Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сладурче, гледам си нарекъл доста хора "глупаци" в една друга тема ...

Никой няма да седне тебе да те убеждава в нещо, щото е се тая в какво вярваш.

Ако не се сещаш, и аз съм от тия дето горят 5 и нещо на сто със 150-190 по магистралите и включен климатик (който ще уточня, че при тези скорости товари много по малко -- там двигателя е в близкия до максимума си мощност).

Тва не е точно така! Двигателят при пълна мощност гори най-много! :hilezh:

Гори най-малко при ДОСТИГАНЕ НА МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ! :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата между пълна мощност и мах въртящ момент май не е много голяма ... а двигателят гори малко, когато си на висока предавка с малко обороти ... и когато караш с постоянна скорост, че при ускорения е със широко отворена уста ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискусийката попрехвърли добрия тон си мисля. Моля, въздържайте се от обидни коментари и квалификации! Моля! Засега......

Кое е обидно!?!?!Че му казвам на Sag,че е слънчасал и не е прочел темата и пише дивотий и се изказва неподготвен ли!?!?Ми то тва е факт!

Що не затри и неговото мнение!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е обидно!?!?!Че му казвам на Sag,че е слънчасал и не е прочел темата и пише дивотий и се изказва неподготвен ли!?!?Ми то тва е факт!

Що не затри и неговото мнение!?!?

Колега, нали си прочел в правилника как се търси обяснение за изтрит пост? А ако си лекар, повикай момъка в кабинета си, и там му поставяй диагноза! В неговия пост няма нищо обидно, затуй си седи кротко в темата. Повече няма да занимавам другите с обяснения тук. Ако имаш въпроси - на лични. Лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата между пълна мощност и мах въртящ момент май не е много голяма ... а двигателят гори малко, когато си на висока предавка с малко обороти ... и когато караш с постоянна скорост, че при ускорения е със широко отворена уста ...

Зависи от конкретния мотор, колега.. това са два параметъра, графиките на които рядко съвпадат.. съвпадат при по-форсирани двигатели обикновено..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момичета, казах че климатика оказва най-малко влияние върху разхода, когато караш бързо.

Щото консумацията му е почти еднаква, но мотора има повече мощност във високите обороти и съответно там климатика в процентно съотношение "взима" по-малко.

И ша ва замола, съвсем любезно, да не ми четете лекции по въртящ момент като говорим за друго :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, да то при 6000 оборота дюзите не могат да хвърлят повече бензин, със или без климатик :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Моят разход е 11.5-13/100 градско в софия с Н95 и около 10.5-11 с Н100

Извънградско със скорост 110-140 е съответно 8-8.5 със Н95 и 7.3-7.5 със Н100

1.8 Т с ръчна скоростна кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма бензинов мотор в сериино производство които може да си го измери/ разхода/ , и да остане доволен, с някой турбо дизел ако са на приблизително еднакви мощности. Тва е заради принудителното пълнене /турбината / , която повишава и без друго по-високия КПД на Дизеловия мотор

При бензиновите турбината е екзотика в "нормалните" автомобили защото не им се връзва на "нормалните" разходите особенно с "променлива геометрия" каквито се ползват при дизелите. Една от малкото сериини турбобензинови машини е 1.8т на Ауди но и тя е дота далеч по разход от съответния и по мощност дизел. Все пак техниката води до превъзходство при AUDI , и този двигател си е повод за гордост за всеки аудист

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така става,с алтернативно гориво. :hilezh:

Подведох се по горните писаници,а тем се говореше за бенз,затова :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ да ви реча е по-йофтинко отколкото на нафта...

Това от скоро го разправям, от как ми се опрай газовата, щото и 18/100 ми гореше по едно време :hilezh:

Ма сега гори от 11.89 до 13.49(100% градско) зависи от задръстванията и климатика дали е on/of

Извън града от 8.09 до 8.56 /100 ма не правя икономии, карам средно с 100-140(понякога и до 160) км/ч, ако закрепя на 90-100 сигурно ще паднеи под 8/100(за справка когато се беше сбъгясала кочината гореше 10.09 до 10.60/100л.

Ма газта си е кофти ра'лта деебиш, и не значи, че не бих предпочел да търкалям некоя печка...

аре ся мамематиците да сметнат по цени от последните 3м. ;) ;)

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 16V (ACE) Несебър - София с 4 души и багаж до тавана, скорости над 130 км/ч по целия магистрален участък от Стара Загора до София - 40 л, 450 км.

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8,89 л/100к. Ако си на бензин не е никак малко, ама и пълна кола с газ до дупка..., не си мислил за икономия.

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от вчера.... не знам тая кола как трябва да се кара.

До момента магистрално винаги съм карал 130-145 не повече. И разхода без климатик си беше 10.5 - 11 на газ (2.0 115кс АБК).

Петък късен следобяд ме беше хванало яко настроение .. натоварих жената и детето и тръгнах за Пампорово. Тоя път обаче не паднах под 140. Т.е 150-160 на километража (4000-4200 на оборотомер ) през цялото време. След Асеновград съответно на четвърта и тук таме 3та по завоите нагоре. Т.е 70км на четвърта + каране със 160 останалите километри и зарход 10.0газ <_< . Как стана тоя номер не ми е ясно. Обаче ако имам подобна възможност пак ще я настъпя да видя да не съм объркал нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се сетя как София-Ахтопол-София вземам с по-малко от 1 резервоар ми се плаче за бензинджиите....:)

Ахахахаха! :bia::)

София-Несебър-София + 4 дена каране в София и чак тогава ми светва ламБатас колонката! :)

Иначе: София-Истамбул-Пловдив, зимата с 4 човека и яко багаж - 1 резервоар! На турската магистрала не повече от 180км/ч, не по малко от 140!

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1400km - 2 резервоара.

Нека ми е зле.

Като натисна педала, излитам, а не опушвам задните и те да ме подминават.

М/у другото, при каране по правилник и някакви дизеларки ме задминаваха.

Преди не съм ги забелязвал, явно са били част от пейзажа.... :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1400km - 2 резервоара.

Нека ми е зле.

Като натисна педала, излитам, а не опушвам задните и те да ме подминават.

М/у другото, при каране по правилник и някакви дизеларки ме задминаваха.

Преди не съм ги забелязвал, явно са били част от пейзажа.... :):)

чичката се появи

велцоме анаболен културисте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...