Jump to content

R12 или Р134а е фреона?


pepito17

Recommended Posts

Здравейте колеги , Моля някой да потвърди със сигурност на ауди 100, 92 г, ААД мотор климатроника със какъв фреон е R12 или R134a, не мога да разчета никъде а майстора без да му мисли ми сложи R12, ако е граешка , какви са последствията....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забранен е заради "озоновата дупка", но в България все още се намира и за сега работим и с него. Има много хладилни машини, които не могат да работят с друг хладилен агент.

Тази кола е с R12 и за да заработи с R134 технологията за подмяната му е сложна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мойта 100ца (AAR-2.3) '94 също ли трябва да е Р12, предполагам че климатиците ни са еднакви? :multi: Щото май и аз трябва да допълвам фреонче :lol:

Редактирано от paf4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги някой не знае ли дали има табелка някъде , където да го пише , това по аутодата е много относително до 10.92 и след 10.92 новия газ, някъде по самия компресор нещо, аз търсех ама нищо не видях поне при мен......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На компресора трябва да има табелка. Отзад. Пише си на нея.

Не карай хората да свалят компресора за да прочетат табелките. :respekt:

Има разлика в сервизните винтили за R12 и R134a, така че не могат да се сгрешат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt:

Отивам да си уча уроците.

Ма той питаше къде е табелката. За винтили нищо не каза. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt::hilezh: , благодаря ти много дани---д за точната информация , точно така майсторите познават вида на фреона по размера на вентила така , че сега вече съм спокоен , че всичко е наред и съм с правилния фреон. :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както разбра R12 е забранен но това е напълно поправимо. Едно приятелче беше с твоя проблем и му го преработиха без проблем. И започна да охлажда много по-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази преработка не е ли доста скъпа инвестиция? Доколкото съм чувал двата вида фреон кипят при различна температура и компресора работи с различно налягане. Ако трябва да се смени всичко по добре да смени колата. А за Р12 се чудех дали армията не се презапасила с големи количества, там са доста хладилници и т.н. и трябва да се подържат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...