Jump to content

ACE двигател ... приказки от 1001 нощ


stilian

Recommended Posts

Аз съм един от малкото, които нямат проблеми с ACE двигател и на газ, и на бензин.

НО преди месец месец и половина на бензин почнаха да ми играят оборотите докато е студена колата. Помислих че дроселовата клапа трябва да се почисти ... Така и направих - проблема спря за около седмица ... след това отново ... Преди седмица положението стана такова, че когато е студена и изключа от скорост по време на движение и гаснеше. Реших да не гадая какво е точно проблемчето и я закарах в сервиза. Оказа се някакъв потенциометър* регулиращ дроселовата клапа. Смениха го, скъпичък излезе - 300лв нов без ДДС. Регулиране на двигателя и сега колата е отново пушка.

Надявам се това да помогнe на хора, на които им се случват следните проблеми, с ACE двигател:

- Пали по-трудно като е студена, после не може да държи ниски обороти след като си дал газ и веднага гасне.

- Като се включи компресора на климата и оборотите почват много да играят или направо гасне.

- Когато е студена забива муцуна при подаване рязко на газ.

* това е въпросната гад:

(click за по-висока резолюция)

Resize%20of%20potenciometur.jpg

PS

Впрочем специални благодарности на Димо (thesaint11) за маслото, което ми намери. Двигателят сега мърка като коте с него :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,колега дали при мене проблема е същия?Симптомитее са такива,ама само на газ,и по точно само когато пусна климатика,оборотите стават малко нестабилни 600-800.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,колега дали при мене проблема е същия?Симптомитее са такива,ама само на газ,и по точно само когато пусна климатика,оборотите стават малко нестабилни 600-800.

Едва ли. Ако не ти работи превключватела на дроселовата клапа, ще са нестабилни оборотите и на газ и на бензин, без значение дали е включен климатика. Според мен или ти е мръднал малко потенциометъра на дебитомера или (зависи от модела на изпарителя) трябва да се регулира сместа на ниски обороти да е малко по-богата заради климатика. Той товари много яко двигателя на ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и я закарах в сервиза. Оказа се някакъв потенциометър* регулиращ дроселовата клапа. Смениха го, скъпичък излезе - 300лв нов без ДДС. Регулиране на двигателя и сега колата е отново пушка.

Що не питаш преди да купуваш? Миналата година ноември същия чарк на Бош на Хладилника беше 207лв.

А АБСОЛЮТНО същия потенциометър, само че с друг номер се слага на фолксвагените и струва 100лв. На мен ми го сложиха (такъв от 100лв) в сервиза на Бош под моста Чавдар, така че е проверено!

П.П. Сто лева СЪС ДДС!

И аз съм доволен от АСЕто и на бензин и на газ! :hilezh:

Редактирано от Lord of the Rings
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорите за стъпковото моторче, което регулира оборотите при празен ход и такова от Опел Омега става ( странно но факт). На мен ми сложиха такова - 50лв :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорите за стъпковото моторче, което регулира оборотите при празен ход и такова от Опел Омега става ( странно но факт). На мен ми сложиха такова - 50лв :hilezh:

Не, не говорим за него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не питаш преди да купуваш? Миналата година ноември същия чарк на Бош на Хладилника беше 207лв.

А АБСОЛЮТНО същия потенциометър, само че с друг номер се слага на фолксвагените и струва 100лв. На мен ми го сложиха (такъв от 100лв) в сервиза на Бош под моста Чавдар, така че е проверено!

П.П. Сто лева СЪС ДДС!

И аз съм доволен от АСЕто и на бензин и на газ! :)

Защото ми го правиха уж доверени хора :) ... Както и да е ... важното е че поне проблемите изчезнаха :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем специални благодарности на Димо (thesaint11) за маслото, което ми намери. Двигателят сега мърка като коте с него :)

Та какво е масълцето ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , тъкмо прочетох и в другата тема :)

Castrol 10W40 от the_saint11 :)

Много по-добър звук от преди с Mobil-а (също 10W40)

И на мен ми предстои нова смяна, а съм се насочил към мобил X 5 - 40 по тъничко за по студената зима :hilezh:

Редактирано от daniel_g
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди бях с Мобил. Кастрола ми харесва много повече ... но може и да съм попаднал на някое Мобилско менте, знам ли ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от царящата зима навън :hilezh: ... колата успя да изгасне само веднъж догато беше студена, което не ме зарадва много ... Явно ще трябва още нещо да се провери, дюзи може би ??? ... НО е МНОГО по-добре като поведение спрямо със скапания потенциометър.

Lord-e, сега погледнах цената по сайтовете, вярно се върти около 200-250 лв ... не знам защо са ме натоварили така в сервиза. Ти сменял ли си дюзите на твойта ? Има ли смисъл или да пробвам с прочистваща добавка ?

Редактирано от stilian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не говорим за него

Съжалявам. Още уча кое какво е. :> Лошото е, че го уча по сервизите, докато ми оправят моята кола :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от царящата зима навън :respekt: ... колата успя да изгасне само веднъж догато беше студена, което не ме зарадва много ... Явно ще трябва още нещо да се провери, дюзи може би ??? ... НО е МНОГО по-добре като поведение спрямо със скапания потенциометър.

Lord-e, сега погледнах цената по сайтовете, вярно се върти около 200-250 лв ... не знам защо са ме натоварили така в сервиза. Ти сменял ли си дюзите на твойта ? Има ли смисъл или да пробвам с прочистваща добавка ?

Задължително пробвай с почистваща добавка! Аз слагам в бензина постоянно и винаги паля на бензин и чакам колата сама да включи на газ след като достигне зададената температура. На дълъг път, след като свърша един резервуар газ към 250- 270 км. карам поне трийсетина км. на бензин за да почиствам дюзите. Слагам "PRO TEC" добавката е професионална и не се продава в магазинната мрежа - доставя се само на сервизи.

В проспекта на фирмата има цяла ултразвукова система, която заедно с добавката почиства дюзи. Преди да купуваш нови задължително пробвай да почистиш старите.

П.П. Забрави и за 200лв - ако пак ти се наложи взимай за 100!

Редактирано от Lord of the Rings
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително пробвай с почистваща добавка! Аз слагам в бензина постоянно и винаги паля на бензин и чакам колата сама да включи на газ след като достигне зададената температура. На дълъг път, след като свърша един резервуар газ към 250- 270 км. карам поне трийсетина км. на бензин за да почиствам дюзите. Слагам "PRO TEC" добавката е професионална и не се продава в магазинната мрежа - доставя се само на сервизи.

В проспекта на фирмата има цяла ултразвукова система, която заедно с добавката почиства дюзи. Преди да купуваш нови задължително пробвай да почистиш старите.

П.П. Забрави и за 200лв - ако пак ти се наложи взимай за 100!

Скоро и аз имам дълъг път, така че ще я потърся тази добавка :hilezh:. А се надявам този потенциометър да не ми се налага да го сменям отново :flehan: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отначало сложи по-концентрирана - примерно една опаковка на 20 литра и зхарчи целия резервуар. Ако така не се почистят отиди в сервиза да я свалят и да пробват свалена да я изчистят - купувай, ако и това не помогне. Аз я слагам в по-голяма концентрация от предписаната (1:50 вместо 1:80) именно защото в повечето време съм на газ...

Но първия път сложих 1:10...

protec-prods.gif

Става дума за второто от дясно на ляво.....

Ето им сайта.

http://www.pro-tec-deutschland.com/protec_07/

Редактирано от Lord of the Rings
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не питаш преди да купуваш? Миналата година ноември същия чарк на Бош на Хладилника беше 207лв.

А АБСОЛЮТНО същия потенциометър, само че с друг номер се слага на фолксвагените и струва 100лв. На мен ми го сложиха (такъв от 100лв) в сервиза на Бош под моста Чавдар, така че е проверено!

П.П. Сто лева СЪС ДДС!

И аз съм доволен от АСЕто и на бензин и на газ! :rolleyes:

Колега можеш ли да видиш номера на този потенциометър който са ти сложили за фолксваген. Много ще съм ти благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
Отначало сложи по-концентрирана - примерно една опаковка на 20 литра и зхарчи целия резервуар. Ако така не се почистят отиди в сервиза да я свалят и да пробват свалена да я изчистят - купувай, ако и това не помогне. Аз я слагам в по-голяма концентрация от предписаната (1:50 вместо 1:80) именно защото в повечето време съм на газ...

Но първия път сложих 1:10...

protec-prods.gif

Става дума за второто от дясно на ляво.....

Ето им сайта.

http://www.pro-tec-deutschland.com/protec_07/

Здравейте ,колеги!

Случайно попаднах на вашия разговор и видях,че пишете за продуктите на PRO-TEC. E,аз и моят колега пък случайно сме официални представители на PRO-TEC за Бургас и региона http://audibg.com/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon1.gif .

Мога да твърдя, че наистина продуктите са с високо качество и международни сертификати,и наистина можете да ги намерите само по сервизи или директно при нас. Ако сте заинтересовани предлагаме и много други ефикасни продукти и за други проблеми, не само за дюзи.Така ,че ако се нуждаете от нещо или ви е нужна информация, може да ни званнете или да ни пишете e-mail.

Кантакти: Стефан Ерменков 0889809254 и Васил Трифонов 0886799967 e-mail: protec.burgas@abv.bg . Наслука!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отначало сложи по-концентрирана - примерно една опаковка на 20 литра и зхарчи целия резервуар. Ако така не се почистят отиди в сервиза да я свалят и да пробват свалена да я изчистят - купувай, ако и това не помогне. Аз я слагам в по-голяма концентрация от предписаната (1:50 вместо 1:80) именно защото в повечето време съм на газ...

Но първия път сложих 1:10...

protec-prods.gif

Става дума за второто от дясно на ляво.....

Ето им сайта.

http://www.pro-tec-deutschland.com/protec_07/

Здравейте ,колеги!

Случайно попаднах на вашия разговор и видях,че пишете за продуктите на PRO-TEC. E,аз и моят колега пък случайно сме официални представители на PRO-TEC за Бургас и региона :bia: .

Мога да твърдя, че наистина продуктите са с високо качество и международни сертификати,и наистина можете да ги намерите само по сервизи или директно при нас. Ако сте заинтересовани предлагаме и много други ефикасни продукти и за други проблеми, не само за дюзи.Така ,че ако се нуждаете от нещо или ви е нужна информация, може да ни званнете или да ни пишете e-mail.

Кантакти: Стефан Ерменков 0889809254 и Васил Трифонов 0886799967 e-mail: protec.burgas@gmail.com . Наслука!

post-19329-1221742238_thumb.jpg

Редактирано от Ermenkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се това да помогнe на хора, на които им се случват следните проблеми, с ACE двигател:

- Пали по-трудно като е студена, после не може да държи ниски обороти след като си дал газ и веднага гасне.

- Като се включи компресора на климата и оборотите почват много да играят или направо гасне.

- Когато е студена забива муцуна при подаване рязко на газ.

PS

Впрочем специални благодарности на Димо (thesaint11) за маслото, което ми намери. Двигателят сега мърка като коте с него :hilezh::)

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:owned:
Моя съвет е да не давате излишни пари за добавки . Дюзите се махат много лесно -маха се металния щифт и след това си издърпват с малко сила , след като ги демонтирате ги закарайте да ги почистят с ултразвук /за софия - студенски град тел.0888709835/ общо ми взеха 40лв за четирите дюзи ,купих си коплект гумички които уплътняват дюзите ,оригинални за 18лв ,преди да монтирам дюзине смених едно маркуче кото беше се спаружило от топлината и маслените пари , почистих и една черна метална тръба в която има цедка за маслените пари - след всички тези упажнения колата за почна да работи нормално и спря да мени оборотите също така и разхода ми падна
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да не давате излишни пари за добавки . Дюзите се махат много лесно -маха се металния щифт и след това си издърпват с малко сила , след като ги демонтирате ги закарайте да ги почистят с ултразвук /за софия - студенски град тел.0888709835/ общо ми взеха 40лв за четирите дюзи ,купих си коплект гумички които уплътняват дюзите ,оригинални за 18лв ,преди да монтирам дюзине смених едно маркуче кото беше се спаружило от топлината и маслените пари , почистих и една черна метална тръба в която има цедка за маслените пари - след всички тези упажнения колата за почна да работи нормално и спря да мени оборотите също така и разхода ми падна

Това са съставките на Protec-а(в колонката Chemical names на Hazardous componets):http://www.autoprofishop.de/upload/sdb_en34_2.pdf .Някой химик на преведе химичните имена(гледам много нафта има вътре) та да се разбули магията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...