Jump to content

Момчета, дайте едно рамо за висок разход


Recommended Posts

@ HIMIKA

Предлагам ти чист бартер

мойта за твойта

мойта поне масло и антифриз не гори

и е куатро с нови зимни и летни гуми

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Как разбра за Л-сондата, че е заминала?И за турбината, че е за смяна? Май търсиш под вола-теле.
Абе де да знам, изтрещял съм вече. Май си прав... Много се дразня, когато нещо не е наред, направо ми бърка в ....
@ HIMIKAПредлагам ти чист бартермойта за твойтамойта поне масло и антифриз не гории е куатро с нови зимни и летни гуми :lol:
:):P Ако почне да ми гори и антифриз, ще се замисля за бартера :) Дейба и котърите... що си взех кола от БГ, да се таковам. Трябваше отвън да си я внеса, ама пусто като нямам време...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

И на мен ми е интересно има ли някакво развитие по темата?

Аз съм с AGU мотора, и съм забелязал че колата видимо качва доста сериозно разхода когато я карам с бензин различен от обикновен A98H или 100-октановите по "модерните" бензиностанции.

При 98/100 октана, моята гори 7 извън града при поддържане 140-150 км/ч. Разстоянието Свиленград-София-Свиленград (около 630 км с градското в София) го изминавам средно с 46-47 литра. Но пък колата е по-лека, знам ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Останаха ми 2 "незаети" дни от отпуската, та закарах колата при моите корифеи. За пореден път я гледат вещи хора и твърдят, че всичките и показатели са категорично в норма. Говорим за всички електронни компоненти, от които зависи разхода. Това становище се повтаря от 2-3 независими източника. Поради липса на други вероятности набедихме генерацията сега. Твърдението е, че сигурно е запушена :lol: Аз се съмнявам, но само с мислене няма да стане. В момента ми търсят генерация за 1.8Т B6.

Много ключов update: намериха ми оригинален катализатор за 1.8Т и го турихме. _Никаква_ промяна в поведение и разход. Поне на градско. В понеделник по магистралата ще видим на извънградско как е. Ако няма промяна, ще помоля vagman да си изяде всичките дипломи и да си признае пред форума, че нищо не разбира :( Щото аз продължавам да твърдя, че втората сонда няма отношение към горивния процес. Тя е турена заради Euro стандарта, да квичи и да свети ламбата на таблото, за да не можеш да минеш TUV.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гори около литър на 10,000км май. Един познат ми е казвал, че като я изрежа здраво припушвала леко отзад. Аз няма как да разбера дали пуши - тя трябва да залива всичко с дим, за да видя в огледалото пушек :hilezh:

По мои наблюдения гори най-вече на високи обороти. Не знам кое не ми е в ред - сегменти, гумички на клапани или нещо по турбината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми беше свързан със съмненията ти за запушена генерация. Запушена от какво ? Евентуално от масло, което турбината хвърля ? Навремето, като свалях един катализатор, вътре всичко беше с наслагвания от масло може би и колата пушеше като се подаде повече газ. Обясних си го, че като подадеш рязко газ и изгорелите газове минават през тези наслоявания и излизат заедно с част от тях ... нещо такова. Та тогава смених турбото, махнах катализатора и пушенето почти изчезна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя стария катализатор нямаше никакви наслагвания.

Update: днес засякох разхода по магистрала. Няма _никаква_ разлика при все, че съм с оригинален катализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя стария катализатор нямаше никакви наслагвания.

Update: днес засякох разхода по магистрала. Няма _никаква_ разлика при все, че съм с оригинален катализатор.

втората сонда влияе на разхода със сигурност

има поне 800-1000 милилитра намаление спрямо моторите с 1 сонда

аз също продължавам с високия разход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми няма бре, бате Слаф :hilezh: При мен няма _никаква_ разлика :gut: Това за разхода и втората сонда къде си го чел btw? Щото аз други работи съм гледал по разни форуми.

Казвай кво да ги правим нашите котъри баси... ти компресия мерил ли си? Генерацията проверил ли си я цялата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=33018

Не помня, но май не беше сменял дебитомера ? Няма логика баси всичко да е наред при замерване, а да имаш такава разлика ... Пробвай да смениш още малко неща. Що не я пробваш по магистралата до Мишо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички считаме, че дебитомера е ОК... няма никакви симптоми, които да сочат към него.

Накрая ще взема да ги почна едно по едно от генерация до двигател... само че не ми се мисли колко скъпо ще ми легнат тези проби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко updates:

Мерихме компресия на всичките цилиндри, компресията е идеална: 12.5 при норма 7.5-14.0.

Сега с новия катализатор я пуснахме и на газ анализ. Всичките газове са в абсолютна норма, хората казаха, че съм образец за технически преглед. Следях измерванията и мога да потвърдя. Взех разпечатките и ги сравних с данните, зададени от производителя - всичко е 6+ с емисиите. Само кислорода се отклонява малко - при зададени максимум 0,5%, аз вадя 0,66% на изход, което за мен е пренебрежимо.

Дейба... не мога да разбера как при отлична техническа изправност тая кола гори като змей... Ще се окажат прави моите хора, че някъде е запушена генерацията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Май търсиш под вола-теле.

Да не би верно да е така?

Колко ти харчи последно?

Че с твоите техники heel-toe имам подозрения че мое да е много икономична колата. :nixweiss:

Да кажем че при скорост по магистралата между 120 (по баир) до 140 на равно би трябвало да харчи около 7.6 - 8.0 /100.

Говорим без да вдигаш повече от 140 изобщо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха :bia: Остави heal-toe настрана, аз по магистралата съм кротък като овчица. Карам си точно със 140км/ч и не мърдам от тази скорост. Харчи ми 10-11 от 100-октановия... Ебем ти телето и вола, ако на това му викате търсене :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха :bia: Остави heal-toe настрана, аз по магистралата съм кротък като овчица. Карам си точно със 140км/ч и не мърдам от тази скорост. Харчи ми 10-11 от 100-октановия... Ебем ти телето и вола, ако на това му викате търсене :)

Е на мене ми харчи 7-8 на тая скорост на темпомат, с каква кола сравняваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И аз да си кажа мнението по въпроса, макар и да не съм с такъв двигател. Двигателя ми е 1.8 без турбо на А6 Ц5. Лятото съм я засичал в гърция на магистралата с гръцки бензин - 9/100 - компа показваше 9.2-9.3. Скоро ходих да я гледаме за грешки в компа. Имаше грешка със въздушния клапан и показваше богата смес. Клапана беше наистина повреден. Беше се счупило лостчето му. След като го оправиха колата взе да гори повече. Сега градско ми дава 15 по компа. На око съм я засичал 65 км с 10 литра. И аз почвам да се чудя вече какво става. На туй отгоре и масло ми гори, незнам дали пуши отзаде. Почистихме и въздухопровода. Майстора каза, че имало масло вътре около 200 грама, което незнам как се е появило там. След цялата манипулация не усетих видима разлика във вървежа със счупен въздушен клапан и със здрав клапан. Също така мерехме и налягането на тия клапани каквото и да значи това. Та от цялата работа май всичко е от компа. Сега ще ходя другата седмица пак да я гледат за тоя висок разход. Съмняваме , че е ламбда сондата.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 (ADR) моторът няма много общо с 1.8T, така че това не е никаква референция. Старата А4-ка беше B5 с такъв мотор и при 140км/ч даваше 9, мааааксимум 9.5/100. А уж се води, че горял повече от 1.8Т.

Сега гледам друго: с А98 на Лукойл разходът ми спада адски много. Дори и с А95 на Лукойл е така. На ЕКО 100-октановия ми дава значително по-висок разход... :eusa_clap:

Изобщо, иди разбери къде е проблема с тези наши горива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо, иди разбери къде е проблема с тези наши горива.

Нещо в риторика изпадаш май ми се струва отговорил си си сам къде е проблема в червеният текст :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 (ADR) моторът няма много общо с 1.8T, така че това не е никаква референция. Старата А4-ка беше B5 с такъв мотор и при 140км/ч даваше 9, мааааксимум 9.5/100. А уж се води, че горял повече от 1.8Т.

Сега гледам друго: с А98 на Лукойл разходът ми спада адски много. Дори и с А95 на Лукойл е така. На ЕКО 100-октановия ми дава значително по-висок разход... :hilezh:

Изобщо, иди разбери къде е проблема с тези наши горива.

Аз не съм с ADR мотор. Моя е ARH и е на А6. Досега съм зареждал само със супер 100 на ЕКО. Незнам, може и да има разлика в качеството и това да прави разхода висок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо в риторика изпадаш май ми се струва отговорил си си сам къде е проблема в червеният текст :hilezh:

Аха, правилно си ми разбрал намека :hilezh: Абе бал съм ти и разхода, здраве и пари да има :hilezh: И КОНЕ, най-вече! Заготвяй следващия .bin :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, правилно си ми разбрал намека :flehan: Абе бал съм ти и разхода, здраве и пари да има :D И КОНЕ, най-вече! Заготвяй следващия .bin B):bia:

Почти е готов само малко сол и черррно пиперче да му турна и е готов :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...