Gaudi Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Здравейте колеги,вчера за втори път в рамките на 3 седмици гръмна газовата....хвръкна онзи прословут П-образен маркуч под инжекциона.Първият път сам си бях виновен, превключих от бензин при работеща кола директно на газ....и гръмнаВчера при топъл двигател, след кратко спиране паля на газ...както го правя от както е топло времето...и пак ДУМ1. Маркуча се оказа цъфнал в единият край...слава богу го приспособих и стегнах със скобата-от къде да купя такъв и колко трува....чух че бил доста скъп 2. Казаха ми че гърмежите може да са от свещи или кабели.....или от цъфналия маркуч(може ли?)-свещите са на 20000, кабелите на около 70000....всичко е оригинално.За смяна ли са?Сложих маркуча и още един под възд. филтър се беше измъкнал...и наго нахлузих и колата заспа....но докога???...или пак ме чакат изненадиПриемам всякакви мнения и съвети ...а колата е от подписа...МБ 124 230Е мех. инжекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 На мен ми се струва, че не е от кабели и свещи, а от бедна смес. Във всеки случай при втория гърмеж при спукан въздуховод това е почти сигурно. Първия път може да е поради измъкналия се маркуч....????? Нямаш ли клапа против гърмене, за да не ти се чупи нищо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gaudi Публикувано 13 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 На мен ми се струва, че не е от кабели и свещи, а от бедна смес. Във всеки случай при втория гърмеж при спукан въздуховод това е почти сигурно. Първия път може да е поради измъкналия се маркуч....????? Нямаш ли клапа против гърмене, за да не ти се чупи нищо?този маркуч играе ролята на байпас...МБ са го помислили с цел да не изкриви клапата на мех. инж. и е така фабрично. Не се налага допълнително монтаж на защите при газова.При Ауди се слага след гуменият мех някъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 какъв ти е испаритела? един приятел имаше проблеми с такъв мецедес скоро,закара да му ремонтират испаритела (брц) и от тогава гърмежите престанаха. при него лошото беше че му забиваше клапата на инж. и треаше да разглобява всичко за да я отблокира при всеки гърмеж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gaudi Публикувано 13 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 какъв ти е испаритела? един приятел имаше проблеми с такъв мецедес скоро,закара да му ремонтират испаритела (брц) и от тогава гърмежите престанаха. при него лошото беше че му забиваше клапата на инж. и треаше да разглобява всичко за да я отблокира при всеки гърмежвсичко е Ловато...преди 2 седмици бях в БРЦ....уж всичко беше ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Ами ако свещите ти са на 20000 - сменяй ги!Може да вземеш BOSCH SUPER 4, четириполюсни, аз съм с такива и съм доволен! Само внинавай за имитации, трябва да търсиш истински набазин на БОШПреди да ги сменя ми гръмна веднъж, оказа се че NGK свещите дето беше колата бяха мноооого архаични, даже едната ми се разпадна.. едвам се развиха!! може и да са били сменяни някога ама кой знае?? Иначе свещи се сменят на 20000 а кабели на около 40000 - 50000.. такава е поддръжката по учебник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Може да вземеш BOSCH SUPER 4, четириполюсни, аз съм с такива и съм доволен...За газ се препоръчват да са еднополюсни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 (Редактирано) свещи и кабели по учебник(не еднополюсни, па шесполусни и т.н.), ама няма да те спаси от гърмене - да знаеш...Не подавай рязко газ при тръгване(така ми гръмна 3-я път), и въобще никога(освен на скорост когато набираш, но без да сменяваш предавка), при подаване на междинна газ го прави много плавно(така ми гръмна 4-я път)Първия път като ми гръмна беше още на 500км. с нова газова, т.к. беше станала за реглаж, а аз чаках да навърти препоръчаните от газаджията ми 1000км(грешка)Никога не пали на газ(така гръмна 2-я път), независимо колко скоро си я угасил колата, и когато оставяш колата за по-дълго(например вечер) винаги обръщай и форсирай на бензин...Всеки един от тези изводи ми е струвал по едно гърмене..., налага се малко да поробуваш на колицата, за да ти се отплати...Ако ти е интересно виж тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?s=&showtopic=2...ndpost&p=257530 има какво да научиш от нея...За 2м. 4 гърмежа, надявам се повече да няма! Редактирано 13 Юни 2007 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 (Редактирано) По принцип на пълните инжекции се получават експлозии от кофти свещи, кабели, ако смуче въздух и ако е бедна сместа! Ако си карал с тези настройки на газовата дълго време и не си имал проблем - значи сменяй свещи и кабели. Аз бих сменил и капачка и палец..... но колегата е прав-свещи на 20 к кабели на 50 к, въздушен филтър на газ на не повече от 8-9 к. Ако си с ламбда контролер и стъпков мотор за притока на газ, може да се окаже, че ламбда сондата ти е тръгнала.... във всеки случай едва ли е от изпърителя...Колега LUBE, моята също е 20 абк и паля само на газ, тъй като бензиновата помпа съм я спрял... колкото и да я форсирам, за последната година не ми е гърмяла... незнам защо се получава така при теб... моя изпарител е ланди ренцо, плочката ми е на дебитомера, имам само възвратна клапа и нищо друго.. Редактирано 13 Юни 2007 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Колега LUBE, моята също е 20 абк и паля само на газ, тъй като бензиновата помпа съм я спрял... колкото и да я форсирам, за последната година не ми е гърмяла... незнам защо се получава така при теб... моя изпарител е ланди ренцо, плочката ми е на дебитомера, имам само възвратна клапа и нищо друго.. брат, дано и да нямаш проблеми, но моето мнение е че помпата не трябва да се спира - може и да греша - от скоро карам на газ!Но знам, че пълните инжекциони гърмят при рязко подаване на газ!и аз имам само "въздушна клапа", и мазно си върви колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 Колега LUBE струва ми се че тези правила които си прокламирал за правилна работа с газова уредба са по-скоро от необходимост да си обясниш по някакъв начин ефекта от некадърно монтирана газова уредба. Представяш ли си да речем че се налага да си дам колата за известно време на жена ми или на друг технически неграмотен човек. Представяш ли си каква книжка с инструкции трябва да му връчиш на този човек и при това трябва да се надяваш той стриктно да ги спазва. Чел съм за твоите перипетии след монтажа на газовата и все повече се убеждавам че си попаднал на некадърен газаджия. Ако автомобила е технически изправен при правилно монтирана уредба не би трябвало да имаш проблеми.П.П. Дай поне едно разумно обяснение защо бензиновата помпа не трябва да се спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 13 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2007 (Редактирано) нямам обяснение, но е мнение на булшинството, а иначе газовата мисля все пак е монтирана добре, в голямата си част главоболията ми са от незнание(т.к. години наред отказвах да възпиема каквато и да била инф. за газта, защото бях най-отявления противник - нещо повече едва ли не се гордеех с това), и сега просто се уча в движение.Това че трябва да се пали и гаси на бензин - на много места съм го чул и има логика - нали?А иначе никой не ми кара колата, ако се случи то няма да разреша да ми я карат на газ(поне с баща ми така процедирах) може и да ми смееш, но кола и жена - знаеш...На газ си вдига без усилие 170км., но преполагам това няма отношение, искам да кажа не е спъната, а разход повече от 8.6 не ми е дала(това беше само за проба).Пак казвам много мазно си работи колата, и може и да ми е рано да давам съвети, но просто споделям какво работи при мен, защото се надявам да помогна!Успех Редактирано 13 Юни 2007 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 разход повече от 8.6 не ми е дала(това беше само за проба). Това сериозно ли? Кажи колко гори в града и извън него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 Това сериозно ли? Кажи колко гори в града и извън него.Аз този разход го докарвам без проблем, но на извънградско и без да минаваш 110 км.ч а иначе като взема Пловдив - София за 40 минути и 10 ги праскам от воле... за справка 190 на газ не е проблем, въпрос на настройка... колкото и да я ръчкам няма гърмежи при мен, а също имам само въздушна клапа.... май май и от изпарителя може да зависи това.... да речем, че при форсиране сместа е бедна, знам ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 14 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 карам средно с 110-130 на дълго и климатика от време на време(все не мога да убедя жената че от него не се настива) и повече от 8.6 наистина не ми е давала, а последния път карах и 20-тина километра със 140-150 на празна магистрала!В града около 12.7 средно, предавки сменявам на около 2500-3000 оборота, демек напълн онормално(а и обичам колата да е в обороти)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 Моята е гърмяла 1 път само. Не я настъпвах, не подавах рязко газ и не я форсирах - просто гръмна. Оказа се, че имам дефектна свещ - прекъснала.. беше нагоряла, защото не е работила пълноценноКолата винаги си пали на бензин и при преминаване на 3000 оборота преминава на газ. Така, че има доста причини една газова да лумне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 15 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2007 ...........Колата винаги си пали на бензин и при преминаване на 3000 оборота преминава на газ. Така, че има доста причини една газова да лумнеЩото на повечето авт.ключета преминаването от газ на бензин става над 2000 об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2007 Е аз исках да е на 3000, то това се настройва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 .........то това се настройвакатегорично, ако е български ключ има потенциометър на гърба.... с финна отвертка си го нагаждаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване