stilian Публикувано 19 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 Аз съм един от малкото, които нямат проблеми с ACE двигател и на газ, и на бензин. НО преди месец месец и половина на бензин почнаха да ми играят оборотите докато е студена колата. Помислих че дроселовата клапа трябва да се почисти ... Така и направих - проблема спря за около седмица ... след това отново ... Преди седмица положението стана такова, че когато е студена и изключа от скорост по време на движение и гаснеше. Реших да не гадая какво е точно проблемчето и я закарах в сервиза. Оказа се някакъв потенциометър* регулиращ дроселовата клапа. Смениха го, скъпичък излезе - 300лв нов без ДДС. Регулиране на двигателя и сега колата е отново пушка.Надявам се това да помогнe на хора, на които им се случват следните проблеми, с ACE двигател:- Пали по-трудно като е студена, после не може да държи ниски обороти след като си дал газ и веднага гасне.- Като се включи компресора на климата и оборотите почват много да играят или направо гасне.- Когато е студена забива муцуна при подаване рязко на газ.* това е въпросната гад:(click за по-висока резолюция)PSВпрочем специални благодарности на Димо (thesaint11) за маслото, което ми намери. Двигателят сега мърка като коте с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 Абе,колега дали при мене проблема е същия?Симптомитее са такива,ама само на газ,и по точно само когато пусна климатика,оборотите стават малко нестабилни 600-800. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 Абе,колега дали при мене проблема е същия?Симптомитее са такива,ама само на газ,и по точно само когато пусна климатика,оборотите стават малко нестабилни 600-800.Едва ли. Ако не ти работи превключватела на дроселовата клапа, ще са нестабилни оборотите и на газ и на бензин, без значение дали е включен климатика. Според мен или ти е мръднал малко потенциометъра на дебитомера или (зависи от модела на изпарителя) трябва да се регулира сместа на ниски обороти да е малко по-богата заради климатика. Той товари много яко двигателя на ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 19 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2007 (Редактирано) и я закарах в сервиза. Оказа се някакъв потенциометър* регулиращ дроселовата клапа. Смениха го, скъпичък излезе - 300лв нов без ДДС. Регулиране на двигателя и сега колата е отново пушка.Що не питаш преди да купуваш? Миналата година ноември същия чарк на Бош на Хладилника беше 207лв.А АБСОЛЮТНО същия потенциометър, само че с друг номер се слага на фолксвагените и струва 100лв. На мен ми го сложиха (такъв от 100лв) в сервиза на Бош под моста Чавдар, така че е проверено!П.П. Сто лева СЪС ДДС!И аз съм доволен от АСЕто и на бензин и на газ! Редактирано 19 Октомври 2007 от Lord of the Rings Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Ако говорите за стъпковото моторче, което регулира оборотите при празен ход и такова от Опел Омега става ( странно но факт). На мен ми сложиха такова - 50лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Ако говорите за стъпковото моторче, което регулира оборотите при празен ход и такова от Опел Омега става ( странно но факт). На мен ми сложиха такова - 50лв Не, не говорим за него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 20 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Що не питаш преди да купуваш? Миналата година ноември същия чарк на Бош на Хладилника беше 207лв.А АБСОЛЮТНО същия потенциометър, само че с друг номер се слага на фолксвагените и струва 100лв. На мен ми го сложиха (такъв от 100лв) в сервиза на Бош под моста Чавдар, така че е проверено!П.П. Сто лева СЪС ДДС!И аз съм доволен от АСЕто и на бензин и на газ! Защото ми го правиха уж доверени хора ... Както и да е ... важното е че поне проблемите изчезнаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel_g Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Впрочем специални благодарности на Димо (thesaint11) за маслото, което ми намери. Двигателят сега мърка като коте с него Та какво е масълцето ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 20 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Castrol 10W40 (кой модел точно е не помня, в случай че има варианти де) ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel_g Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 (Редактирано) Благодаря , тъкмо прочетох и в другата тема Castrol 10W40 от the_saint11 Много по-добър звук от преди с Mobil-а (също 10W40) И на мен ми предстои нова смяна, а съм се насочил към мобил X 5 - 40 по тъничко за по студената зима Редактирано 20 Октомври 2007 от daniel_g Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 20 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Преди бях с Мобил. Кастрола ми харесва много повече ... но може и да съм попаднал на някое Мобилско менте, знам ли ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Хе-хе... Кастрол, само че 10W60! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 20 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 (Редактирано) Сега се връщам от царящата зима навън ... колата успя да изгасне само веднъж догато беше студена, което не ме зарадва много ... Явно ще трябва още нещо да се провери, дюзи може би ??? ... НО е МНОГО по-добре като поведение спрямо със скапания потенциометър. Lord-e, сега погледнах цената по сайтовете, вярно се върти около 200-250 лв ... не знам защо са ме натоварили така в сервиза. Ти сменял ли си дюзите на твойта ? Има ли смисъл или да пробвам с прочистваща добавка ? Редактирано 20 Октомври 2007 от stilian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Не, не говорим за негоСъжалявам. Още уча кое какво е. :> Лошото е, че го уча по сервизите, докато ми оправят моята кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 (Редактирано) Сега се връщам от царящата зима навън ... колата успя да изгасне само веднъж догато беше студена, което не ме зарадва много ... Явно ще трябва още нещо да се провери, дюзи може би ??? ... НО е МНОГО по-добре като поведение спрямо със скапания потенциометър. Lord-e, сега погледнах цената по сайтовете, вярно се върти около 200-250 лв ... не знам защо са ме натоварили така в сервиза. Ти сменял ли си дюзите на твойта ? Има ли смисъл или да пробвам с прочистваща добавка ?Задължително пробвай с почистваща добавка! Аз слагам в бензина постоянно и винаги паля на бензин и чакам колата сама да включи на газ след като достигне зададената температура. На дълъг път, след като свърша един резервуар газ към 250- 270 км. карам поне трийсетина км. на бензин за да почиствам дюзите. Слагам "PRO TEC" добавката е професионална и не се продава в магазинната мрежа - доставя се само на сервизи.В проспекта на фирмата има цяла ултразвукова система, която заедно с добавката почиства дюзи. Преди да купуваш нови задължително пробвай да почистиш старите.П.П. Забрави и за 200лв - ако пак ти се наложи взимай за 100! Редактирано 21 Октомври 2007 от Lord of the Rings Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Задължително пробвай с почистваща добавка! Аз слагам в бензина постоянно и винаги паля на бензин и чакам колата сама да включи на газ след като достигне зададената температура. На дълъг път, след като свърша един резервуар газ към 250- 270 км. карам поне трийсетина км. на бензин за да почиствам дюзите. Слагам "PRO TEC" добавката е професионална и не се продава в магазинната мрежа - доставя се само на сервизи.В проспекта на фирмата има цяла ултразвукова система, която заедно с добавката почиства дюзи. Преди да купуваш нови задължително пробвай да почистиш старите.П.П. Забрави и за 200лв - ако пак ти се наложи взимай за 100!Скоро и аз имам дълъг път, така че ще я потърся тази добавка . А се надявам този потенциометър да не ми се налага да го сменям отново . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 (Редактирано) Отначало сложи по-концентрирана - примерно една опаковка на 20 литра и зхарчи целия резервуар. Ако така не се почистят отиди в сервиза да я свалят и да пробват свалена да я изчистят - купувай, ако и това не помогне. Аз я слагам в по-голяма концентрация от предписаната (1:50 вместо 1:80) именно защото в повечето време съм на газ...Но първия път сложих 1:10...Става дума за второто от дясно на ляво.....Ето им сайта.http://www.pro-tec-deutschland.com/protec_07/ Редактирано 21 Октомври 2007 от Lord of the Rings Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Що не питаш преди да купуваш? Миналата година ноември същия чарк на Бош на Хладилника беше 207лв.А АБСОЛЮТНО същия потенциометър, само че с друг номер се слага на фолксвагените и струва 100лв. На мен ми го сложиха (такъв от 100лв) в сервиза на Бош под моста Чавдар, така че е проверено!П.П. Сто лева СