SLAF Публикувано 1 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 @ HIMIKAПредлагам ти чист бартермойта за твойтамойта поне масло и антифриз не гории е куатро с нови зимни и летни гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 1 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2007 Как разбра за Л-сондата, че е заминала?И за турбината, че е за смяна? Май търсиш под вола-теле.Абе де да знам, изтрещял съм вече. Май си прав... Много се дразня, когато нещо не е наред, направо ми бърка в ....@ HIMIKAПредлагам ти чист бартермойта за твойтамойта поне масло и антифриз не гории е куатро с нови зимни и летни гуми Ако почне да ми гори и антифриз, ще се замисля за бартера Дейба и котърите... що си взех кола от БГ, да се таковам. Трябваше отвън да си я внеса, ама пусто като нямам време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 10 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2007 развитие някакво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 19 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 И на мен ми е интересно има ли някакво развитие по темата?Аз съм с AGU мотора, и съм забелязал че колата видимо качва доста сериозно разхода когато я карам с бензин различен от обикновен A98H или 100-октановите по "модерните" бензиностанции.При 98/100 октана, моята гори 7 извън града при поддържане 140-150 км/ч. Разстоянието Свиленград-София-Свиленград (около 630 км с градското в София) го изминавам средно с 46-47 литра. Но пък колата е по-лека, знам ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 5 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 Останаха ми 2 "незаети" дни от отпуската, та закарах колата при моите корифеи. За пореден път я гледат вещи хора и твърдят, че всичките и показатели са категорично в норма. Говорим за всички електронни компоненти, от които зависи разхода. Това становище се повтаря от 2-3 независими източника. Поради липса на други вероятности набедихме генерацията сега. Твърдението е, че сигурно е запушена Аз се съмнявам, но само с мислене няма да стане. В момента ми търсят генерация за 1.8Т B6.Много ключов update: намериха ми оригинален катализатор за 1.8Т и го турихме. _Никаква_ промяна в поведение и разход. Поне на градско. В понеделник по магистралата ще видим на извънградско как е. Ако няма промяна, ще помоля vagman да си изяде всичките дипломи и да си признае пред форума, че нищо не разбира Щото аз продължавам да твърдя, че втората сонда няма отношение към горивния процес. Тя е турена заради Euro стандарта, да квичи и да свети ламбата на таблото, за да не можеш да минеш TUV. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 А какъв ти е разхода на масло ? И пуши ли отзад когато си на високи обороти ? Просто питам, за едно сравнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 7 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Ами гори около литър на 10,000км май. Един познат ми е казвал, че като я изрежа здраво припушвала леко отзад. Аз няма как да разбера дали пуши - тя трябва да залива всичко с дим, за да видя в огледалото пушек По мои наблюдения гори най-вече на високи обороти. Не знам кое не ми е в ред - сегменти, гумички на клапани или нещо по турбината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Въпросът ми беше свързан със съмненията ти за запушена генерация. Запушена от какво ? Евентуално от масло, което турбината хвърля ? Навремето, като свалях един катализатор, вътре всичко беше с наслагвания от масло може би и колата пушеше като се подаде повече газ. Обясних си го, че като подадеш рязко газ и изгорелите газове минават през тези наслоявания и излизат заедно с част от тях ... нещо такова. Та тогава смених турбото, махнах катализатора и пушенето почти изчезна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 7 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 На моя стария катализатор нямаше никакви наслагвания.Update: днес засякох разхода по магистрала. Няма _никаква_ разлика при все, че съм с оригинален катализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 На моя стария катализатор нямаше никакви наслагвания.Update: днес засякох разхода по магистрала. Няма _никаква_ разлика при все, че съм с оригинален катализатор.втората сонда влияе на разхода със сигурностима поне 800-1000 милилитра намаление спрямо моторите с 1 сондааз също продължавам с високия разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 7 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Ми няма бре, бате Слаф При мен няма _никаква_ разлика Това за разхода и втората сонда къде си го чел btw? Щото аз други работи съм гледал по разни форуми.Казвай кво да ги правим нашите котъри баси... ти компресия мерил ли си? Генерацията проверил ли си я цялата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=33018Не помня, но май не беше сменял дебитомера ? Няма логика баси всичко да е наред при замерване, а да имаш такава разлика ... Пробвай да смениш още малко неща. Що не я пробваш по магистралата до Мишо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 7 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Всички считаме, че дебитомера е ОК... няма никакви симптоми, които да сочат към него.Накрая ще взема да ги почна едно по едно от генерация до двигател... само че не ми се мисли колко скъпо ще ми легнат тези проби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 13 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 Още малко updates:Мерихме компресия на всичките цилиндри, компресията е идеална: 12.5 при норма 7.5-14.0.Сега с новия катализатор я пуснахме и на газ анализ. Всичките газове са в абсолютна норма, хората казаха, че съм образец за технически преглед. Следях измерванията и мога да потвърдя. Взех разпечатките и ги сравних с данните, зададени от производителя - всичко е 6+ с емисиите. Само кислорода се отклонява малко - при зададени максимум 0,5%, аз вадя 0,66% на изход, което за мен е пренебрежимо.Дейба... не мога да разбера как при отлична техническа изправност тая кола гори като змей... Ще се окажат прави моите хора, че някъде е запушена генерацията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 13 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 ... Май търсиш под вола-теле.Да не би верно да е така?Колко ти харчи последно?Че с твоите техники heel-toe имам подозрения че мое да е много икономична колата. Да кажем че при скорост по магистралата между 120 (по баир) до 140 на равно би трябвало да харчи около 7.6 - 8.0 /100.Говорим без да вдигаш повече от 140 изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 14 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 Хаха Остави heal-toe настрана, аз по магистралата съм кротък като овчица. Карам си точно със 140км/ч и не мърдам от тази скорост. Харчи ми 10-11 от 100-октановия... Ебем ти телето и вола, ако на това му викате търсене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 Хаха Остави heal-toe настрана, аз по магистралата съм кротък като овчица. Карам си точно със 140км/ч и не мърдам от тази скорост. Харчи ми 10-11 от 100-октановия... Ебем ти телето и вола, ако на това му викате търсене Е на мене ми харчи 7-8 на тая скорост на темпомат, с каква кола сравняваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 Е на мене ми харчи 7-8 на тая скорост на темпомат, с каква кола сравняваш?с мойтадава ми 9 на този цикъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 (Редактирано) И аз да си кажа мнението по въпроса, макар и да не съм с такъв двигател. Двигателя ми е 1.8 без турбо на А6 Ц5. Лятото съм я засичал в гърция на магистралата с гръцки бензин - 9/100 - компа показваше 9.2-9.3. Скоро ходих да я гледаме за грешки в компа. Имаше грешка със въздушния клапан и показваше богата смес. Клапана беше наистина повреден. Беше се счупило лостчето му. След като го оправиха колата взе да гори повече. Сега градско ми дава 15 по компа. На око съм я засичал 65 км с 10 литра. И аз почвам да се чудя вече какво става. На туй отгоре и масло ми гори, незнам дали пуши отзаде. Почистихме и въздухопровода. Майстора каза, че имало масло вътре около 200 грама, което незнам как се е появило там. След цялата манипулация не усетих видима разлика във вървежа със счупен въздушен клапан и със здрав клапан. Също така мерехме и налягането на тия клапани каквото и да значи това. Та от цялата работа май всичко е от компа. Сега ще ходя другата седмица пак да я гледат за тоя висок разход. Съмняваме , че е ламбда сондата. Редактирано 7 Февруари 2008 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Днеска напълних до горе. Карам я само градско и засега съм минал 25км само. До тука компа показва 12/100, което е напълно нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 8 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 1.8 (ADR) моторът няма много общо с 1.8T, така че това не е никаква референция. Старата А4-ка беше B5 с такъв мотор и при 140км/ч даваше 9, мааааксимум 9.5/100. А уж се води, че горял повече от 1.8Т.Сега гледам друго: с А98 на Лукойл разходът ми спада адски много. Дори и с А95 на Лукойл е така. На ЕКО 100-октановия ми дава значително по-висок разход... Изобщо, иди разбери къде е проблема с тези наши горива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Изобщо, иди разбери къде е проблема с тези наши горива.Нещо в риторика изпадаш май ми се струва отговорил си си сам къде е проблема в червеният текст Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 1.8 (ADR) моторът няма много общо с 1.8T, така че това не е никаква референция. Старата А4-ка беше B5 с такъв мотор и при 140км/ч даваше 9, мааааксимум 9.5/100. А уж се води, че горял повече от 1.8Т.Сега гледам друго: с А98 на Лукойл разходът ми спада адски много. Дори и с А95 на Лукойл е така. На ЕКО 100-октановия ми дава значително по-висок разход... Изобщо, иди разбери къде е проблема с тези наши горива.Аз не съм с ADR мотор. Моя е ARH и е на А6. Досега съм зареждал само със супер 100 на ЕКО. Незнам, може и да има разлика в качеството и това да прави разхода висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 8 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Нещо в риторика изпадаш май ми се струва отговорил си си сам къде е проблема в червеният текст Аха, правилно си ми разбрал намека Абе бал съм ти и разхода, здраве и пари да има И КОНЕ, най-вече! Заготвяй следващия .bin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Аха, правилно си ми разбрал намека Абе бал съм ти и разхода, здраве и пари да има И КОНЕ, най-вече! Заготвяй следващия .bin Почти е готов само малко сол и черррно пиперче да му турна и е готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts