Jump to content

Ауди s5/s6/s7 мнение


Recommended Posts

Здравейте, искам да си купя с-ково ауди и се чудя между s5/s6/s7.

 

Чудех се каква е разликата в поддръжката и за какви проблеми трябва да внимавам? Съответно колко километра пробег са вече прекалено много за тези коли?

 

Пускам примерни обяви:

 

https://mobile.bg/11718984978172605
https://mobile.bg/11714459592723839

https://mobile.bg/11717926069186310

https://mobile.bg/11704476642053041
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди всичко друго бих проверил внимателно тези коли да не са удряни. Тези модели са купувани да се карат бързо, съответно когато имат инцидент (може и на писта) идват тук на приемлива цена без да знаем как са оправяни.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това говорим за различни класове коли: S6/S7 с 4.0 V8 от предишното поколение срещу все още актуалния модел на S4/S5 с 3.0 V6…

Различен размер и тегло, различни скоростни кутии, мултимедия от различни поколения.

И да, бих имал едно наум с американските коли на “добра” цена.. защото ако ти продадат някоя подводница (т.е. наводнявана кола), ще намразиш марката :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@BECKO кой двигател е по надежден от към проблеми? И според теб s6/s7 от предишното поколение, но фейслифт има ли коли на реално под 100к километра пробег (все пак говорим за коли поне над 6-7 години стари) и ако са на по 100-120к пробег, означава ли че обикновено се продават защото следва нещо скъпо да се сменя?

И тоест препоръчвате ако си взимам каквато и да е такава кола да е от Америка, просто да е добре проверена за история на удари и прочие? От нашия пазар не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S7 C7 се произвежда до 2017 мисля, съответно ще е поне на 7 години, ако се намери бройка от последните произведени и на малко километри … но там цената едва ли ще е ниска. Колата от обявата по спомен беше от 2013 (т.е. на 11 години) и не виждам как ще е на 120 к./км… освен това е с ДСГ, което събрано с тоя V8 ми звучи като рецепта за проблеми.

Ако искаш американка заради скоростите, тогава може да гледаш и А7 с 3.0ТФСИ от Северна Америка - те са типтроник там в това купе.

Иначе за американския / канадския внис - много хора внасят от там, по-доволни са тези, които не са минали през автоджамбазите. Един вид, ако се наиграеш… поне да си участвал в целия процес. Няколко колеги си внесоха коли от Канада без удари, с история, buy back от Ауди дилършип - доволни са, защото има повече избор на коли… но и цената не е толкова по-ниска, колкото изглежда на пръв поглед.

4 hours ago, cokesucker said:

 

Не забраниха ли вноса на наводнените коли от Щатите ?:)

Те какво забраняват и какво документално се случва при вноса са две различни неща…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми препоръча някакъв читав сервиз в Пловдив, където разбират от Аудита, че съм си харесал един екземпляр от там, ама Порше Пловдив ми казват, че най рано след месец могат да я видят?

Да направят един хубав преглед 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От показаните коли си заслужава S4. Хубав двигател, цвят, звука на турбото  ще се чува много , особено с този K&N филтър , който плаче за почистване и смазване, лесна поддръжка, не много скъпи части, за малко пари и ден-два работа  може да стане над 500кс. Не е тежка и става за фън по завоите.  За S5 се отнася същото , но аз полу- комбита не харесвам. Карфакс трябва да е последен, понеже не всякога системата им ъпдейтва всичко случило се по колата. Някои дребни катастрофи не се отразяват в карфакса или се показват , но след месеци или година например. 

S6 от обявата e доста захабена и е поне на два пъти повече км. Да не се махнат стикерите на ГО говори за нехаене. Няма някои  екстри точно тази. Да се продава S6 с над 600кс ми говори , че се задават проблеми по кутия , диференциали, окачване, спирачки, бобини и свещи, помпи високо налягане , може и турбини нещо, ако не са сменени с такива на  RS6. Над 10000-15000 лв поне потенциални ремонти, но поне ще знаеш за следващите 100 000км няма грижи.  S7 не се отваря обявата, но важи казаното за S6. 

Редактирано от SeaKor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При физически преглед евентуално да се гледа за повечко ръжда, но това е вторичен белег… със сигурност трябва да вземеш ВИН-а и да провериш какво има като снимки и какъв тип увреждане е описано. Ако пише наводнена бягаш с 200 :)

 

Иначе ако искаш кола от един собственик, с пълна история в Порше - ела да видиш моята :) ако се разберем за цена може и да се разделя с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от конкретния екземпляр, състоянието му и начина на експлоатация. Нужна е и голяма доза късмет, понеже не винаги всеки един скрит дефект може да се хване при първоначална диагностика. Моето S6 с 4.0 ТФСИ също е с ДСГ и не съм имал никакакви проблеми - много здрав мотор, който доставя голям кеф. С кутията също не съм имал проблеми. Не знам, обаче, дали тази кутия е същата като при масовия 3.0 тди и дали нямат някакви конструктивни и софтуерни разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите за s5иците дето са b8 b8.5? Има ли читави според вас? За какво да гледам най вече, тъй като са по стари коли и вече са им навъртени не малко километри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия там е големия въпрос ... и ако е надута здраво като тунинг (не само софтуер), може да има изненади по мотора

 

Иначе 6 години карах префейслифт такава, много приятна кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/12/2024 at 2:30 PM, BECKO said:

При физически преглед евентуално да се гледа за повечко ръжда, но това е вторичен белег… със сигурност трябва да вземеш ВИН-а и да провериш какво има като снимки и какъв тип увреждане е описано. Ако пише наводнена бягаш с 200 :)

 

Иначе ако искаш кола от един собственик, с пълна история в Порше - ела да видиш моята :) ако се разберем за цена може и да се разделя с нея.

 

Малее ти още ли си с тоя спреляк. :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти видя ли как изглежда новия модел :)  Халдекс + мекХибрид (мека китка) + ДСГ … красота за 180-200к лева, която не знам как ще изкара гаранцията.

Така, че ще карам “спреляка” … или ще сменям марката 

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не знам кой друса (то в тоя форум не остана никой нормален), но от на описано от мен 034 твърдят, че няма да е хакдекс само… останалото е така описаната красота, виж им коментара за ДСГ-то:

 

. It has not been seen how this transmission handles higher horsepower beyond factory tuning, whereas the ZF8 has proven itself quite robust with higher horsepower, so our fingers are crossed that these perform well!
 

както се казва, а дано ама надали.

Усложнена, тежка… добавени доказани проблемни елементи - и водното охлаждане в РС5-ците кара ден до пладне, и 48-волтовата мек хибрид система умира по всяко време и оставаш на пътя.

 

Мотора ще видим след 2-3 години, като понавърти малко километри как ще се държи. - може и да са уцелили ваксата от първи път тоя път.

 

Купи си една и споделяй опит, да видим кой прав, кой крив

Редактирано от BECKO
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...