petertyp44 Публикувано 10 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2007 (Редактирано) Ауди 100 - най-якото ауди за мен Не, че няма по-хубави, но за годините си няма по-красиво ауди от 100-цата Ето една малка галерия на модела:Малко черно-бели снимчици Малко и на quattro моделаП.С.1. Извинявам се за размера на снимките , но дано поне са Ви харесали!П.С.2. Да си направя една реклама на колата, че умря циганката, която я хвалеше Редактирано 10 Юни 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaTaLa Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 А ве то AUDI 100 е хубаво да но по хубаво от AUDI 80 B3 няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2007 Трепела е конкуренцията тая кола за времето си Ама сега като погледна тая....и едно А6 C6 направо ми пълни душицата http://www.supercars.dk/images/products/pi...-of-audi-a6.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bezrukov Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 (Редактирано) А ве то AUDI 100 е хубаво да но по хубаво от AUDI 80 B3 няма Да ама Б3 почва да се произвежда 4 години по късно... панимайш? Редактирано 19 Юни 2007 от bezrukov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 22 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2007 (Редактирано) Ето го дизайнера на 100-цата - евала на този човек Мартин ШмитBackgroundBorn in 1949 in Sheffield, England, Smith attended King Edward VII School.[1] A car fanatic since he was a boy, he wrote letters to Mini designer Alec Issigonis asking how to become a car designer and received kindly and encouraging replies.[2] He studied Engineering at the University of Liverpool before graduating with a Masters degree in Vehicle Design from the Royal College of Art in London.CareerAudiHaving began his career at Porsche in 1973 which also included a short stint working on commercial vehicles for Ogle Design in Letchworth, Smith moved to Audi in 1977, then briefly to BMW only to return to Audi where he would remain for the majority of the 1980s and 1990s. At Audi he transformed the mundane Audi Coupe into the legendary Audi Quattro and subsequently became Head of Audi's Munich Design Studio. He helped introduce a slippery aerodynamic look and austere functional cockpits to the Audi range as evidenced by the 1982 Audi 100 and 1986 Audi 80.[3] Whilst in charge of the Audi Munich Design Studio, he worked with J Mays on the 1991 Audi Avus Quattro concept car which previewed a geometrical style as well as the extensive use of aluminium. His last position at Audi was the Head of Interior Design where he oversaw and developed the first generation Audi TT interior.[4]General MotorsIn 1997 he moved to General Motors' Opel/Vauxhall division as Design Director for compact cars, working on the Opel Speedster and the 1998 Astra. In 2002 he became Executive Design Director for Opel/Vauxhall where he realigned Opel/Vauxhall design from the inoffensive but bland of the 1990s to a more dynamic direction as illustrated by the 2004 Opel Astra, Insignia concept and Vauxhall VX Lightning. This new direction has influenced the whole Opel range including the 2004 Opel Tigra TwinTop, 2005 Opel Zafira, 2005 facelift of the Opel Vectra/Opel Signum, and the 2006 Opel Corsa.FordIn July 2004 he was appointed Executive Design Director for Ford of Europe, where he reports to the Ford global group Vice President for Design, former colleague J Mays. In autumn 2004 Smith was soon joined by fellow Opel refugee Stefan Lamm who works under him as Chief Designer for Exteriors at Ford in a reorganisation of Ford's European design staff.[5] Under Smith and Chris Bird's leadership, Ford of Europe has moved away from its New Edge design philosophy towards the ethos of 'Kinetic Design' which roughly translates to 'Energy in Motion', a language that consists of clean angles and complex surfacing to give Fords a sportier, more dynamic, exciting look.[6]. This language was first implemented by Smith and his team on the Ford SAV Concept, which made it to production in the guise of the Ford S-MAX, and has continued on in the Ford Iosis Concept, the 2007 Ford Mondeo, and the Ford Iosis X Concept. In May 2006, Smith was given the additional responsibilities of overseeing vehicle design in the Australian, Chinese and Asia-Pacific markets, with the task of giving the line-up a more consistent look.[7]Информацията е взета от тук:http://www.answers.com/topic/martin-smith-designer Редактирано 22 Юни 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Я бързо да си признават хората във форума, които карат старата стотица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 АУДИ 80 CC и 100 CC безценни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diablo_d Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 нямам думи. това е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) Уникален дизаин за времето си и невероятна издръжливост,комфорт,икономичност за такъв клас автомобил,престиж,какво друго,просто Audi Редактирано 11 Юли 2007 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Като се замисля по-сполучлив дизайн от А4/В5 СЕДАН не съм срещал Хех, хубава си е 100-цата, ама на доста годинки вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) И понеже темата е галерия на модела - ето още оригинални снимки Shot at 2007-07-11Shot at 2007-07-11Shot at 2007-07-11И Аванта Shot at 2007-07-11Shot at 2007-07-11 Редактирано 11 Юли 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) Като се замисля ...И аз пък като се замисля, дизайн 1983-та и коефициент 0,30 - днес след толкова години е един от най-разпространените / а това са 24 години /Иначе колега galaboff, така си е - остаряла е вече 100-тицата - отдавна дори, но още радва погледа П.С. Една малка подробност - с Ауди 100 С3 се въвежда за пръв път извеждането на страничните стъкла най-навън на рамката на вратите и прибиране на уплътненията отвътрешната страна на вратата / като се оставят съвсем малки уплътнения от външната страна/. Това води до пълното елиминиране на каквито и да е шумове на "чивтосващи се ветрове" при скорост по магистрала!Цялата рамка на вратата е от дурало-алуминий, като външната част е от ламарина. Тази идея е почти не променена и в най-новите аудита, просто вратите са заздравени и формата им е по-различна, поради променения дизайн, но принципа е същия - от 1983 год., колкото и да не е за вярване.Просто идеята на инглощадските инженери се е родила като е изпреварила времето си!!!Ауди 100Shot at 2007-07-11Дуралоалуминиевата рамка - при новите модели е просто по-заоблена /отворете си вратите и вижте /Shot at 2007-07-11Прозорците Shot at 2007-07-11ПРИЧИНАТА ЗА ВСИЧКО ТОВА Е ЕДНА - Vorsprung durch Technik Редактирано 11 Юли 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Бате бате дай и на Б2 такива снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 Брех да му се невиди, че и алуминиева дограма сложили По-тихо, по-добра изолация! Яката работа! Аз обаче и въпреки наличието на А6-цата все още съм си влюбен в В2-ката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 12 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 Бате бате дай и на Б2 такива снимки Уникалният линк е:www.kvquattro.comВ data/info има брошури, моделни програми от онези године, статийки и т.н. Щракай наред и ще останеш доволен. Разгледай и галерията на сайта - снимките не са цветни, но са оригинални Иначе специално за теб:http://www.fourtitude.com/gallery/gallery2...0Sedan%20-%20EUhttp://audipassion.com/univers_audi/patrim..._1981/index.phphttp://www.audisportcollection.fr/galerie/...ls.php?album=24http://puresunday.de/audi/download/ber_14.pdfhttp://audiyoungtimer.ch/ - тук в Prospekte Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cable Публикувано 13 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2007 E тва още един като мен, и аз я имам същата пред блокасамо където си търся долната решетка вече 1г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bezrukov Публикувано 13 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2007 Каквото и да говорим най красива остава S1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 13 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2007 Колега много ти благодаря.И ти си болничен агент като мен на тема ретро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lrlmodo Публикувано 14 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2007 Здравейте, току що се регистрирах Любимата серия 80/100/200 Дайте и за 200 снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
intrakom Публикувано 14 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2007 Да,Ауди 100 е колата която почна да подобрява имиджа на марката , тогава Фолксваген покаЗаха, че и те могат да правят сериоЗни коли, така лека полека се стигна до днешната ситуация, че Ауди е на едно ниво с БМВ , че даже и на по високо...Обаче не бива да се Забравя,че само година по късно Мерцедес представя 124ката, която е пъти по добра от това Ауди, а и е точно толкова аеродинамична 0,31 е Мерцедеса.На Ауди , За да настигне Мерцедес му липсва опит в 8 цил. мотори а и модели легенда като SL,SLK,CLK,ML,G....SLRНе ,че Ауди няма 8цил. мотори , но при директно сравнение са просто смешниА За поделението на Мерцедес / AMG, няма смисъл да се говори вобщеНо пак повтарям, в момента веднага след ЗвеЗдата, се нарежда Ауди и това е велико постижение За 25 години . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 25 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2007 Дайте и за 200 снимкиhttp://www.fourtitude.com/gallery/gallery2...%20Sedan%20(C3)http://www.fourtitude.com/gallery/gallery2...20(C3)%20-%20EUhttp://www.fourtitude.com/gallery/gallery2...20(C2)%20-%20EU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bezrukov Публикувано 25 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2007 странно но в Ауди 200 има нещо което ме привлича повече отколкото в 100-така, като например добреизрязаните вежди на задните калници и някаква особена красота... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 26 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 (Редактирано) Няма нищо странно и при мен е така - повече ме кефи Ауди 200 И това, което ми харесва повече е фаровете, с тази хромирана лайстна, която е около тях Редактирано 26 Юли 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turboto Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 Да не почвам и аз чееееее.... Пепи евала за темата... :-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 Да,Ауди 100 е колата която почна да подобрява имиджа на марката , тогава Фолксваген покаЗаха, че и те могат да правят сериоЗни коли, така лека полека се стигна до днешната ситуация, че Ауди е на едно ниво с БМВ , че даже и на по високо...Обаче не бива да се Забравя,че само година по късно Мерцедес представя 124ката, която е пъти по добра от това Ауди, а и е точно толкова аеродинамична 0,31 е Мерцедеса.На Ауди , За да настигне Мерцедес му липсва опит в 8 цил. мотори а и модели легенда като SL,SLK,CLK,ML,G....SLRНе ,че Ауди няма 8цил. мотори , но при директно сравнение са просто смешниА За поделението на Мерцедес / AMG, няма смисъл да се говори вобщеНо пак повтарям, в момента веднага след ЗвеЗдата, се нарежда Ауди и това е велико постижение За 25 години . , пак сектанстки изказвания , а на Мерцедес май им липсва: quatrro , S , RS , R , Q , TT, Allroad, турбинирани мотори , петцилиндровата легенда - май там на цедесите им липсва опит , и как сравни директно 8 цилиндровите мотори ? Пък даже и смешни ? 5 000 см3 =306 кс за цедес4 200см3 =340кс за авуди , най-просто сравнение .П.П Колега има един лаф:-Три пъти го режем и все късо , цедеса може да е убава марка , ама сравнителния ти анализ доста куца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts