Jump to content

Ауди А6 2,0 16v АСЕ мени обороти гасне


vladi2828

Recommended Posts

имам проблем помогнете колата ми е Ауди А6 2,0 16v АСЕ мотор ,когато включа климатроника колата мени обороти на празен ход и гасне това продължава и след като го изключа,това не се случва когато си потегля на студен двигател без включен климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем помогнете колата ми е Ауди А6 2,0 16v АСЕ мотор ,когато включа климатроника колата мени обороти на празен ход и гасне това продължава и след като го изключа,това не се случва когато си потегля на студен двигател без включен климатроник

Аз също имах подобен проблем. Оказа се стъпковото моторче. Цена на оригинално 340лв./vw-audi/, по евтино на hella - 230лв. Купих си оригинала, защото не исках да рискувам. Има вариант и да е нещо друго, но е малко вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пробвай дали ще се разминеш само с почистване.Имаше някъде теми-не съм запомнил дали със спрей или с нещо друго се пръскаше.При мен почистването свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен почистването не свърши работа. Два пъти го отваряха, мазаха и чистиха, за момента се оправяше, но на другия ден същата работа. Ти за всеки случай пробвай с почистване, все пак това са 200-300 лева. ако не стане тогава ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове и аз го имах тоз проблем, и ми почистиха "дроселовата клапа" май така се казваше и се оправи всичко ми излезе 50лв плюс центровка във Юни ТРейД.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАЖЕТЕ МИ НЯКОЙ КОЙТО МОЖЕ ДА ОПРАВИ ТОЗИ АСЕ МОТОР,ОСВЕН ПРЕХВАЛЕНИТЕ МИШО И ЖОРО,ТЕ ОТКАЗАХА ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С ТОЗИ ДВИГАТЕЛ. СМЕНИЛ ЧЕТИРИ СЕРВИЗА И ВСИЧКИ КАТО Я ЗАКАЧАТ НА КОМПЮТЪРА ПОКАЗВА ЧЕ ВСИЧКО Е ОК ! И СЛЕД ТОВА ПОЧВАТ ДА ПАВЯТ НЯКЪКВИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ НО НИКОЙ НЕ МИ ОПРАВЯ КОЛАТА НО СИ ВЗИМАТ 30-40 ЛЕВА ЗА ДИАГНОСТИКА ? СЕНИЛ СЪМ ДЕБИТОМЕРА В ЮНИТРЕЙД-Х С РЕЦИКЛИРАН 270 ЛВ. МОТОРЧЕТО ЗА ПРАЗЕН ХОД НА ХЕЛЛА 210 ЛВ. ,ФИЛТРИ, БЕНЗИНОВА ПОМПА 380 ЛВ. ,ПОВДИГАЧИ И ГУМИЧКИ НА КЛАПАНИТИТЕ 400 ЛВ. С РАБОТА , ГЪРНЕ КРАФТ ВМЕСТО КАТАЛИЗАТОР 110 ЛВ.,ДИСТИБУТОРНА КАПАЧКА 90 ЛВ.,ДАТЧИК НА ХОЛ 54 ЛВ.,КАБЕЛИ БЕРУ 280 ЛВ.,СВЕЩИ, И НЕЗНАМ ПРИ КОГО ВЕЧЕ ДА ОТИДА ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колега,

Аз имам същия проблем като теб и май още доста хора го имат.

При мен го прави и на двете горива /Бензин и Газ/ като на газ е най-изразително и е много неприятно. Направо откачам. Колата я взех съвсем скоро преди 2 седмици и още не ми е останало време да ходя по сервизи, в петък сутринта имам записан час в официалния сервиз на VW /в Бургас/. Много се надявам да разберат от какво е и веднага ще пиша след като я взема от сервиза.

Нека всеки който е имал този проблем и го е острани да пише от какво е бил проблема при него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа потенциометърът на дроселовата клапа - № 12 на схемата Излезе ми 200 лв. със смяната и почистването на дроселовата клапа. Оттогава нещата са нормални, но от време на време, при включен климатроник и то само когато колата е в движение, забелязвам леко колебание в оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Най-накрая ми остава време да пиша какво стана с колата след сервиза.

Значи останах доста доволен. Колата в момента работи перфектно на бензин, даже се усеща повечко мощност на ниските обороти. :hilezh: На газ обаче проблема си остана. :hilezh: Тук мъките продължават. Нямаше възможност да разпитам в подробности какво са правели, но споменаха за профилактика /почистване/ на дроселовата клапа и изчистване на грешките в компютъра. Така и неразбрах къде се намира тази клапа. Казаха ми, че в повечето случай този проблем с мененето на оборотите се решава с една профилактика иначе възможните други причини били много. Отървах се само с 48 лева. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

И аз имах този проблем. Оказа се крива някаква клапа ( една дет един голям плосук маркуч отива от там към двигателя ... или нещо такова ). Окза се, че е имало газова уретба тази кола и е имало детонация там и е изкривило клапата. Изправиха клапата и я почистиха.

Между другото и аз имах проблем със ступковия мотор. И понеже на мен 300 лева за нов неми се дават ( пък и не разбирам ) сложих такув от Opel Omega, който е почти същият, но с много малко разлики. Излезе ми 40 лева смяната на тоз стъпков мотор. От тогава насам не съм имал тоз проблем, докато не ми се наложи да сменя въздушният филтър. сега започнаха само да ми игрят оборотите при празен ход, сякаш не му стига въздух ( хлабава връзка каза един тук във форума, но да видим ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз имах подобен проблем - менеше оборотите и гаснеше при включен климатроник.Оказа се от дроселовата клапа.Регулиране и почистване - 25 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем помогнете колата ми е Ауди А6 2,0 16v АСЕ мотор ,когато включа климатроника колата мени обороти на празен ход и гасне това продължава и след като го изключа,това не се случва когато си потегля на студен двигател без включен климатроник

Провери дали добре ти е регулиран потенциометъра на дебитомера. Той подава сигнал на ЕКУ-то какви обороти да държи в зависимост от натоварването на двигателя на ниски обороти (напр. вкл/изкл климатик). При загрял двигател на ниски без климатик м/у 2-ро и 3-то краче трябва волтметърът да показва 0.5-07В, а с климатик около 1В. Ако стойностите са коректни тогава вероятно проблема може да бъде в моторчето за ниските обороти. Пробвай да го почистиш със спрей WD. Провери преди това да не смуче въздух отнякъде покрай вакумите на инжекциона (гофрирания маркуч, някоя извадена или прегоряла с времето тръбичка на вакума).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАЖЕТЕ МИ НЯКОЙ КОЙТО МОЖЕ ДА ОПРАВИ ТОЗИ АСЕ МОТОР,ОСВЕН ПРЕХВАЛЕНИТЕ МИШО И ЖОРО,ТЕ ОТКАЗАХА ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С ТОЗИ ДВИГАТЕЛ. СМЕНИЛ ЧЕТИРИ СЕРВИЗА И ВСИЧКИ КАТО Я ЗАКАЧАТ НА КОМПЮТЪРА ПОКАЗВА ЧЕ ВСИЧКО Е ОК ! И СЛЕД ТОВА ПОЧВАТ ДА ПАВЯТ НЯКЪКВИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ НО НИКОЙ НЕ МИ ОПРАВЯ КОЛАТА НО СИ ВЗИМАТ 30-40 ЛЕВА ЗА ДИАГНОСТИКА ? СЕНИЛ СЪМ ДЕБИТОМЕРА В ЮНИТРЕЙД-Х С РЕЦИКЛИРАН 270 ЛВ. МОТОРЧЕТО ЗА ПРАЗЕН ХОД НА ХЕЛЛА 210 ЛВ. ,ФИЛТРИ, БЕНЗИНОВА ПОМПА 380 ЛВ. ,ПОВДИГАЧИ И ГУМИЧКИ НА КЛАПАНИТИТЕ 400 ЛВ. С РАБОТА , ГЪРНЕ КРАФТ ВМЕСТО КАТАЛИЗАТОР 110 ЛВ.,ДИСТИБУТОРНА КАПАЧКА 90 ЛВ.,ДАТЧИК НА ХОЛ 54 ЛВ.,КАБЕЛИ БЕРУ 280 ЛВ.,СВЕЩИ, И НЕЗНАМ ПРИ КОГО ВЕЧЕ ДА ОТИДА ?

Сервиз Изток. Търсиш Евгени. Ако искаш мога да ти дам и телефона му. Аз съм с такъв двигател и само той ми оправя колата. Доста съм доволен. Не знам дали работи скъпо или не. Мен това което ми иска като пари ме устройва.

Редактирано от madison
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zdraveite momci ! kakto se kazva elate v kluba na precakanite kamilcheta ! tezi koito imame 2.0 16v imame golem problem ! no da vi kaja kak opravih moia dzver . taka znachi ne se sardete na Misho ot Gorubliane che ne se zahvashta s teia kochini !shtoto kvoto i da im gleda , problema moje da e ot niakolko neshta, daje i ot samata si kola. NO da kajem na enzim mainata mu shtoto karame malko ! no na gaz toi me izprati pri gazadjiite s/u basein Spartak . Ta tam mladejite mi slojiha edno rele koeto iskljuchva motorcheto na prazen hod kogato klata raboti na gaz! I meneneto na oborotite kogato karam na gaz zaspaha na 1000 oborota i da vi kaja s kef si ia karam. Inache na bezin ako ima klima gi meni ako li niama vkl klima. pochti ne gi meni ! ama men benzina ne me barka ! taka che s/u 30 lv s rabota kolata zaspa!!!!! i ne smeniaite nishti predi tova shtoto moje da e naprazno !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това реле не изключва моторчето за ниските, а му коригира оборотите (трептенията ако е магнитен клапан) за да се вдигнат оборотите и на газ. Ако се изключи тотално моторчето, колата би трябвало да гасне. Без моторчето на климатик въобще няма да има ниски обороти на газ. Доколкото знам такъв тип реле се слага обикновено на Мерцедес, но явно че върши работа и за други коли. :hilezh:

Поздрави,

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАЖЕТЕ МИ НЯКОЙ КОЙТО МОЖЕ ДА ОПРАВИ ТОЗИ АСЕ МОТОР,ОСВЕН ПРЕХВАЛЕНИТЕ МИШО И ЖОРО,ТЕ ОТКАЗАХА ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С ТОЗИ ДВИГАТЕЛ. СМЕНИЛ ЧЕТИРИ СЕРВИЗА И ВСИЧКИ КАТО Я ЗАКАЧАТ НА КОМПЮТЪРА ПОКАЗВА ЧЕ ВСИЧКО Е ОК ! И СЛЕД ТОВА ПОЧВАТ ДА ПАВЯТ НЯКЪКВИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ НО НИКОЙ НЕ МИ ОПРАВЯ КОЛАТА НО СИ ВЗИМАТ 30-40 ЛЕВА ЗА ДИАГНОСТИКА ? СЕНИЛ СЪМ ДЕБИТОМЕРА В ЮНИТРЕЙД-Х С РЕЦИКЛИРАН 270 ЛВ. МОТОРЧЕТО ЗА ПРАЗЕН ХОД НА ХЕЛЛА 210 ЛВ. ,ФИЛТРИ, БЕНЗИНОВА ПОМПА 380 ЛВ. ,ПОВДИГАЧИ И ГУМИЧКИ НА КЛАПАНИТИТЕ 400 ЛВ. С РАБОТА , ГЪРНЕ КРАФТ ВМЕСТО КАТАЛИЗАТОР 110 ЛВ.,ДИСТИБУТОРНА КАПАЧКА 90 ЛВ.,ДАТЧИК НА ХОЛ 54 ЛВ.,КАБЕЛИ БЕРУ 280 ЛВ.,СВЕЩИ, И НЕЗНАМ ПРИ КОГО ВЕЧЕ ДА ОТИДА ?

Здравейте колеги, аз също съм с ACE мотор и за една година минах през всички възможни варианти от който може да мени оборотите. Ходих на какви ли не майстори, само ръсене на пари и тъпи идеи - нищо друго.Накрая попаднах на темата на колегата VBI - Как да си регулираме дебитомера след като е гръмнала газовата. С негова помощ по ЛС / за която съм му много благодарен /, го регулирах / клапата на дебитомера от гръмването бе 1 пръст по-надолу от мястото на което трябваше да е /.Отидох в Bosh сервиз под моста Чавдар за да ми замерят ламбдата, щото здаде багажа на 1000 км чисто нова FAE /не купувайте никога такъв боклук /. Казаха ми, че са ми запушени дюзите и е заминало моторчето за празия ход / дадох 30.00 лв за почистване и нищо /. Реших и инвестирах в смяната на тези неща - дюзи, стъпков мотор и ламбда, всички части Bosh + горивен филтър. Вчера и днес карам колата и не мога да я позная, няма нищо общо с преди. Дават 1 г гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
Здравейте колеги, аз също съм с ACE мотор и за една година минах през всички възможни варианти от който може да мени оборотите. Ходих на какви ли не майстори, само ръсене на пари и тъпи идеи - нищо друго.Накрая попаднах на темата на колегата VBI - Как да си регулираме дебитомера след като е гръмнала газовата. С негова помощ по ЛС / за която съм му много благодарен /, го регулирах / клапата на дебитомера от гръмването бе 1 пръст по-надолу от мястото на което трябваше да е /.Отидох в Bosh сервиз под моста Чавдар за да ми замерят ламбдата, щото здаде багажа на 1000 км чисто нова FAE /не купувайте никога такъв боклук /. Казаха ми, че са ми запушени дюзите и е заминало моторчето за празия ход / дадох 30.00 лв за почистване и нищо /. Реших и инвестирах в смяната на тези неща - дюзи, стъпков мотор и ламбда, всички части Bosh + горивен филтър. Вчера и днес карам колата и не мога да я позная, няма нищо общо с преди. Дават 1 г гаранция.

Здравейте колеги, имам същият проблем А6 2.0 16V ACE мотор мени оборотите на газ включа ли климатика почват да играят +/-300.

Често гърмеше на газ: смених капачка, свещи и кабели, по-добре стана но проблема го има пак и особено често се случва след зареждане с газ.

Имам чувството, че проблема е в дебитомера Bosh 0 438 101 039.

Майсторите само акъл ми дават това смени и т..н.

По техен съвет, не карах с на бензин известно време, съмняваха се, че мех.инжекция горивният разспредилител до дебитомера прави проблеми.

Какво ми беше учудването, като след 1000 км започна да не работи на бензин, колата има само ниски обороти, смених дюзи с нови Bosh ефекта е същият.

Няма мощност на мотора.

Не съм специалист но за мен съмненията са в дроселната клапа на дебитомера им чувство, че е крива и като я движа заклинва някъде. Имам съмнения и за положението й.

Майсторите отказват да я разглобяват, защото ги е страх, че после няма да върви и на газ. На газ нямам никакви проблеми, единствено, че от време на време гърми 1-2 пъти на 100км. Не ми прави поразии никакви. Но искам колата да върви и на бензин.

Сложихме клапан директно на мех. инж. разпределителя да не смества газ бензин при приключване. Действително на газ няма проблеми с оборотите.

Какво да правя да търся друг дебитомер или да сменя мембраната му?

Чета тук, че се прави регулировка на нея при гърмежи къде да прочета нещо конкретно?

Ще съм благодарен ако ми помогнете със съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че ти гърми на 1-2 пъти на 100 км въобще не е нормално :) . Преди да почнеш с реглажа на дебитомера е добре да си направиш АГУ-то да не гърми. За да гърми толкова често причините обикновено са две: или проблем по запалването (кабели, свещи, палец, дистрибуторна капачка и т.н.) или бедна смес/смучене на въздух на самото АГУ. Твоето АГУ с какво е - има ли плочка, л-контрол? Дебитомера има смисъл да се регулира едва като оправиш АГУ-то да не гърми. Тук може да видиш как се прави: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=25746&hl= . Имай в предвид, че това е реглаж, който цели да вкара дебитомера в норми и евентуално може да се наложи после да се "пипне" малко за фин реглаж. Успех :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...