Jump to content

пак за чип тунинга :)


Recommended Posts

докат си спамихме в една общоизвестна тема с колегата verter се стигна до чип тунинга и че дигиталтунинг предлагат чип за около 1000 лв а примерно при Мишо е към 400 чип със същите показатели на тунинговане

та въпроса на който нямам обяснение е - като и двата чипа дават на хартия 30 кс отгоре каква е причината да се иде в дигиталтунинг пред варианата да си спестиш 600 лв и да си сложиш чип примерно при Мишо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си говорим за такава разлика в цената - май, че обяснението идва от произхода на чипа и т.н.

Когато си вземеш чип "на черно" - т.е. някой го има от някъде (или го прави сам) слага ти го сам, плащаш му в брой - сметката е проста...

Но когато го купуваш от фирма, която представлява друга фирма, съобразява се с пазарна конюктура, плаща данъци, куп заплати, наеми на офиси и гаражи и т.н. - то и цената става друга...

Иначе аз избрах по-евтиния вариант - чип от колегата ванкел и съм много доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво съм отговорил на подобен въпрос в друга тема.

Недей да бъркаш нещата. Стойността на чипа е съвсем нищожна. Варира между 2 и 9 евро !

По принцип няма разлика между флашването и смяната на чипа. Даже има хора които записват Флаш чипове и ги сменят с оригиналните (причините са обикновено липса на познания или добър интерфейс с който да оправи нещата)

При колито при които се флашва ЕКУто има няколко причини да е по скъпо.

1. Флашването се представя все още като нещо много спецялно и новаторско и всеки мисли че щом е толко тарикатско то непременно трябва да е скъпо.

2. Колите които се флашват са произведени главно след 2000 година (има и преди това ма са малко) Това значи че собствениците имат повече пари , а логиката на всяка фирма е "Който има много....дава много"

3. Последната причина за която се сещам е и единствената СМИСЛЕНА. А именно че при по новите коли софтуера е по сложен. Има много повече карти и по трудно се оптимира. Това значе че човека който променя файла се труди повече и затова иска повече пари.

Факт е обаче че 99% от всички фирми в БГ флашват колите директно с готови файлове които взимат от някъде си. Минават с номера че софтуера е оптимиран единствено за твоята кола и че при флашването стават тия СЛОЖНИ неща и затова много пари струва. С други думи "чипа ти е уникат правен спецялно за теб и затова требва да се бръкнеш в джобовете" Напрактика обаче си се ползват веднъж закупени тунингфайлове. Истината е че веднъж ако имаш файл за определен автомобил (под определен имам предвид определен ЕКУномер и определен софтуерен номер) можеш да го използваш многократно.

Тия неща с уникалността се постигат ако колата ти е МИНИМУМ 1 ден на ДИНОто. Иначе някой си някъде си си му дал твоят оригинален файл и по оригинала е направил уникален чип са си пълни лъжи.

Нормална цена за тази услуга няма. Може и за 1500 лева да е може и за 500 все тая. Важно е кой и как ти е правил софтуера. И тук идва интересното че понеже навсякъде по форумите се пише че само скъпите чипове си заслужават много хора които тепърва се учат успяват да работят с високи цени.

Ако някой е решил да дава много пара трябва поне да избере фирми доказали възможностите си. В БГ разбира се има такива и то доста.

Prospeed

Digitaltuning

vimaxtuning

www.xenon.bg (това е май на мишо сайта)

А ако искаш да минеш тънко намираш някой които предлага чипове ефтино но задължително се поинтересувай дали има доволни хора от него и дали някой е патил за да не стане гаф после (не че при скъпите не стават гафове де)

Та има и скъпи и евтини .......може дори да са еднакви. Просто цената на услугата се определя от фирмена политика референций гаранции и т.н ( на един гаранцията му е голяма западна фирма партниор, на друг просто доволни клиент ). Затова всеки решава за себе си какво да предпочете.

Поздрави

темата е следната http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=19677&st=20

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да допълня с един въпрос - някой правил ли си е тест на dyno преди и след чипосване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да допълня с един въпрос - някой правил ли си е тест на dyno преди и след чипосване?

Аз не съм. Но разликата е чувствителна - колата е по респозитивна - в смисъл времето от натискането на газта до съответната реакция е минимално, тягата е осезателно подобрена - особено на по-високи предавки - на 5-та и 6-та реакцията е като на 3-та и 4-та.

Усещането е много приятно.

Предната ми кола беше S4 - 230 коня и спрямо нея настоящата ми се струваше много мудна, но сега мога да кажа, че я карам с удоволствие.

Относно разхода - пада с малко - като се има в предвид, че непосредствено след чипосването вдигнах ширината на гумите с 2 размера (което нормално увеличава разхода) и въпреки това при еднакво каране спрямо преди - средният ми разход на градско от 9,4 падна на 9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм. Но разликата е чувствителна - колата е по респозитивна - в смисъл времето от натискането на газта до съответната реакция е минимално, тягата е осезателно подобрена - особено на по-високи предавки - на 5-та и 6-та реакцията е като на 3-та и 4-та.

Усещането е много приятно.

Предната ми кола беше S4 - 230 коня и спрямо нея настоящата ми се струваше много мудна, но сега мога да кажа, че я карам с удоволствие.

Относно разхода - пада с малко - като се има в предвид, че непосредствено след чипосването вдигнах ширината на гумите с 2 размера (което нормално увеличава разхода) и въпреки това при еднакво каране спрямо преди - средният ми разход на градско от 9,4 падна на 9.

155 или 163 коня ти е сериино?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм правил дино преди и след чип ама на атмосферка...1.8 20V na a3 имаше разлика доста минимална ама все пак навсякъде по линията на оборотите кривата след чипа беше над тая преди...но като разлика беше нещо от сорта на 10 НМ...но пък колата реагираше по-бързо на педала на газта...

за печката не знам...нещо не се получи чипа :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

да не забравяме и гаранцията!

и V-макс дават година гаранция а 430 лв V макс < 980 лв Дигитал

цитат: Ние поемаме пълна едногодишна гаранция за правилното функциониране на предлаганият от нас продукт. Както и гаранция на носителите - 2 години.

не правя реклама просто натам съм се ориентирал

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние поемаме пълна едногодишна гаранция за правилното функциониране на предлаганият от нас продукт. Както и гаранция на носителите - 2 години.

демек гаранция на чипа и записа върху него :hilezh:

нали не очакваш някой да ти даде гаранция че турбинажа ти 8-годшен няма да хвърли топа утре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и V-макс дават година гаранция а 430 лв V макс < 980 лв Дигитал

цитат: Ние поемаме пълна едногодишна гаранция за правилното функциониране на предлаганият от нас продукт. Както и гаранция на носителите - 2 години.

Ако проблема е само в гаранцията при тия скъпите гаранцията е 5г. Иначе колегата Ngoro е прав. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали не очакваш някой да ти даде гаранция че турбинажа ти 8-годшен няма да хвърли топа утре?

че кой говори такива неща :hilezh: говорихме за чипа само и софта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние поемаме пълна едногодишна гаранция за правилното функциониране на предлаганият от нас продукт. Както и гаранция на носителите - 2 години.

демек гаранция на чипа и записа върху него :D

нали не очакваш някой да ти даде гаранция че турбинажа ти 8-годшен няма да хвърли топа утре?

:D:flehan::D Аз имам едни много арни AMD-та за тях мога да дам 10 г. гаранция примерно :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едни много арни AMD-та за тях мога да дам 10 г. гаранция примерно B)

:hilezh::bia::D

Аз искам две двуядрени! :hilezh::lol: Ще праим БиТурбо! За всеко турбо по едно! Ма ме притеснява охлаждането, дали вентилаторите да са турбинови или аксиални! Аз мисля, че с азот ще е най-добре!:hilezh:B)

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахам важен е софта :respekt:

Софта знаеш ле как си го даунлоудваш кат от дискетка и копи пейст върху чипа за 23 цента. Сички тия чипове са копирани от големи европейски производители. Има разлика между различните чипове естествено но всички те са правени за широк спктър от потребители и данните са много добре оптимизирани. (или поне така си мисля, имаше едни дето за 800 долара ти продаваха резистор в кутийка дето колата постоянно работи на обогатител и върнат аванс)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софта знаеш ле как си го даунлоудваш кат от дискетка и копи пейст върху чипа за 23 цента. Сички тия чипове са копирани от големи европейски производители. Има разлика между различните чипове естествено но всички те са правени за широк спктър от потребители и данните са много добре оптимизирани. (или поне така си мисля, имаше едни дето за 800 долара ти продаваха резистор в кутийка дето колата постоянно работи на обогатител и върнат аванс)

точно в това е въпроса да се намери кой поставя чип с изпробван и читав софт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kelesha . Това е отговора на търсенията ти :flehan:

...ти момко да спреш да му даваш тея греховни помисли...човеко иска 'а си кара нафтарката, не да се пусне два пъти на божура и после нов двигател...барабар със скорости, или поне нов съединител.... :bia::hilezh: ...или ти реши, да не си единствен с нон-стоп ремонти....от мо'о акъл.... :flehan::flehan::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...