Jump to content

Колко Ауди 80 Б4 Competition има във форума?


Emillion

Recommended Posts

Не знам колко от Вас са притежатели на Audi 80 Competition,

ма сигур са малко тези които могат да го докажат с официален документ.

Справка nedko555, за неговия съм 101% сигурен, че е истински.

Благодарение на Недко, който ме светна за готината възможност за официален документ, имам вече и аз такъв (от около 3 седмици):

 

https://www.dropbox.com/s/hoq8csggpkl7ebl/P6300029.jpg

https://www.dropbox.com/s/iciradttcp9hhyh/P6300030.JPG

Та явно сме двама вече :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия са луди ахаххахаа на моя документ пише др но както и тук потвърждава модела какъв е 

Audi 80 Competition спортен модел за DTM клас 2 ;)

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гранд маста шпек,ходиш по тънкия лед ,а не си особено втален ,за да си го позволиш :hilezh:

и въпреки,че В4 Competition е морално стара кола за мен,твоя бегач с изпарителя е невзрачен(еле па с 15''ките :hilezh:) до едно напудрено компетишънче ;)

Е ти явно като другите скоро го вижда и си ломотиш наизуст за 15-ки и другите глупости.  :hilezh:   :hilezh:   :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за В4 сектата, но още при излизането на тоя модел на бял свят, се зарекох никога да не сядам зад волана на С5 седан. Имам чувството, че когато група млади и необуздани сини китове изнасилят групово косатка, резулатът от тази насилствена любов ще има формата на С5 седан. Да ме прощава АУДИторията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за В4 сектата, но още при излизането на тоя модел на бял свят, се зарекох никога да не сядам зад волана на С5 седан. Имам чувството, че когато група млади и необуздани сини китове изнасилят групово косатка, резулатът от тази насилствена любов ще има формата на С5 седан. Да ме прощава АУДИторията.

Седни някой път, после твоята 100-ца ще ти се струва като от каменната ера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сядал съм. Тия поставки за чашки ми са толкова смешни, че съм се замислял за интериорен даунгрейд с духалки от В4 ката. Гледах един такъв курник, но Авант, автомат куатро, с печка, плюш и разни шукарии, но само при вида на това табло, като при В3 ка по размер, без индикация за налягане на масло, температура на масло, с аналогов часовник, с това изклесано копче за навигация до ръчната, което прилича на запалка на жУгула.... Като ме подсетиха за фабрично дефектиращите и наводяващи се модули под краката на пасажера и водача и с тоя тесен моторен отсек, дето за смяна на водна помпа източваш фреона на климатика и някак си ... ми се отщя. Ма сериозно. И си взех D2. Дето си е чиста В4 ка на външен вид с раздути калници и тунинговани фарове и стопове. А интериорът е ... Ми все едно да вляза в обществена тоалетна в Ихтиман в пазарен ден и после да се разходя до някой петзвезден хотел на Слънчев бряг. Е това е съпоставката между интериора на С5 и D2, в полза на А8 цата, разбира се.

 

Бххаххах, иначе си прав, че в сравнение с А8 цата, А6 С4 ката та ми изглежда като ретро автомобил. Но поне с неразлепващи се табла, пропадащи тавани и разни други дефаулт болежки на наследника си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компетишън на Английски се пише competition,колега...имай правото да знаеш,все пак караш такава кола ;)

имам правото да знам,но ти ми обесни как разбра че не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си гледал някоя базовица и вадиш заключение за всички останали. Типично за б4 сектата. Не знам що намеша и а8-ците тука като досега сравняваше б4 с ц5. Таблото на а8-ца е по зле от на ц5, има по малко уреди  и т. н. Аз имам 6 уреда както е масовото и часовник. Не знам кой точно ти липсва ама може да споделиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като види как пишеш обЕсни и се досеща за повърхностните ти познания по български език и правопис, без въобще да се налага да загатваме английската граматика и правопис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро скоро ако е това от снимката до колкото мога да видя,май е със затъмнените стопове,което се продаваше за 2500лв някъде в Пловдив :) 

Даже скоро те мернах ако е същото до блока срещу Иван гумаджията със стикери на МаЙнес :D

да колега същото е и вече не е със затъмнени стопове.В неделя ще намина до збирката ако свършим навреме защото ще настройваме. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си гледал някоя базовица и вадиш заключение за всички останали.

