Ванката_ Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 мойта барака 6/100 градско5/100 извъндизел 1,6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilko Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 A4 2.5TDI (AKN)среденнай-нисък4.59л/100кмнай-висок10.16л/100км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 (Редактирано) Сладурче, гледам си нарекъл доста хора "глупаци" в една друга тема ...Никой няма да седне тебе да те убеждава в нещо, щото е се тая в какво вярваш.Ако не се сещаш, и аз съм от тия дето горят 5 и нещо на сто със 150-190 по магистралите и включен климатик (който ще уточня, че при тези скорости товари много по малко -- там двигателя е в близкия до максимума си мощност). Тва не е точно така! Двигателят при пълна мощност гори най-много! Гори най-малко при ДОСТИГАНЕ НА МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ! Редактирано 9 Август 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 разликата между пълна мощност и мах въртящ момент май не е много голяма ... а двигателят гори малко, когато си на висока предавка с малко обороти ... и когато караш с постоянна скорост, че при ускорения е със широко отворена уста ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 Най-малко гори, кто се спускаш на скорост - гори 0л/100км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 Дискусийката попрехвърли добрия тон си мисля. Моля, въздържайте се от обидни коментари и квалификации! Моля! Засега......Кое е обидно!?!?!Че му казвам на Sag,че е слънчасал и не е прочел темата и пише дивотий и се изказва неподготвен ли!?!?Ми то тва е факт!Що не затри и неговото мнение!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Кое е обидно!?!?!Че му казвам на Sag,че е слънчасал и не е прочел темата и пише дивотий и се изказва неподготвен ли!?!?Ми то тва е факт!Що не затри и неговото мнение!?!?Колега, нали си прочел в правилника как се търси обяснение за изтрит пост? А ако си лекар, повикай момъка в кабинета си, и там му поставяй диагноза! В неговия пост няма нищо обидно, затуй си седи кротко в темата. Повече няма да занимавам другите с обяснения тук. Ако имаш въпроси - на лични. Лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 разликата между пълна мощност и мах въртящ момент май не е много голяма ... а двигателят гори малко, когато си на висока предавка с малко обороти ... и когато караш с постоянна скорост, че при ускорения е със широко отворена уста ...Зависи от конкретния мотор, колега.. това са два параметъра, графиките на които рядко съвпадат.. съвпадат при по-форсирани двигатели обикновено.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Момичета, казах че климатика оказва най-малко влияние върху разхода, когато караш бързо.Щото консумацията му е почти еднаква, но мотора има повече мощност във високите обороти и съответно там климатика в процентно съотношение "взима" по-малко.И ша ва замола, съвсем любезно, да не ми четете лекции по въртящ момент като говорим за друго :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 е, да то при 6000 оборота дюзите не могат да хвърлят повече бензин, със или без климатик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavornik Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Моят разход е 11.5-13/100 градско в софия с Н95 и около 10.5-11 с Н100Извънградско със скорост 110-140 е съответно 8-8.5 със Н95 и 7.3-7.5 със Н1001.8 Т с ръчна скоростна кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LaForce Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 (Редактирано) Няма бензинов мотор в сериино производство които може да си го измери/ разхода/ , и да остане доволен, с някой турбо дизел ако са на приблизително еднакви мощности. Тва е заради принудителното пълнене /турбината / , която повишава и без друго по-високия КПД на Дизеловия моторПри бензиновите турбината е екзотика в "нормалните" автомобили защото не им се връзва на "нормалните" разходите особенно с "променлива геометрия" каквито се ползват при дизелите. Една от малкото сериини турбобензинови машини е 1.8т на Ауди но и тя е дота далеч по разход от съответния и по мощност дизел. Все пак техниката води до превъзходство при AUDI , и този двигател си е повод за гордост за всеки аудист Редактирано 23 Август 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 (Редактирано) ABK градско 300 км - 35 лв хич не знам и не ме интерсува колко литра е това Редактирано 22 Август 2007 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Ехеее,ти на взе за рибки,май,а?Едно време,по едни улици и ние карахме Б4,бензиново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Ехеее,ти на взе за рибки,май,а?Едно време,по едни улици и ние карахме Б4,бензиново Че кой ти каза че го карам на бенц? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Така става,с алтернативно гориво. Подведох се по горните писаници,а тем се говореше за бенз,затова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 23 Август 2007 Доклад Share Публикувано 23 Август 2007 (Редактирано) На газ да ви реча е по-йофтинко отколкото на нафта...Това от скоро го разправям, от как ми се опрай газовата, щото и 18/100 ми гореше по едно време Ма сега гори от 11.89 до 13.49(100% градско) зависи от задръстванията и климатика дали е on/of Извън града от 8.09 до 8.56 /100 ма не правя икономии, карам средно с 100-140(понякога и до 160) км/ч, ако закрепя на 90-100 сигурно ще паднеи под 8/100(за справка когато се беше сбъгясала кочината гореше 10.09 до 10.60/100л.Ма газта си е кофти ра'лта деебиш, и не значи, че не бих предпочел да търкалям некоя печка...аре ся мамематиците да сметнат по цени от последните 3м. ;) Редактирано 23 Август 2007 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 23 Август 2007 Доклад Share Публикувано 23 Август 2007 (Редактирано) 2.0 16V (ACE) Несебър - София с 4 души и багаж до тавана, скорости над 130 км/ч по целия магистрален участък от Стара Загора до София - 40 л, 450 км. Редактирано 23 Август 2007 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 24 Август 2007 Доклад Share Публикувано 24 Август 2007 (Редактирано) 8,89 л/100к. Ако си на бензин не е никак малко, ама и пълна кола с газ до дупка..., не си мислил за икономия. Редактирано 24 Август 2007 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 24 Август 2007 Доклад Share Публикувано 24 Август 2007 Като се сетя как София-Ахтопол-София вземам с по-малко от 1 резервоар ми се плаче за бензинджиите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 24 Август 2007 Доклад Share Публикувано 24 Август 2007 е, аз го взимам с 3-4 бутилки, но много вероятно да ми излезе по-евтино... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 26 Август 2007 Доклад Share Публикувано 26 Август 2007 И от вчера.... не знам тая кола как трябва да се кара.До момента магистрално винаги съм карал 130-145 не повече. И разхода без климатик си беше 10.5 - 11 на газ (2.0 115кс АБК).Петък късен следобяд ме беше хванало яко настроение .. натоварих жената и детето и тръгнах за Пампорово. Тоя път обаче не паднах под 140. Т.е 150-160 на километража (4000-4200 на оборотомер ) през цялото време. След Асеновград съответно на четвърта и тук таме 3та по завоите нагоре. Т.е 70км на четвърта + каране със 160 останалите километри и зарход 10.0газ . Как стана тоя номер не ми е ясно. Обаче ако имам подобна възможност пак ще я настъпя да видя да не съм объркал нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 (Редактирано) Като се сетя как София-Ахтопол-София вземам с по-малко от 1 резервоар ми се плаче за бензинджиите....Ахахахаха! София-Несебър-София + 4 дена каране в София и чак тогава ми светва ламБатас колонката! Иначе: София-Истамбул-Пловдив, зимата с 4 човека и яко багаж - 1 резервоар! На турската магистрала не повече от 180км/ч, не по малко от 140! Редактирано 27 Август 2007 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 1400km - 2 резервоара.Нека ми е зле.Като натисна педала, излитам, а не опушвам задните и те да ме подминават.М/у другото, при каране по правилник и някакви дизеларки ме задминаваха.Преди не съм ги забелязвал, явно са били част от пейзажа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 1400km - 2 резервоара.Нека ми е зле.Като натисна педала, излитам, а не опушвам задните и те да ме подминават.М/у другото, при каране по правилник и някакви дизеларки ме задминаваха.Преди не съм ги забелязвал, явно са били част от пейзажа.... чичката се появивелцоме анаболен културисте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване