Jump to content

АНТИФРИЗА МИ СЕ ГУБИ


valerka

Recommended Posts

ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ .имам б4 -66kw.Проблемат е че губи антифриз проверих саединения маркучи смених капачката на казанчето но резултатат е сащият всяка седмица доливам 100-150 гр .Проверих дали маркучите са тварди при загрят двигател но всичко е нормално Проверявам маслото и там всичко е на ред.РАДИАТОРА сащо. Явно ще трябва да сменям гарнитура на главата.А свалилисе главата ще трябва и да се шлаифа-а бе става една :hilezh: .Някои би ли ми препорачал сервиз и ли маистор и горе долу какви пари ще излезе работа гарнитура шлаифане.От ПЛОВДИВ САМ но неми пречи да отида и в друг град стига мистора да дава гаранция е всепак неми се ходи до ВАРНА И ЛИ ВИДИН да извиняват колегите от там :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро я сменявах моята-това не е нещо особено и не бива да те плаши.Понякога гарнитурата изпуска от старост-даже не е необходимо да е прегрявана колата.Гарнитурата ми струваше 23 лв-Goetze,тази на капака на клапаните-Victor Reintz-за съжаление коркова-нямаше гумени-4лв-вземи си гумена-ако има-11 лв струва.Шлаифането на главата-15 лв.За труд не мога да говоря-правих си я сам пред блока.

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се шашкай както каза Lion_Heart не е толкова сложен ремонт . И дори да не се наемеш да си я смениш сам при един нормален майстор за който има добри отзиви ще я оправи , Стига да е от нея...... Защото и друго може да е ??? на мен ми губише течност от един малък маркуч който от радиатора връща в разшерителния съд, че от към радиатора скобичката е била разхлабена, и протаява НО теча е от страни и отпред и като погледна не се вигда нищо :hilezh:

Дори и да не се окаже нещо просто си е нормално откадето и да го погледнеш, "всяка кола се кара от различен човек и на различно място"

Дерзай :hilezh::flehan:

Редактирано от Боян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем.При мен изчезваше също по толкова(а когато я пришпоря и доста повече).Майсторът мой приятел предположи,че най-вероятно е ганитура,защото не намерихме никакви течове.Обаче един ден както си сменях лагерите на диференцияла(струват 5лв китайски и нямаме такива или ще струват не по-малко от 50лв оригинални)

забелязах ръждица на една от тапите на мотора.Чопнах леко с отвертката и....шурна.

Според мен за да намериш теч (външен) запали колата сутрин по хладно без да е загряла,покарай една минута на по-високи оборти и веднага на канала да гледаш.Иначе като загрее слабите течове дори и от маркуч се изпаряват за секунди от загретия мотор.

При мен се оказа тапата :rotcol:

50 стотинки и много нерви щото пасна чак третата.

Успех. Дано съм ти бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също така се губеше антифриз преди седмица, гадна работа. Ходих на 3 майстора, никой не откри откъде е проблема, а си губех вода...

Ходих в Гърция и забелязах, че пак ми пада водата, накрая сам открих проблема. Оказа се, че след като загася автомобила...и перката спре, все пак двигателя продължава да отделя топлина, от там, тъй като има откъде да излезе водата, тя кипва/ако е под налягане това няма да стане/ и излиза през едно пластмасово и едно скъсано гумено съединение. Иначе, нито докато е студена, нито когато автомобила беше запален не течеше въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ .имам б4 -66kw.Проблемат е че губи антифриз проверих саединения маркучи смених капачката на казанчето но резултатат е сащият всяка седмица доливам 100-150 гр .Проверих дали маркучите са тварди при загрят двигател но всичко е нормално Проверявам маслото и там всичко е на ред.РАДИАТОРА сащо. Явно ще трябва да сменям гарнитура на главата.А свалилисе главата ще трябва и да се шлаифа-а бе става една :steinigung: .Някои би ли ми препорачал сервиз и ли маистор и горе долу какви пари ще излезе работа гарнитура шлаифане.От ПЛОВДИВ САМ но неми пречи да отида и в друг град стига мистора да дава гаранция е всепак неми се ходи до ВАРНА И ЛИ ВИДИН да извиняват колегите от там :bia:
ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ .имам б4 -66kw.Проблемат е че губи антифриз проверих саединения маркучи смених капачката на казанчето но резултатат е сащият всяка седмица доливам 100-150 гр .Проверих дали маркучите са тварди при загрят двигател но всичко е нормално Проверявам маслото и там всичко е на ред.РАДИАТОРА сащо. Явно ще трябва да сменям гарнитура на главата.А свалилисе главата ще трябва и да се шлаифа-а бе става една :) .Някои би ли ми препорачал сервиз и ли маистор и горе долу какви пари ще излезе работа гарнитура шлаифане.От ПЛОВДИВ САМ но неми пречи да отида и в друг град стига мистора да дава гаранция е всепак неми се ходи до ВАРНА И ЛИ ВИДИН да извиняват колегите от там :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си прав че като се свали трябва и плаифане!(може да е само гарнитура),но ако е тя маслото ше ти е пресечено,затова иди при маистор и чак тогаз глави и прочие! :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си прав че като се свали трябва и плаифане!(може да е само гарнитура),но ако е тя маслото ше ти е пресечено,затова иди при маистор и чак тогаз глави и прочие! :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия двигател. 2 пъти ми се случва да сменям задния фланец на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги при мен се губи антифриз и при подаване на газ в парното се чуват балончета. карам 1.8S ne двигател що за чудо е това. Скоро см :: енях гарнитура на главата.2gunsfiring_v1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вай,вай,вай..... :hilezh: Е дай малко инфо как я сменяхте тая гарнитура аджиба.
Гарнитурата е сменена в сервиз аз не съм присъствал на смяната. ВВидях че главата е свалена и я подготвят за шлайфане, ама дали са я работили нещо не знам.
Гарнитурата е сменена в сервиз аз не съм присъствал на смяната. ВВидях че главата е свалена и я подготвят за шлайфане, ама дали са я работили нещо не знам.
А в интерес на истината колата върви като пушка на магистралата 195 на бензин и 190 на газ :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава обратно в същия сервиз да чуят барабунките.

А болтовете на главата сменени ли са с нови?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е възможно да влиза въздух в системата от хлабави съединения,но също така би следвало и да има

течове от тях/хващат се лесно на студен двиг./

Ако няма проблеми по маркучи и скоби сутрин на студен двигател запали и наблюдавай за мехурчета в разшири-

телния съд.Ако забележиш ,че има балончета и /или/ при подаване на газ нивото на антифриза се повдига и пада

много вероятно е да си пак на изходна позиция за гарнитура.

Много е желателно болтовете на главата да се сменят с нови , защото моментите на затягане са сериозни и се

получава известно разтягане на метала /съответно отслабване при повторна употреба/.Тогава сам се сещаш

какъв ще е ефекта от недостатъчно притегната глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е възможно да влиза въздух в системата от хлабави съединения,но също така би следвало и да има

течове от тях/хващат се лесно на студен двиг./

Ако няма проблеми по маркучи и скоби сутрин на студен двигател запали и наблюдавай за мехурчета в разшири-

телния съд.Ако забележиш ,че има балончета и /или/ при подаване на газ нивото на антифриза се повдига и пада

много вероятно е да си пак на изходна позиция за гарнитура.

Много е желателно болтовете на главата да се сменят с нови , защото моментите на затягане са сериозни и се

получава известно разтягане на метала /съответно отслабване при повторна употреба/.Тогава сам се сещаш

какъв ще е ефекта от недостатъчно притегната глава.

tank you people май ще ми трябжа помощник за тази работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен проблема е подобен - губи се антифриз и тва е и не мога да резбера от къде е. Преди време смених капачката на казанчето и си купих някаква доста евтина. От тогава ми направи впечатление, че дори когато колата е престояла повече от 12 часа без да е палена след като развия капачката системата изсъсква т.е. тя си е под налягане. Това със старата капачка не бе така. Запознат съм, че охладителната система работи под налягане и поддържането на налягане продължително време означава, че би трябвало да нямам течове. Да ама Не. На две три седмици доливам постоянно цяло лято поне по триста и повече грама и не мога да разбера от къде е теча. Не вярвам да има проблем с гарнитура на главата понеже състоянието на мотора е добро както и цвета на свещите. Други идеи от къде може да губи антифриз да имате? Възможно ли е сега от горещените да е толкова голямо изпарението на охладителната течност. Дайте идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен проблема е подобен - губи се антифриз и тва е и не мога да резбера от къде е. Преди време смених капачката на казанчето и си купих някаква доста евтина. От тогава ми направи впечатление, че дори когато колата е престояла повече от 12 часа без да е палена след като развия капачката системата изсъсква т.е. тя си е под налягане. Това със старата капачка не бе така. Запознат съм, че охладителната система работи под налягане и поддържането на налягане продължително време означава, че би трябвало да нямам течове. Да ама Не. На две три седмици доливам постоянно цяло лято поне по триста и повече грама и не мога да разбера от къде е теча. Не вярвам да има проблем с гарнитура на главата понеже състоянието на мотора е добро както и цвета на свещите. Други идеи от къде може да губи антифриз да имате? Възможно ли е сега от горещените да е толкова голямо изпарението на охладителната течност. Дайте идеи.

провери за теч от някоя от тапите на двигателя. Има една зад ролката на ангренажния ремък на много смотано място е и ако има теч почти не се забелязва. Общо взето моят съвет е да си провериш тези тапи защото теча е малък, а при мен беше 1.0 - 1.5 литра на 1500 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...