valerka Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ .имам б4 -66kw.Проблемат е че губи антифриз проверих саединения маркучи смених капачката на казанчето но резултатат е сащият всяка седмица доливам 100-150 гр .Проверих дали маркучите са тварди при загрят двигател но всичко е нормално Проверявам маслото и там всичко е на ред.РАДИАТОРА сащо. Явно ще трябва да сменям гарнитура на главата.А свалилисе главата ще трябва и да се шлаифа-а бе става една .Някои би ли ми препорачал сервиз и ли маистор и горе долу какви пари ще излезе работа гарнитура шлаифане.От ПЛОВДИВ САМ но неми пречи да отида и в друг град стига мистора да дава гаранция е всепак неми се ходи до ВАРНА И ЛИ ВИДИН да извиняват колегите от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 (Редактирано) Съвсем скоро я сменявах моята-това не е нещо особено и не бива да те плаши.Понякога гарнитурата изпуска от старост-даже не е необходимо да е прегрявана колата.Гарнитурата ми струваше 23 лв-Goetze,тази на капака на клапаните-Victor Reintz-за съжаление коркова-нямаше гумени-4лв-вземи си гумена-ако има-11 лв струва.Шлаифането на главата-15 лв.За труд не мога да говоря-правих си я сам пред блока. Редактирано 26 Юли 2007 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 (Редактирано) Колега, не се шашкай както каза Lion_Heart не е толкова сложен ремонт . И дори да не се наемеш да си я смениш сам при един нормален майстор за който има добри отзиви ще я оправи , Стига да е от нея...... Защото и друго може да е ??? на мен ми губише течност от един малък маркуч който от радиатора връща в разшерителния съд, че от към радиатора скобичката е била разхлабена, и протаява НО теча е от страни и отпред и като погледна не се вигда нищо Дори и да не се окаже нещо просто си е нормално откадето и да го погледнеш, "всяка кола се кара от различен човек и на различно място"Дерзай Редактирано 26 Юли 2007 от Боян Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k kraev Публикувано 26 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2007 Имах същия проблем.При мен изчезваше също по толкова(а когато я пришпоря и доста повече).Майсторът мой приятел предположи,че най-вероятно е ганитура,защото не намерихме никакви течове.Обаче един ден както си сменях лагерите на диференцияла(струват 5лв китайски и нямаме такива или ще струват не по-малко от 50лв оригинални)забелязах ръждица на една от тапите на мотора.Чопнах леко с отвертката и....шурна.Според мен за да намериш теч (външен) запали колата сутрин по хладно без да е загряла,покарай една минута на по-високи оборти и веднага на канала да гледаш.Иначе като загрее слабите течове дори и от маркуч се изпаряват за секунди от загретия мотор.При мен се оказа тапата 50 стотинки и много нерви щото пасна чак третата.Успех. Дано съм ти бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 27 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2007 При мен също така се губеше антифриз преди седмица, гадна работа. Ходих на 3 майстора, никой не откри откъде е проблема, а си губех вода...Ходих в Гърция и забелязах, че пак ми пада водата, накрая сам открих проблема. Оказа се, че след като загася автомобила...и перката спре, все пак двигателя продължава да отделя топлина, от там, тъй като има откъде да излезе водата, тя кипва/ако е под налягане това няма да стане/ и излиза през едно пластмасово и едно скъсано гумено съединение. Иначе, нито докато е студена, нито когато автомобила беше запален не течеше въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 27 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2007 Провери фланецът, който е на задната част на главата - трудно се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 28 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2007 ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ .имам б4 -66kw.Проблемат е че губи антифриз проверих саединения маркучи смених капачката на казанчето но резултатат е сащият всяка седмица доливам 100-150 гр .Проверих дали маркучите са тварди при загрят двигател но всичко е нормално Проверявам маслото и там всичко е на ред.РАДИАТОРА сащо. Явно ще трябва да сменям гарнитура на главата.А свалилисе главата ще трябва и да се шлаифа-а бе става една .Някои би ли ми препорачал сервиз и ли маистор и горе долу какви пари ще излезе работа гарнитура шлаифане.От ПЛОВДИВ САМ но неми пречи да отида и в друг град стига мистора да дава гаранция е всепак неми се ходи до ВАРНА И ЛИ ВИДИН да извиняват колегите от там ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ .имам б4 -66kw.Проблемат е че губи антифриз проверих саединения маркучи смених капачката на казанчето но резултатат е сащият всяка седмица доливам 100-150 гр .Проверих дали маркучите са тварди при загрят двигател но всичко е нормално Проверявам маслото и там всичко е на ред.РАДИАТОРА сащо. Явно ще трябва да сменям гарнитура на главата.А свалилисе главата ще трябва и да се шлаифа-а бе става една .Някои би ли ми препорачал сервиз и ли маистор и горе долу какви пари ще излезе работа гарнитура шлаифане.От ПЛОВДИВ САМ но неми пречи да отида и в друг град стига мистора да дава гаранция е всепак неми се ходи до ВАРНА И ЛИ ВИДИН да извиняват колегите от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_an Публикувано 29 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2007 не си прав че като се свали трябва и плаифане!(може да е само гарнитура),но ако е тя маслото ше ти е пресечено,затова иди при маистор и чак тогаз глави и прочие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 30 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2007 не си прав че като се свали трябва и плаифане!(може да е само гарнитура),но ако е тя маслото ше ти е пресечено,затова иди при маистор и чак тогаз глави и прочие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahileus Публикувано 30 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2007 Аз съм със същия двигател. 2 пъти ми се случва да сменям задния фланец на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radev Публикувано 31 Август 2007 Доклад Share Публикувано 31 Август 2007 колеги при мен се губи антифриз и при подаване на газ в парното се чуват балончета. карам 1.8S ne двигател що за чудо е това. Скоро см :: енях гарнитура на главата.2gunsfiring_v1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 31 Август 2007 Доклад Share Публикувано 31 Август 2007 Вай,вай,вай..... Е дай малко инфо как я сменяхте тая гарнитура аджиба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radev Публикувано 1 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2007 Вай,вай,вай..... Е дай малко инфо как я сменяхте тая гарнитура аджиба.Гарнитурата е сменена в сервиз аз не съм присъствал на смяната. ВВидях че главата е свалена и я подготвят за шлайфане, ама дали са я работили нещо не знам.Гарнитурата е сменена в сервиз аз не съм присъствал на смяната. ВВидях че главата е свалена и я подготвят за шлайфане, ама дали са я работили нещо не знам.А в интерес на истината колата върви като пушка на магистралата 195 на бензин и 190 на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 1 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2007 Тогава обратно в същия сервиз да чуят барабунките.А болтовете на главата сменени ли са с нови? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radev Публикувано 1 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2007 не не са ги сменяли има ли вероятност да влиза въздух в системата от хлабаво съединение и от това да се чува този шум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 1 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2007 По принцип е възможно да влиза въздух в системата от хлабави съединения,но също така би следвало и да иматечове от тях/хващат се лесно на студен двиг./Ако няма проблеми по маркучи и скоби сутрин на студен двигател запали и наблюдавай за мехурчета в разшири-телния съд.Ако забележиш ,че има балончета и /или/ при подаване на газ нивото на антифриза се повдига и падамного вероятно е да си пак на изходна позиция за гарнитура.Много е желателно болтовете на главата да се сменят с нови , защото моментите на затягане са сериозни и сеполучава известно разтягане на метала /съответно отслабване при повторна употреба/.Тогава сам се сещашкакъв ще е ефекта от недостатъчно притегната глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radev Публикувано 1 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2007 По принцип е възможно да влиза въздух в системата от хлабави съединения,но също така би следвало и да иматечове от тях/хващат се лесно на студен двиг./Ако няма проблеми по маркучи и скоби сутрин на студен двигател запали и наблюдавай за мехурчета в разшири-телния съд.Ако забележиш ,че има балончета и /или/ при подаване на газ нивото на антифриза се повдига и падамного вероятно е да си пак на изходна позиция за гарнитура.Много е желателно болтовете на главата да се сменят с нови , защото моментите на затягане са сериозни и сеполучава известно разтягане на метала /съответно отслабване при повторна употреба/.Тогава сам се сещашкакъв ще е ефекта от недостатъчно притегната глава.tank you people май ще ми трябжа помощник за тази работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 2 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2007 Колеги при мен проблема е подобен - губи се антифриз и тва е и не мога да резбера от къде е. Преди време смених капачката на казанчето и си купих някаква доста евтина. От тогава ми направи впечатление, че дори когато колата е престояла повече от 12 часа без да е палена след като развия капачката системата изсъсква т.е. тя си е под налягане. Това със старата капачка не бе така. Запознат съм, че охладителната система работи под налягане и поддържането на налягане продължително време означава, че би трябвало да нямам течове. Да ама Не. На две три седмици доливам постоянно цяло лято поне по триста и повече грама и не мога да разбера от къде е теча. Не вярвам да има проблем с гарнитура на главата понеже състоянието на мотора е добро както и цвета на свещите. Други идеи от къде може да губи антифриз да имате? Възможно ли е сега от горещените да е толкова голямо изпарението на охладителната течност. Дайте идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radev Публикувано 2 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2007 Колеги при мен проблема е подобен - губи се антифриз и тва е и не мога да резбера от къде е. Преди време смених капачката на казанчето и си купих някаква доста евтина. От тогава ми направи впечатление, че дори когато колата е престояла повече от 12 часа без да е палена след като развия капачката системата изсъсква т.е. тя си е под налягане. Това със старата капачка не бе така. Запознат съм, че охладителната система работи под налягане и поддържането на налягане продължително време означава, че би трябвало да нямам течове. Да ама Не. На две три седмици доливам постоянно цяло лято поне по триста и повече грама и не мога да разбера от къде е теча. Не вярвам да има проблем с гарнитура на главата понеже състоянието на мотора е добро както и цвета на свещите. Други идеи от къде може да губи антифриз да имате? Възможно ли е сега от горещените да е толкова голямо изпарението на охладителната течност. Дайте идеи.провери за теч от някоя от тапите на двигателя. Има една зад ролката на ангренажния ремък на много смотано място е и ако има теч почти не се забелязва. Общо взето моят съвет е да си провериш тези тапи защото теча е малък, а при мен беше 1.0 - 1.5 литра на 1500 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване