pepito17 Публикувано 11 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 Здравейте колеги , Моля някой да потвърди със сигурност на ауди 100, 92 г, ААД мотор климатроника със какъв фреон е R12 или R134a, не мога да разчета никъде а майстора без да му мисли ми сложи R12, ако е граешка , какви са последствията....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 11 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 Другия доклкото знам е забранен за ползване и продажба, така че ако работи - ок, ако не - сменяш колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 11 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 кой имаш в предвид че е забранен...уточни, моля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 11 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 12-ката май го забраниха. А ако е сгрешил...... лоша работа. Но едва ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 11 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 Забранен е заради "озоновата дупка", но в България все още се намира и за сега работим и с него. Има много хладилни машини, които не могат да работят с друг хладилен агент.Тази кола е с R12 и за да заработи с R134 технологията за подмяната му е сложна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paf4o Публикувано 11 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 (Редактирано) За мойта 100ца (AAR-2.3) '94 също ли трябва да е Р12, предполагам че климатиците ни са еднакви? Щото май и аз трябва да допълвам фреонче Редактирано 11 Юни 2007 от paf4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 11 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 За AAR след 10. 1992 г е R134a, преди тая дата е R12 според Аутодатата. Също и за AAD. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 12 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 ами колеги някой не знае ли дали има табелка някъде , където да го пише , това по аутодата е много относително до 10.92 и след 10.92 новия газ, някъде по самия компресор нещо, аз търсех ама нищо не видях поне при мен...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 На компресора трябва да има табелка. Отзад. Пише си на нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 На компресора трябва да има табелка. Отзад. Пише си на нея.Не карай хората да свалят компресора за да прочетат табелките. Има разлика в сервизните винтили за R12 и R134a, така че не могат да се сгрешат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 Отивам да си уча уроците.Ма той питаше къде е табелката. За винтили нищо не каза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 13 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 , благодаря ти много дани---д за точната информация , точно така майсторите познават вида на фреона по размера на вентила така , че сега вече съм спокоен , че всичко е наред и съм с правилния фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashoturboA6 Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Както разбра R12 е забранен но това е напълно поправимо. Едно приятелче беше с твоя проблем и му го преработиха без проблем. И започна да охлажда много по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Тази преработка не е ли доста скъпа инвестиция? Доколкото съм чувал двата вида фреон кипят при различна температура и компресора работи с различно налягане. Ако трябва да се смени всичко по добре да смени колата. А за Р12 се чудех дали армията не се презапасила с големи количества, там са доста хладилници и т.н. и трябва да се подържат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване