RossN Публикувано 7 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2007 Последно каква ти е сместта? Ходи ли на газ-анализ?Я пробвай да се ориентираш по това: http://audi.service-bg.com/Articles/userma...ing%20Guide.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 7 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2007 Последно каква ти е сместта? Ходи ли на газ-анализ?Я пробвай да се ориентираш по това: http://audi.service-bg.com/Articles/userma...ing%20Guide.pdfИ мен това ми е интересно Химик, ходи ли да и заврат сондичката в ауспуха и машината отчете ли богата смес или не, още в самото начало на темата ти писах за това и следя с интерес развитието на нещата, дори когато се отплеснахте към чипове, уиндоуси и др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 до морето среден разход 8.5/100кмс бензин 100 октана на ЕКО Елда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 240км с 30л, Супер100 на Еко.Колко прави, сам си го смятай, изключително градско каране, на разстояния от до 10км общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 8 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 Последно каква ти е сместта? Ходи ли на газ-анализ?Я пробвай да се ориентираш по това: http://audi.service-bg.com/Articles/userma...ing%20Guide.pdfТози pdf е много ценен, между другото. Източникът му е един чуждестранен автофорум. Да, минал съм и по този път, чел съм го и съм проверявал описаните в него системи.За сместта още не съм ходил на газ анализ. Дайте акъл къде може да стане това. Прехвалените майстори и сервизи от форума не разполагат с подходяща техника, а не ми се ще да ходя където и да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 Този pdf е много ценен, между другото. Източникът му е един чуждестранен автофорум. Да, минал съм и по този път, чел съм го и съм проверявал описаните в него системи.За сместта още не съм ходил на газ анализ. Дайте акъл къде може да стане това. Прехвалените майстори и сервизи от форума не разполагат с подходяща техника, а не ми се ще да ходя където и да е Абе какво говориш ти, как да не разполагат с такава техника всеки пункт за годишен технически преглед разполага с такава техника. Отиди на един обикновен газ анализатор да види колко е богата сместа, защото ти като я закачаш на ВАГ-КОМ инфото идва от твоята ламбда, а целта е да я диагностицира независима от твоята система апаратура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Спортно каране дрън дрън. Не знам какво си разчитал, но по моему се чувстваш преебан.Мразел дизелите... и това е дрън дрън. Съвсем отговорно ти го казвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 9 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Спортно каране дрън дрън. Не знам какво си разчитал, но по моему се чувстваш преебан.Мразел дизелите... и това е дрън дрън. Съвсем отговорно ти го казвам.Ако твоят дизел гореше примерно колкото бензинка, ти нямаше ли да се чувстваш така? Не разбирам защо се чудиш. Точно пък 1.9TDI има осезаема турбодупка, а 2.5TDI е супер тромав и пиклив двигател пак заради още по-голямата си турбодупка. Не знам дали разбираш какво ужасно влияние има турбодупката при управлението на динамичния център на тежестта, особено в завои. Айде няма да говоря и за оборотните диапазони и тяхното значение, щото ще превърна темата в лекция как се кара съзтезателно и защо дизелите са пълен ташак. Според мен си нямаш понятие от extreme driving и затова е нормално всичко ти се струва дрън-дрън. Затова и караш дизел Подкрепям постоянното ти участие в темата и мисля, че ще си бъдем по-полезни и по-приятни, ако не я разводняваме с такива безпредметни спорове. Абе какво говориш ти, как да не разполагат с такава техника всеки пункт за годишен технически преглед разполага с такава техника. Отиди на един обикновен газ анализатор да види колко е богата сместа, защото ти като я закачаш на ВАГ-КОМ инфото идва от твоята ламбда, а целта е да я диагностицира независима от твоята система апаратура.Дам, знам И точно затова ми стана меко казано странно, като видях, че форумните майстори си нямат такова чудо. Когато изрично запитах по телефона един от тях: "Абе вие имате ли газ-анализатор, трябва ми проба по един доста специфичен проблем", отговорът беше (цитирам почти дословно): "Не, нямаме, ама ние си имаме лаптоп и той ни показва всичко". :hilezh: Много лошо впечатление правят такива изказвания от познати авторитети и предизвикват голямо отчаяние у клиенти като мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Точно пък 1.9TDI има осезаема турбодупка, а 2.5TDI е супер тромав и пиклив двигател пак заради още по-голямата си турбодупка. Не знам дали разбираш какво ужасно влияние има турбодупката при управлението на динамичния център на тежестта, особено в завои. Айде няма да говоря и за оборотните диапазони и тяхното значение, щото ще превърна темата в лекция как се кара съзтезателно и защо дизелите са пълен ташак. Според мен си нямаш понятие от extreme driving и затова е нормално всичко ти се струва дрън-дрън. Затова и караш дизел А леле мале! Пази се идва екстремен шофьор а тръца няма ли турбодупка? ако двигателя е наред няма нито осезаема турбодупка (под 1200 оборота има ама кой го кара). А и какъв екстремен шофьор си че се чудиш на високия си разход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Пичове дайте да не съсипваме темата с глупавия спор за дизела и бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 9 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 А леле мале! Пази се идва екстремен шофьор а тръца няма ли турбодупка? ако двигателя е наред няма нито осезаема турбодупка (под 1200 оборота има ама кой го кара). А и какъв екстремен шофьор си че се чудиш на високия си разход?Стани, мислиш ли, че е много мъжко да ми пишеш такива тъпотии в темата? Случвало се е няколко пъти да ядем и пием на една маса и не мога да приема това, което правиш сега. За разлика от теб, всички останали, включително и Sag, се опитаха да помогнат с нещо, за което наистина им благодаря Виждам, че имаш претенции за задълбочени познания по двигателите, в това число и 1.8Т. Можеш да ги оправдаеш, като дадеш съвет за разрешаването на техническия проблем.Впечатленията ми от хората тук са, че имат най-малкото елементарно възпитание и култура. Не ми се ще да променям убежденията си и да търча при модераторите, за да си спасявам темата.P.S. Pif, мерси бате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 А'е с'ти сте се дърляли. Химик, ходи на газ-анализ, да разберем има ли повишено съдържание на кислород в газовете.А за 2,5ТДИ, вчера карах на Стани, никак лошо не се държи, но много къси пустите му скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Ама верно като си екстрийм драйвър що се чудиш на разхода? :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 10 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Ама верно като си екстрийм драйвър що се чудиш на разхода? :-)По магистралата не съм екстрийм драйвър щото се кара само направо и като разумен човек повече от 140км/ч не вдигам В града също карам спокойно поради съвсем обективни причини. Като правя всеки месец по 1200км на магистрала и над 1000км в града, да ти кажа, почва да ми прави впечатление високия разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Стани, мислиш ли, че е много мъжко да ми пишеш такива тъпотии в темата? Случвало се е няколко пъти да ядем и пием на една маса и не мога да приема това, което правиш сега. За разлика от теб, всички останали, включително и Sag, се опитаха да помогнат с нещо, за което наистина им благодаря Виждам, че имаш претенции за задълбочени познания по двигателите, в това число и 1.8Т. Можеш да ги оправдаеш, като дадеш съвет за разрешаването на техническия проблем.Впечатленията ми от хората тук са, че имат най-малкото елементарно възпитание и култура. Не ми се ще да променям убежденията си и да търча при модераторите, за да си спасявам темата.P.S. Pif, мерси бате Намеси турбо-дупката по начин дет аз няма да казвам дали е възпитан и културен, всеки сам си знае нормата за това. А иначе по темата ти нямам кво да напиша, по-скоро си свери разхода с останалите колеги с 1.8Т. И не знам последно дали помагам - при мене разхода отговаря 90% на зададеното като технически данни от ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Бате, не се сърди на Спами 69, не си прав . Незнам какво си очаквал от колата като разход, и какво са ти обещали, но според мен това е един твърде приемлив разход за такъв клас автомобил. Аз в момента съм в размисъл за същата кола и последното, което ме притеснява, е разходът. Няма как да се очаква от тая кола 9 градско - Астрата ми 1.6 харчи повече. А е в мега перфектно състояние. Това е Ауди, не е някоя малолитражка. Аз, обмисляйки покупката на такъв клас автомобил, си мисля каква ще е цената на консумативите и, недай си Боже, на някоя по-сериозна повреда. Там е страшно. Тия 40 лв. месечно (по моя бърза сметка 2 литра на 2000 км. са толкова) знаеш ли през кое ще ми е за тях, ако я купя? Само каското й е 4 цифрено число! Така че - карай си колата и си свиркай! Поне, доколкото разбирам, е готино изпълнение = кеф цена няма . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Тия 40 лв. месечно (по моя бърза сметка 2 литра на 2000 км. са толкова)2000 или 200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Стига си се чудил слагай газов инжекцион и разхода ти от 28 лв / 100 км ще падне на 15 лв/ 100 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Бате, не се сърди на Спами 69, не си прав . Незнам какво си очаквал от колата като разход, и какво са ти обещали, но според мен това е един твърде приемлив разход за такъв клас автомобил. Аз в момента съм в размисъл за същата кола и последното, което ме притеснява, е разходът. Няма как да се очаква от тая кола 9 градско - Астрата ми 1.6 харчи повече. А е в мега перфектно състояние. Това е Ауди, не е някоя малолитражка. Аз, обмисляйки покупката на такъв клас автомобил, си мисля каква ще е цената на консумативите и, недай си Боже, на някоя по-сериозна повреда. Там е страшно. Тия 40 лв. месечно (по моя бърза сметка 2 литра на 2000 км. са толкова) знаеш ли през кое ще ми е за тях, ако я купя? Само каското й е 4 цифрено число! Така че - карай си колата и си свиркай! Поне, доколкото разбирам, е готино изпълнение = кеф цена няма .Има голяма доза истина в твърдението на колегата Tsvet40 Himik и все ми се струва че като я закачиш на газ анализатора, човека ще ти каже че всичко ти е в норма с леко изключение и като се има впредвид: 1. че си избил катализатора и 2. нашите хубави горива, ето ти го и изключението. И правилно си се насочил към ГИ, щом караш толкова много вкарвай и газовия инжекцион и си свиркай, що да даваш двойно пари за скапания бензин по нашите бензиностанции, друг е въпроса че и газта в БГ е също толкова скапана.п.п.1 Един от мойте кадрови войници, който преди година е работил като бензинджия на бензиностанция Шел ме светна какви далавери са се правили, как се смесвала нафтата с бензина и разликата в цената се прибирала и то на ниско ниво.п.п.2 Един колега успя да направи разход на газ 7,5/100 извънградско с Б4 АБК, което аз за три години с каквито и да е пинизи не можах да направя, уловката е че той не е карал само извънградско ами и извънБългарско и разбира се с неБългарска газ. Аз 7,5/100 съм правил само с Б3-ката без никакви усилия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Аз пък си мисля че с избушен катализатор няма как да даде каталожни данни на газ-анализатора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Аз пък си мисля че с избушен катализатор няма как да даде каталожни данни на газ-анализатора!Абе като иде ще каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Това е Ауди, не е някоя малолитражка. да ве 1.8 е супер огромния обем ама нали е алди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auspusi Lazarov Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Колеги, искам да направя едно уточнение и много дебело да подчертая, че катализатора НЕ Е изтърбушен, а точно обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Дам, знам И точно затова ми стана меко казано странно, като видях, че форумните майстори си нямат такова чудо. Когато изрично запитах по телефона един от тях: "Абе вие имате ли газ-анализатор, трябва ми проба по един доста специфичен проблем", отговорът беше (цитирам почти дословно): "Не, нямаме, ама ние си имаме лаптоп и той ни показва всичко". :) Много лошо впечатление правят такива изказвания от познати авторитети и предизвикват голямо отчаяние у клиенти като мен Аз имам 2 газ анализатора и до колкото си спомням я закачихме на единият иииии а сега де аха имаше завишено съдържание на въглероден двуокис нали така ??? п.п Вече съм си по София ако изкаш обади се да свършим онази работа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 химиче, бате ти от НБУ ли си? (не че тва е по темата), май се познаваме с теб... Сега по темичката: Аз имах подобен проблем, искам да ти кажа че с тия замервания на място нищо нема да направиш... при граничните режими (разбирай постоянни промени в режима на работа) промените в данните трябва да стават мн бързо...газ анализатора може да ти хване основната смес каква е, но не може да ти хване времето за промяна на сместа при промяна на режима. Това което се опитвам да кажа, че съм виждал доста случаи, в които ламбдите закъсняват мн малко, компа не записва грешка и от това леко забавяне на реакцията за 100км като нищо води до 2л разлика. а едната ламбда спрямо другата не се карат щото данните им сравнени помежду си са коректни. На газанализатора като дадеш газ за сек има рязка промяна в сместа и после се връща в нормите (заради ламбдата) но с просто око не можеш да хванеш времето за реакция. Освен това някои път като дадеш газ до дупка, всякакви данни от ламбдата се игнорират и като отпуснеш съвсем малко се приемат отн. Тук времето за реакция пак е от значение. Пак казвам знаеш ли колко пъти съм вийдал мудна сонда и компа не записва грешка. това само с осцилоскоп може да се хване и то ако имаш каталожните данни на сондата за сравнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts