Jump to content

Audi 100 Rulzzzzz (1983-1990)


Recommended Posts

Ауди 100 - най-якото ауди за мен :P Не, че няма по-хубави, но за годините си няма по-красиво ауди от 100-цата :):blink::)

Ето една малка галерия на модела:

dsc01007om8.jpg

dsc01008jf9.jpg

1983range4yo0.jpg

1983audirangebrochure20av6.jpg1983audirangebrochure20gi6.jpg

1985audirange007xq9.jpg1985audirange008hf5.jpg

1985audirange009mc0.jpg1985audirange010qd8.jpg

Малко черно-бели снимчици :bia:

1985100001zx6.jpg

1985100002vl8.jpg

Малко и на quattro модела

1985100q001gf2.jpg

1985100qip4.jpg

1985100q002kw9.jpg

1985audi100quattro000jx9.jpg

1985audi100quattro001ui4.jpg

П.С.1. Извинявам се за размера на снимките :blink: , но дано поне са Ви харесали!

П.С.2. Да си направя една реклама на колата, че умря циганката, която я хвалеше :blink:

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трепела е конкуренцията тая кола за времето си :hilezh: Ама сега като погледна тая....и едно А6 C6 направо ми пълни душицата http://www.supercars.dk/images/products/pi...-of-audi-a6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве то AUDI 100 е хубаво да но по хубаво от AUDI 80 B3 няма

Да ама Б3 почва да се произвежда 4 години по късно... панимайш?

Редактирано от bezrukov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето го дизайнера на 100-цата :) - евала на този човек :hilezh::hilezh::bia:

bildsmithm0523aphp9.jpg

Мартин Шмит

Background

Born in 1949 in Sheffield, England, Smith attended King Edward VII School.[1] A car fanatic since he was a boy, he wrote letters to Mini designer Alec Issigonis asking how to become a car designer and received kindly and encouraging replies.[2] He studied Engineering at the University of Liverpool before graduating with a Masters degree in Vehicle Design from the Royal College of Art in London.

Career

Audi

Having began his career at Porsche in 1973 which also included a short stint working on commercial vehicles for Ogle Design in Letchworth, Smith moved to Audi in 1977, then briefly to BMW only to return to Audi where he would remain for the majority of the 1980s and 1990s. At Audi he transformed the mundane Audi Coupe into the legendary Audi Quattro and subsequently became Head of Audi's Munich Design Studio. He helped introduce a slippery aerodynamic look and austere functional cockpits to the Audi range as evidenced by the 1982 Audi 100 and 1986 Audi 80.[3] Whilst in charge of the Audi Munich Design Studio, he worked with J Mays on the 1991 Audi Avus Quattro concept car which previewed a geometrical style as well as the extensive use of aluminium. His last position at Audi was the Head of Interior Design where he oversaw and developed the first generation Audi TT interior.[4]

General Motors

In 1997 he moved to General Motors' Opel/Vauxhall division as Design Director for compact cars, working on the Opel Speedster and the 1998 Astra. In 2002 he became Executive Design Director for Opel/Vauxhall where he realigned Opel/Vauxhall design from the inoffensive but bland of the 1990s to a more dynamic direction as illustrated by the 2004 Opel Astra, Insignia concept and Vauxhall VX Lightning. This new direction has influenced the whole Opel range including the 2004 Opel Tigra TwinTop, 2005 Opel Zafira, 2005 facelift of the Opel Vectra/Opel Signum, and the 2006 Opel Corsa.

Ford

In July 2004 he was appointed Executive Design Director for Ford of Europe, where he reports to the Ford global group Vice President for Design, former colleague J Mays. In autumn 2004 Smith was soon joined by fellow Opel refugee Stefan Lamm who works under him as Chief Designer for Exteriors at Ford in a reorganisation of Ford's European design staff.[5] Under Smith and Chris Bird's leadership, Ford of Europe has moved away from its New Edge design philosophy towards the ethos of 'Kinetic Design' which roughly translates to 'Energy in Motion', a language that consists of clean angles and complex surfacing to give Fords a sportier, more dynamic, exciting look.[6]. This language was first implemented by Smith and his team on the Ford SAV Concept, which made it to production in the guise of the Ford S-MAX, and has continued on in the Ford Iosis Concept, the 2007 Ford Mondeo, and the Ford Iosis X Concept. In May 2006, Smith was given the additional responsibilities of overseeing vehicle design in the Australian, Chinese and Asia-Pacific markets, with the task of giving the line-up a more consistent look.[7]

Информацията е взета от тук:

http://www.answers.com/topic/martin-smith-designer

:bia:

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Уникален дизаин за времето си и невероятна издръжливост,комфорт,икономичност за такъв клас автомобил,престиж,какво друго,просто Audi :flipoff:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И понеже темата е галерия на модела - ето още оригинални снимки :hilezh:

newpictureck5.jpg

Shot at 2007-07-11

audiod1.jpg

Shot at 2007-07-11

newpicture1yq4.jpg

Shot at 2007-07-11

И Аванта B)

newpicture2pq1.jpg

Shot at 2007-07-11

audi100avantjn4.jpg

Shot at 2007-07-11

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Като се замисля ...

И аз пък като се замисля, дизайн 1983-та и коефициент 0,30 - днес след толкова години е един от най-разпространените / а това са 24 години /

Иначе колега galaboff, така си е - остаряла е вече 100-тицата - отдавна дори, но още радва погледа :hilezh:B)

П.С. Една малка подробност - с Ауди 100 С3 се въвежда за пръв път извеждането на страничните стъкла най-навън на рамката на вратите и прибиране на уплътненията отвътрешната страна на вратата / като се оставят съвсем малки уплътнения от външната страна/. Това води до пълното елиминиране на каквито и да е шумове на "чивтосващи се ветрове" при скорост по магистрала!

Цялата рамка на вратата е от дурало-алуминий, като външната част е от ламарина. Тази идея е почти не променена и в най-новите аудита, просто вратите са заздравени и формата им е по-различна, поради променения дизайн, но принципа е същия - от 1983 год., колкото и да не е за вярване.

Просто идеята на инглощадските инженери се е родила като е изпреварила времето си!!!

Ауди 100

vratagz3.jpg

Shot at 2007-07-11

Дуралоалуминиевата рамка - при новите модели е просто по-заоблена /отворете си вратите и вижте B) /

vrata1yh3.png

Shot at 2007-07-11

Прозорците

prozorcixv4.png

Shot at 2007-07-11

ПРИЧИНАТА ЗА ВСИЧКО ТОВА Е ЕДНА - Vorsprung durch Technik :hilezh:

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех да му се невиди, че и алуминиева дограма сложили :D По-тихо, по-добра изолация! Яката работа! :flipoff:

Аз обаче и въпреки наличието на А6-цата все още съм си влюбен в В2-ката! :hilezh::hilezh::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате бате дай и на Б2 такива снимки :respekt:

Уникалният линк е:

www.kvquattro.com

В data/info има брошури, моделни програми от онези године, статийки и т.н. Щракай наред и ще останеш доволен. Разгледай и галерията на сайта - снимките не са цветни, но са оригинални :huh:

Иначе специално за теб:

http://www.fourtitude.com/gallery/gallery2...0Sedan%20-%20EU

http://audipassion.com/univers_audi/patrim..._1981/index.php

http://www.audisportcollection.fr/galerie/...ls.php?album=24

http://puresunday.de/audi/download/ber_14.pdf

http://audiyoungtimer.ch/ - тук в Prospekte :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,

Ауди 100 е колата която почна да подобрява имиджа на марката , тогава Фолксваген покаЗаха, че и те могат да правят сериоЗни коли, така лека полека се стигна до днешната ситуация, че Ауди е на едно ниво с БМВ , че даже и на по високо...

Обаче не бива да се Забравя,че само година по късно Мерцедес представя 124ката, която е пъти по добра от това Ауди, а и е точно толкова аеродинамична 0,31 е Мерцедеса.

На Ауди , За да настигне Мерцедес му липсва опит в 8 цил. мотори а и модели легенда като SL,SLK,CLK,ML,G....SLR

Не ,че Ауди няма 8цил. мотори , но при директно сравнение са просто смешни

А За поделението на Мерцедес / AMG, няма смисъл да се говори вобще

Но пак повтарям, в момента веднага след ЗвеЗдата, се нарежда Ауди и това е велико постижение За 25 години :hilezh:

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

странно но в Ауди 200 има нещо което ме привлича повече отколкото в 100-така, като например добреизрязаните вежди на задните калници и някаква особена красота... <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Няма нищо странно :respekt: и при мен е така - повече ме кефи Ауди 200 :respekt:

И това, което ми харесва повече е фаровете, с тази хромирана лайстна, която е около тях :respekt:

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,

Ауди 100 е колата която почна да подобрява имиджа на марката , тогава Фолксваген покаЗаха, че и те могат да правят сериоЗни коли, така лека полека се стигна до днешната ситуация, че Ауди е на едно ниво с БМВ , че даже и на по високо...

Обаче не бива да се Забравя,че само година по късно Мерцедес представя 124ката, която е пъти по добра от това Ауди, а и е точно толкова аеродинамична 0,31 е Мерцедеса.

На Ауди , За да настигне Мерцедес му липсва опит в 8 цил. мотори а и модели легенда като SL,SLK,CLK,ML,G....SLR

Не ,че Ауди няма 8цил. мотори , но при директно сравнение са просто смешни

А За поделението на Мерцедес / AMG, няма смисъл да се говори вобще

Но пак повтарям, в момента веднага след ЗвеЗдата, се нарежда Ауди и това е велико постижение За 25 години :bia:

.

:flipoff: , пак сектанстки изказвания , а на Мерцедес май им липсва: quatrro , S , RS , R , Q , TT, Allroad, турбинирани мотори , петцилиндровата легенда - май там на цедесите им липсва опит , и как сравни директно 8 цилиндровите мотори ? Пък даже и смешни ? 5 000 см3 =306 кс за цедес

4 200см3 =340кс за авуди , най-просто сравнение .

П.П Колега има един лаф:-Три пъти го режем и все късо , цедеса може да е убава марка , ама сравнителния ти анализ доста куца :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...