 

Каква базовица, смЕх, нали таблата са еднакви, разликата е във фиса, вида навигация и подсветка, всичко друго си е идентично освен разни козметични доработки. Ел. седалки, подгреви и прочее. На А6 С4 имам температури на маслото, налягане и ампераж, а ти при С5 ги нямаш тия, освен ампеража де, нека сме честни. Поради тази малка, незначителна подробност, както и всички останали ОГРОМНИ и значими недостатъци на С5 модела, НАМЕСИХ D2, в моя избор и си го взех. Нещо неясно? Висок съм почти 190 и някак си не ме кефи особено като влизам в колата си да остъргвам гредата на вратата, тавана и половината кола, докато си намеря позиция за удобно сядане. За нискостеблени индивиди, които успяват със задните си части да направят за четири седмици рекаро салон на дъска за гладене, това вероятно не е проблем, предполагам....

.

... збирката...

Интересна дума ... от Збиване ли произлиза? :badgrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компетишън на Английски се пише competition,колега...имай правото да знаеш,все пак караш такава кола ;)

 

Много е досаден ,нали

и трябва да поодреже малко гредите на капака отдолу,иначе не може го затвори

колега ти правил ли си някога такава конверсия или само си чул от тук от там.Нищо не се реже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти намери кого да питаш за тунинг точно... този, дето чипосва АСЕ та и смъква разхода с 3 литра на 100 от този чип.



На газ при това... с обикновено АГУ.

 

Шпекса изпадна, явно са му издърпали кабела на рутера и е изял няколко задврата. А тъкмо щях да качвам снимки от семейния албум на младите влюбени.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батки, вий сте психично болни...

Как мое да отричате прогреса немам идея?!

 

Ц4 има по-хубав интериор от Ц3

Ц5 от Ц4

4ф от Ц5

и 4г е по-яко вътре от 4ф

 

и това си е напълно нормално. Все пак се усъвършенстват хората. Появяват се нови материали, технологии, старите стават по-дребни по размери се побират повече на едно място. Нема как телевизор, телефон, кола или компютър например от 2005та година да е по-лош от такъв в сходен клас отпреди 10 години.

А за дизайна нема да говорим. Единственото нещо с неостаряващ дизайн е колелото. Всичко друго се променя и остарява, появява се нещо ново и т.н.

Не знам как въобще някой през 2013та може да каже че б4ката, която цялата вътре е ръбата и квадратна и 50% от таблото и е заето от духалки има хубав или дори приемлив дизайн. :hilezh:

Oще повече не знам как може да я сравнявате с ц5, която не само е едно поколение напред, но и един клас отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дооре. Добри аргументи.

Карай си Б4ката, говори по нокята 6310 и гледай телевизия на кинескопа и ни остави нас с шпека да се мъчим с Ц5-ци, 4Ф-ки и Б8мици :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам правото да знам,но ти ми обесни как разбра че не знам.

Извинявай,преди да разбера ,че не можеш да пишеш на Английски ,трябваше да видя как се спрявяш и с Българския...

п.п.как съм разбрал ли?? сигурно иам способности,бах мааму!

пОгледни неколко реда под аватара си и ше видиш как съм разбрал :hilezh:

чак не ми се верва ,че тва се случва :D

Oще повече не знам как може да я сравнявате с ц5, която не само е едно поколение напред, но и един клас отгоре.

никой не ги сравнява ве,кашкавал :hilezh: просто обясняваме на Методи ,че неговия поройник не е кой знае кво повече с визията си на толстолоП и тенекиените жанси...

а ако и той е вътре,картинката става прайзлесс :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи точно кой, че в темата са много. Има и такива с авант-и и с компоти в багажниците.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти правил ли си някога такава конверсия или само си чул от тук от там.Нищо не се реже.

Лично съм го виждал на колега от форума,защото блока на АБФ е бил по висок от на АСЕ

PS:Има и други аудита които се доближават до Competition,имат същия салон,на който пише quattro,същия волан,спойлера отзад и надписа quattro, изписан с реотаните на задното стъкло.Разликата е в броните и фаровете.Дори някои Competition нямат климатик, а подвижен люк,което е много странно.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори някои Competition нямат климатик, а подвижен люк,което е много странно.

 

Kaкво му е странното?

За немския пазар са точно такива - опоскани. Без климатик и автоматични задни стъкла.

Моят е точно такъв.

В определени случаи, обаче, да нямаш климатична инсталация си е положителен фактор. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...