

 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако човек се подготви и си напише домашното, не е никаква рулетка, а добре премерена покупка със много изгодна финансова страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, за човек, който има знанията, уменията и опита да прецени риска.

За случайния потребител си е рулетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/8/2024 at 8:37 AM, zhelyazA6 said:

Ако човек се подготви и си напише домашното, не е никаква рулетка, а добре премерена покупка със много изгодна финансова страна.

Е как ще разбереш по снимки дали да кажем предния мост не е изкривен или цялото купе, при един удар отпред вдясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната ми кола е с удар отпред вдясно. Няма изкривени нито преден мост, нито купе. Ако на снимките се вижда че рога е незасегнат, какъв е шанса купето или моста да е изкривен в сравнение с кола със ясен удар и крив рог? Много е просто. Човек трябва да гледа внимателно и да си напише домашното. Тук важи в пълна сила максимата "ако има някакво съмнение, няма никакво съмнение". Никой не ти е опрял пистолеД в главата... Пропускаш съмнителната кола и чакаш следващата. Като си купуваш кола по обява не е ли същото??? Там поне не ги пишат "в перфектно състояние, безкомпромисно обслужвана и без забележки"...

Пък и крив заден мост съм имал. Не е никаква драма. След 1 час и 200 лв бях намерил моста и беше при майсторите.... Фар на модерна кола е 1200 лв. Предпочитам моста да е крив да ти кажа честно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...