koko_plioko Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Пълни се когато вали дори и без да я карам. Като вдигна мокета всичко изглежда сухо, а кладенчето пълно. Ще погледна после за пробка, но не мисля, че има такава. Няколко пъти вече съм я подсушавал и, ако имаше пробка до сега да съм я видял.А ако те чуе Чубака, че искаш да потурча "Сокола"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Пълни се когато вали дори и без да я карам. Като вдигна мокета всичко изглежда сухо, а кладенчето пълно. Ще погледна после за пробка, но не мисля, че има такава. Няколко пъти вече съм я подсушавал и, ако имаше пробка до сега да съм я видял.А ако те чуе Чубака, че искаш да потурча "Сокола"... До "кладенчето" тази вечер нестигнах, но гледам щората на аванта мокра. Пипам тавана навсякъде сух. Само отдясно на горния край на страничното стъкло влага(според мен е сменяно). Мога ли да си го доуплътня сам как и с какво? Преди е пускала от антената(беше леко ръждясъло стъклото на плафона), сложих силикон на антената и сега около плафона е сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Liudmil Peshev Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 (Редактирано) Със всичко гореизложено съм съгласен само с две неща не...1.Отзад не е един под! Всъщност между двете седалки под пода под дунапрена има разделител около сантиметър висок... Това прави две половини, като се напълни едната не винаги отива при другата...2.Недейте говори без да сте проверили за тапа! На мен ми се напълни отзад зад пътника с вода. Всички канали си бяха отворени, но се напълни... Не е важно защо, щото не успях да намеря причината. Важното е, че след като бръкнах под мокета откъм прорезите за движение на предната седалка с ДОСТА напипване намерих тапа (гумена), която като я извадих водата изтече под купето! Толкоз ми беше измъкването на водата. Не знам за отпред, въпроса е, че отзад има! Редактирано 20 Ноември 2007 от Liudmil Peshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Здравейте колеги,за да не пиша нова тема, реших да подновя тази. И моето Ауди се наводни след дъждовете и искам да помоля за снимки къде се намират тези дупки за оттичане? При мен вода има отпред, и под двете седалки. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Подсушавай бързо защото си нямаш представа колко кабели има под мокета и по-точно под седалките, включително и датчика за страничните еърбеци /ако колата има такива/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 (Редактирано) Не са проблем толкова кабелите, колкото електрониката, релетата и куплунзите. После става страшно. Трябва веднага да се отворят и подсушат релетата и електрониката. Гадното е, че се получава електролиза и дефектите започват след известно време . Самите куплунзи ако се подсушат и напръскат с WD спрей ще се предпазаят от водата. Редактирано 20 Март 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 да, вече е късно за мен, дава на късо някъде и ми пада акумолатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Не дава на "късо" , а по-скоро се е намокрило някое ел. реле и има утечка. Замери с амперметър първо каква е утечката и след това както е закачен амперметъра вадиш едно по едно релетата. Там където изчезне консумацията - това е релето. Няма нищо не поправимо. Друг, по-добър вариант е да вадиш един по един предпазителите докато изчезне утечката. Така ще разбереш какво точно е вързано на предпазителя с утечката и ще се концентрираш само върху неговите консуматори. При всички положения ще го намериш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanap Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 100 % тече от жилото на предният капак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 (Редактирано) Колега вариантите за "наводнявне" са 2 : жилото и отводняването, ако имаш шибидах .... Редактирано 21 Март 2010 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 жилото е колеги и при мен беше така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 не, нямам шибедах, а как се оправя проблема с жилото? и каква утечка предизвиква то? иначе само да спре да вали, и ще пробвам със замерването на релетата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 2 Април 2010 Доклад Share Публикувано 2 Април 2010 (Редактирано) 100 % тече от жилото на предният капакНякой колега може ли да сложи една снимчица, къде влиза в купето това жило ? Че после трябва да решавам и ел.проблема... Редактирано 2 Април 2010 от deli77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 2 Април 2010 Доклад Share Публикувано 2 Април 2010 Аз го имах същия проблем,като вали дори без да съм я карал шофьорското място се пълнеше с вода.Оказа се че самата врата не прибираше добре,регулираха я и готово.Но много трудно го открих,защото водата влиза от едно място и се оттича от друго.С течение на времето вратите поувисват и става така.Мисля,че първо от тях трябва да се започне...Дано съм ви бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberjack Публикувано 19 Август 2010 Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 ако не стане с прахосмукачка и сушене разглабяй колата (разбирасе ако на седалките няма еърбеци) вади пода , накисни го едно хубаво в нещо миризливо, изплакни го и го оставяй да съхне.В тея жеги предполагам че за 2-3 дни ще изсъхне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Интересна тема! Разбира се в моя случай големия кораб не се напълни с вода, просто се потопи под нея В един подлез при последния порой в София преди 2 седмици.Какъв е резултата - колата беше разчастена в рамките на 1 час след потапянето, водата източена, мокет, седалки - всичко навън да съхне на пека. 5 дена сушене и ремонт на електрониката, всички релета, куплунзи и тн бяха разделени, разглобени, изчистени със 2 модела спрей. Къртовски труд, защото обхвана и част от мотора (10 л вода имаше в него - 5 в маслото и още толкоз в колектора между главите, в цилиндрите имаше малко). Разбира се таблото бе разглобено - жабки, барче.След сглобяване, промивка на мотора, смяна на масло и филтри 2 пъти за 2 дена - колата е напълно в действие.Подмених някои неща, дето си плачеха за това отпреди. И така.Честно да си кажа се поразстроих като видях, че кораба не ще да плава, а се реди до подводниците.Важен е щастливия крайР.С. Искрено се радвам, че хората от Инголщадт са направили всичко толкова здраво, нямаше куплунг да има проблем с влагата, като се има предвид, че целия ДВГ отсек беше под вода за около 20 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Колега евала за положения труд..ама 4есно..сподели колко пари ти легна това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 При положение, че работя в сервиз и не съм с две леви ръце, навряни дет не огрява - колко мислиш ми стъпи - 0!Маслото беше тамън за смяна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Да сподяля и аз за наводненията - шофьорската седалка и тази на пътника зад него за едно! Ско се пълни от предния отсек то първо ще се напълни до задната седалка, а отпред още няма да е прескочило нивото на мокета. Гредата, което разделя предна задна седалка просто не е цяла.При мен влизаше вода от ъплътнението на горната помпа на съединителя, която се стичаще направо под мокета. Причината бяха зашупението отвори при акумулатора. При достигане на ниво над 6-7см всички нехерметизирани уплътнения към купето започват да пропускат.Мокета просто не го виждам ако не се извади просто, така или иначе долния му слой си има някаква миризма от старостта, като преседи дни в такъв жабуняк може да си представите за каква миризма на мъртво ще става въпрос А седалката най-вероятно не се мокри от шибедах или врата, а когато нивото на водата е достигнало дунапрена й отдолу, последния попива зверски и съответно цялата долна част на седалката става мокра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o_mi7ko Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 колеги пълни се от един процеп под борда имах го същия проблем,има една гарнитурка под кутията в която е борда и дава фира,иначе мое си гледате рибки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts