Jump to content

Аудито не върви


K4m3n

Recommended Posts

Audi A3 1,8 20V 125hp

Нещо не иска да върви, като е купих горе-долу 3 месеца вече съм сменил всички консумативи. Днес един Голф 90 коня ме изяде буквално. Миналата седмица на магистралата 170 едвам едвам...Къде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери всички вакуми. Провери системата за изгаряне на маслените пари. (При мен това беше проблема но сега е на стрела :flipoff: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай кротко и няма да ти прави впечатление. Тамън така ще разбереш дали има промяна в разхода и съответно дали мотора е износен или е нещо друго.. Ще ме извиняваш, но с повече от 130 законно можеш да се движиш само по аутобаните в Германия, тук това е незаконно и безумно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е със сигурност поне 200 трябва да може да отпори

Освен това даже да приемем, че е "незаконно" да се движиш с над 130, не е незаконно колата ди да може да ги вдига

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай кротко и няма да ти прави впечатление. Тамън така ще разбереш дали има промяна в разхода и съответно дали мотора е износен или е нещо друго.. Ще ме извиняваш, но с повече от 130 законно можеш да се движиш само по аутобаните в Германия, тук това е незаконно и безумно...

Сега ми се отдаде възможност и исках да видя колко ще върви колата.

ти с тоя мотор колко искаш да дигнеш?

Нямам си и представа, за това го пробвах и ми се виждат малко 170...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност трябва да вдига повече от 200 даже - моята А4 1.8 20V ADR 200км/ч ги държи стабилно - но при тия наши пътища няма къде да ги държи дълго :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми се отдаде възможност и исках да видя колко ще върви колата.

Нямам си и представа, за това го пробвах и ми се виждат малко 170...

200 gi vdiga na raven put govorq

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора кво приказвате

200 според мен без проблем ще ги вдигне,че дори и повече

моята кола-16 годишна стара немощна и вдига 200,че кво остава кола,която е значително по нова и с повече конски сили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Три пъти е закачвам на компютър не могат да разберът какво е. Смених дебитомера взе по-малко да гори ама пак на 5-та 3500 оборота 90км/ч ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 5-та 3500 оборота 90км/ч ...

Това какво означава? Да не би преди да си бил 3500 - 110 км/ч примерно? Защото ако е така ти приплъзва съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това какво означава? Да не би преди да си бил 3500 - 110 км/ч примерно? Защото ако е така ти приплъзва съединител.

Преди незнам колко е било, защото не ми е правило впечатление. Но според теб нормално ли е? Или на 6500 оборота 170км/ч ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди незнам колко е било, защото не ми е правило впечатление. Но според теб нормално ли е? Или на 6500 оборота 170км/ч ?

Определено не е нормално - 6500 не е ли в червената зона вече? Провери си съединителя, въпреки че ако е от него трябва да ти мирише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е нормално - 6500 не е ли в червената зона вече? Провери си съединителя, въпреки че ако е от него трябва да ти мирише.

Съмнявам се да е от съединителя, точно защото не мирише...Някой може ли да каже къде е евентуално проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е от съединителя, точно защото не мирише...Някой може ли да каже къде е евентуално проблема?

Да де, ама пък аз не виждам какво друго би могло да приплъзва. Ако уредите са ти наред и чуваш оборотите че наистина са 6500 при 170, то просто няма какво друго да приплъзва освен съединител...

Провери го за да го изключиш като възможна причина!

Успех :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя се проверява най-лесно така.Спираш,дърпаш ръчната,оборотите да са 4000,включваш четвърта и пускаш рязко-трябва да загасне за около секунда-ако се мъчи и му отнеме повече време-сменяш го и толкоз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти с тоя мотор колко искаш да дигнеш?

Колега, според мен си се изказал неподготвен.За съжаление мобилния ми телефон е на ремонт,но НЯМА да забравя да ти пусна една две снимчици да ти стане ясно колко прави AGN мотора с гуми Goodyear F1 205/65/15 на магистрала и не по нанадолнище и с попътен вятър!!! И за да ти стане още по-ясно, 3 години съм се нагледал на великите турбини по отсечката Чирпан - Бургас. :hilezh:

Ходи наистина да ти мернат компресия това онова,аз неразбирам от двигатели,но бях така когато имах проблеми с ламбда сондата.На магистралата на най-големите байри трябва да не падаш под 185км/ч с този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, AGN-то 100% вдига поне 200 наравно :-)

Относно проблема: Възможно ли е да имаш позапушен въздушен филтър?

Аз имах проблем с ускорението както и когат колата както се движи и си държа педала на газта започва изведнъж да намалява - все едно съм отнел педала от газта изцяло. Разхода ми беше по-височък с около литър-два на 100. Борд компютъра нямаше грешки, а разни майстори от Volkswagen Zentrum в Русе ме убеждаваха че на колата и нямало нищо :hilezh:

Оказа се бобина + термостат.

Редактирано от usx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя се проверява най-лесно така.Спираш,дърпаш ръчната,оборотите да са 4000,включваш четвърта и пускаш рязко-трябва да загасне за около секунда-ако се мъчи и му отнеме повече време-сменяш го и толкоз.

Пробвах го гасне на секундата

Колеги, AGN-то 100% вдига поне 200 наравно :-)

Относно проблема: Възможно ли е да имаш позапушен въздушен филтър?

Аз имах проблем с ускорението както и когат колата както се движи и си държа педала на газта започва изведнъж да намалява - все едно съм отнел педала от газта изцяло. Разхода ми беше по-височък с около литър-два на 100. Борд компютъра нямаше грешки, а разни майстори от Volkswagen Zentrum в Русе ме убеждаваха че на колата и нямало нищо :hilezh:

Оказа се бобина + термостат.

Преди колата не вървеше, майсторите казаха бубина. Смених е колата не се оправи и си върнах старата бубина. Колата работеше на 2 цилиндъра, смених кабелите на свещите и се оправи. На моя глава реших, че е дебитомера, след като го смених сега колата е перфектна с изключение на максималната скорост и оборотите, които идват повечко. Педала на газта ми се струва много мек, особено при високо скорости, натискам го до дупка, а колата много бавно си ускорява. Може така да си е, но не съм карал друга кола като мойта и незнам как трябва да бъде, но сравнение с други коли не е същия. При теб се е оказало бубина + термостат ама при мен може да се окаже друго ... как мога да разбера какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега въпреки, че в темата "къде да не ходим" този сервиз е споменат с лошо аз лично бих ти препоръчал да отидеш във "Вектор". Намира се в Дружба, точно срещу вратата на Аутотехника. Това са първите две халета. Търси Сашо. Мисля, че конкретно за такъв тип проблем ще ти свършат добра работа.

П.П.: между другото бая аудита съм виждал да правят, а последния път един майстор от Аутотехника тъкмо докара един Сеат, Сашо да му види проблема. Егати, пък аз си мислех, че Аутотехника са официален сервиз за Сеат.

Редактирано от nikidd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪЕДИНИТЕЛЯ ТИ Е СКАПАН А МОЖЕ И ДА ТИ ТЕЧЕ СЕМЕРИНГАТА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ И ВСИЧКО ДА Е В МАСЛО ТАМ НИКВИ БОБИНИ И ТЕМ ПОДПБНО НЕ ПИПАЙ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой замислял ли се е дали километражът му е верен на човека? Колко ти пише че вдига по километраж? Ако наистина е на 6500 оборота (реални) пр 170км/ч (реални) е съединител. Просто няма какво друго да е освен ако не караш с 12 цола джанти. :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...