Jump to content

Момчета, дайте едно рамо за висок разход


Recommended Posts

Последно каква ти е сместта? Ходи ли на газ-анализ?

Я пробвай да се ориентираш по това: http://audi.service-bg.com/Articles/userma...ing%20Guide.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Последно каква ти е сместта? Ходи ли на газ-анализ?

Я пробвай да се ориентираш по това: http://audi.service-bg.com/Articles/userma...ing%20Guide.pdf

И мен това ми е интересно Химик, ходи ли да и заврат сондичката в ауспуха и машината отчете ли богата смес или не, още в самото начало на темата ти писах за това и следя с интерес развитието на нещата, дори когато се отплеснахте към чипове, уиндоуси и др. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

240км с 30л, Супер100 на Еко.

Колко прави, сам си го смятай, изключително градско каране, на разстояния от до 10км общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно каква ти е сместта? Ходи ли на газ-анализ?

Я пробвай да се ориентираш по това: http://audi.service-bg.com/Articles/userma...ing%20Guide.pdf

Този pdf е много ценен, между другото. Източникът му е един чуждестранен автофорум. Да, минал съм и по този път, чел съм го и съм проверявал описаните в него системи.

За сместта още не съм ходил на газ анализ. Дайте акъл къде може да стане това. Прехвалените майстори и сервизи от форума не разполагат с подходяща техника, а не ми се ще да ходя където и да е :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този pdf е много ценен, между другото. Източникът му е един чуждестранен автофорум. Да, минал съм и по този път, чел съм го и съм проверявал описаните в него системи.

За сместта още не съм ходил на газ анализ. Дайте акъл къде може да стане това. Прехвалените майстори и сервизи от форума не разполагат с подходяща техника, а не ми се ще да ходя където и да е :flehan:

Абе какво говориш ти, как да не разполагат с такава техника всеки пункт за годишен технически преглед разполага с такава техника. Отиди на един обикновен газ анализатор да види колко е богата сместа, защото ти като я закачаш на ВАГ-КОМ инфото идва от твоята ламбда, а целта е да я диагностицира независима от твоята система апаратура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортно каране дрън дрън. Не знам какво си разчитал, но по моему се чувстваш преебан.

Мразел дизелите... и това е дрън дрън. Съвсем отговорно ти го казвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортно каране дрън дрън. Не знам какво си разчитал, но по моему се чувстваш преебан.Мразел дизелите... и това е дрън дрън. Съвсем отговорно ти го казвам.
Ако твоят дизел гореше примерно колкото бензинка, ти нямаше ли да се чувстваш така? Не разбирам защо се чудиш. Точно пък 1.9TDI има осезаема турбодупка, а 2.5TDI е супер тромав и пиклив двигател пак заради още по-голямата си турбодупка. Не знам дали разбираш какво ужасно влияние има турбодупката при управлението на динамичния център на тежестта, особено в завои. Айде няма да говоря и за оборотните диапазони и тяхното значение, щото ще превърна темата в лекция как се кара съзтезателно и защо дизелите са пълен ташак. Според мен си нямаш понятие от extreme driving и затова е нормално всичко ти се струва дрън-дрън. Затова и караш дизел :hilezh: Подкрепям постоянното ти участие в темата и мисля, че ще си бъдем по-полезни и по-приятни, ако не я разводняваме с такива безпредметни спорове. :bia:
Абе какво говориш ти, как да не разполагат с такава техника всеки пункт за годишен технически преглед разполага с такава техника. Отиди на един обикновен газ анализатор да види колко е богата сместа, защото ти като я закачаш на ВАГ-КОМ инфото идва от твоята ламбда, а целта е да я диагностицира независима от твоята система апаратура.
Дам, знам :lol: И точно затова ми стана меко казано странно, като видях, че форумните майстори си нямат такова чудо. Когато изрично запитах по телефона един от тях: "Абе вие имате ли газ-анализатор, трябва ми проба по един доста специфичен проблем", отговорът беше (цитирам почти дословно): "Не, нямаме, ама ние си имаме лаптоп и той ни показва всичко". :hilezh: :hilezh: Много лошо впечатление правят такива изказвания от познати авторитети и предизвикват голямо отчаяние у клиенти като мен :bia:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно пък 1.9TDI има осезаема турбодупка, а 2.5TDI е супер тромав и пиклив двигател пак заради още по-голямата си турбодупка. Не знам дали разбираш какво ужасно влияние има турбодупката при управлението на динамичния център на тежестта, особено в завои. Айде няма да говоря и за оборотните диапазони и тяхното значение, щото ще превърна темата в лекция как се кара съзтезателно и защо дизелите са пълен ташак. Според мен си нямаш понятие от extreme driving и затова е нормално всичко ти се струва дрън-дрън. Затова и караш дизел :hilezh:

А леле мале! Пази се идва екстремен шофьор :hilezh: а тръца няма ли турбодупка? ако двигателя е наред няма нито осезаема турбодупка (под 1200 оборота има ама кой го кара). А и какъв екстремен шофьор си че се чудиш на високия си разход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А леле мале! Пази се идва екстремен шофьор :hilezh: а тръца няма ли турбодупка? ако двигателя е наред няма нито осезаема турбодупка (под 1200 оборота има ама кой го кара). А и какъв екстремен шофьор си че се чудиш на високия си разход?

Стани, мислиш ли, че е много мъжко да ми пишеш такива тъпотии в темата? Случвало се е няколко пъти да ядем и пием на една маса и не мога да приема това, което правиш сега. За разлика от теб, всички останали, включително и Sag, се опитаха да помогнат с нещо, за което наистина им благодаря :gut: Виждам, че имаш претенции за задълбочени познания по двигателите, в това число и 1.8Т. Можеш да ги оправдаеш, като дадеш съвет за разрешаването на техническия проблем.

Впечатленията ми от хората тук са, че имат най-малкото елементарно възпитание и култура. Не ми се ще да променям убежденията си и да търча при модераторите, за да си спасявам темата.

P.S. Pif, мерси бате :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А'е с'ти сте се дърляли. Химик, ходи на газ-анализ, да разберем има ли повишено съдържание на кислород в газовете.

А за 2,5ТДИ, вчера карах на Стани, никак лошо не се държи, но много къси пустите му скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама верно като си екстрийм драйвър що се чудиш на разхода? :-)

По магистралата не съм екстрийм драйвър щото се кара само направо и като разумен човек повече от 140км/ч не вдигам :gut: В града също карам спокойно поради съвсем обективни причини. Като правя всеки месец по 1200км на магистрала и над 1000км в града, да ти кажа, почва да ми прави впечатление високия разход :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стани, мислиш ли, че е много мъжко да ми пишеш такива тъпотии в темата? Случвало се е няколко пъти да ядем и пием на една маса и не мога да приема това, което правиш сега. За разлика от теб, всички останали, включително и Sag, се опитаха да помогнат с нещо, за което наистина им благодаря :lol: Виждам, че имаш претенции за задълбочени познания по двигателите, в това число и 1.8Т. Можеш да ги оправдаеш, като дадеш съвет за разрешаването на техническия проблем.

Впечатленията ми от хората тук са, че имат най-малкото елементарно възпитание и култура. Не ми се ще да променям убежденията си и да търча при модераторите, за да си спасявам темата.

P.S. Pif, мерси бате :hilezh:

Намеси турбо-дупката по начин дет аз няма да казвам дали е възпитан и културен, всеки сам си знае нормата за това. А иначе по темата ти нямам кво да напиша, по-скоро си свери разхода с останалите колеги с 1.8Т. И не знам последно дали помагам - при мене разхода отговаря 90% на зададеното като технически данни от ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, не се сърди на Спами 69, не си прав :hilezh: .

Незнам какво си очаквал от колата като разход, и какво са ти обещали, но според мен това е един твърде приемлив разход за такъв клас автомобил. Аз в момента съм в размисъл за същата кола и последното, което ме притеснява, е разходът. Няма как да се очаква от тая кола 9 градско - Астрата ми 1.6 харчи повече. А е в мега перфектно състояние.

Това е Ауди, не е някоя малолитражка. Аз, обмисляйки покупката на такъв клас автомобил, си мисля каква ще е цената на консумативите и, недай си Боже, на някоя по-сериозна повреда. Там е страшно. Тия 40 лв. месечно (по моя бърза сметка 2 литра на 2000 км. са толкова) знаеш ли през кое ще ми е за тях, ако я купя? Само каското й е 4 цифрено число!

Така че - карай си колата и си свиркай! Поне, доколкото разбирам, е готино изпълнение = кеф цена няма :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, не се сърди на Спами 69, не си прав :hilezh: .

Незнам какво си очаквал от колата като разход, и какво са ти обещали, но според мен това е един твърде приемлив разход за такъв клас автомобил. Аз в момента съм в размисъл за същата кола и последното, което ме притеснява, е разходът. Няма как да се очаква от тая кола 9 градско - Астрата ми 1.6 харчи повече. А е в мега перфектно състояние.

Това е Ауди, не е някоя малолитражка. Аз, обмисляйки покупката на такъв клас автомобил, си мисля каква ще е цената на консумативите и, недай си Боже, на някоя по-сериозна повреда. Там е страшно. Тия 40 лв. месечно (по моя бърза сметка 2 литра на 2000 км. са толкова) знаеш ли през кое ще ми е за тях, ако я купя? Само каското й е 4 цифрено число!

Така че - карай си колата и си свиркай! Поне, доколкото разбирам, е готино изпълнение = кеф цена няма :bia: .

Има голяма доза истина в твърдението на колегата Tsvet40 Himik и все ми се струва че като я закачиш на газ анализатора, човека ще ти каже че всичко ти е в норма с леко изключение и като се има впредвид: 1. че си избил катализатора и 2. нашите хубави горива, ето ти го и изключението. :wall:

И правилно си се насочил към ГИ, щом караш толкова много вкарвай и газовия инжекцион и си свиркай, що да даваш двойно пари за скапания бензин по нашите бензиностанции, друг е въпроса че и газта в БГ е също толкова скапана.

п.п.1 Един от мойте кадрови войници, който преди година е работил като бензинджия на бензиностанция Шел ме светна какви далавери са се правили, как се смесвала нафтата с бензина и разликата в цената се прибирала и то на ниско ниво.

п.п.2 Един колега успя да направи разход на газ 7,5/100 извънградско с Б4 АБК, което аз за три години с каквито и да е пинизи не можах да направя, уловката е че той не е карал само извънградско ами и извънБългарско и разбира се с неБългарска газ. Аз 7,5/100 съм правил само с Б3-ката без никакви усилия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля че с избушен катализатор няма как да даде каталожни данни на газ-анализатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля че с избушен катализатор няма как да даде каталожни данни на газ-анализатора!

Абе като иде ще каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да направя едно уточнение и много дебело да подчертая, че катализатора НЕ Е изтърбушен, а точно обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, знам :) И точно затова ми стана меко казано странно, като видях, че форумните майстори си нямат такова чудо. Когато изрично запитах по телефона един от тях: "Абе вие имате ли газ-анализатор, трябва ми проба по един доста специфичен проблем", отговорът беше (цитирам почти дословно): "Не, нямаме, ама ние си имаме лаптоп и той ни показва всичко". :) :) Много лошо впечатление правят такива изказвания от познати авторитети и предизвикват голямо отчаяние у клиенти като мен :)

:unsure: Аз имам 2 газ анализатора и до колкото си спомням я закачихме на единият иииии а сега де аха имаше завишено съдържание на въглероден двуокис нали така ??? :(

п.п Вече съм си по София ако изкаш обади се да свършим онази работа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

химиче, бате ти от НБУ ли си? (не че тва е по темата), май се познаваме с теб... Сега по темичката: Аз имах подобен проблем, искам да ти кажа че с тия замервания на място нищо нема да направиш... при граничните режими (разбирай постоянни промени в режима на работа) промените в данните трябва да стават мн бързо...газ анализатора може да ти хване основната смес каква е, но не може да ти хване времето за промяна на сместа при промяна на режима. Това което се опитвам да кажа, че съм виждал доста случаи, в които ламбдите закъсняват мн малко, компа не записва грешка и от това леко забавяне на реакцията за 100км като нищо води до 2л разлика. а едната ламбда спрямо другата не се карат щото данните им сравнени помежду си са коректни. На газанализатора като дадеш газ за сек има рязка промяна в сместа и после се връща в нормите (заради ламбдата) но с просто око не можеш да хванеш времето за реакция. Освен това някои път като дадеш газ до дупка, всякакви данни от ламбдата се игнорират и като отпуснеш съвсем малко се приемат отн. Тук времето за реакция пак е от значение. Пак казвам знаеш ли колко пъти съм вийдал мудна сонда и компа не записва грешка. това само с осцилоскоп може да се хване и то ако имаш каталожните данни на сондата за сравнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...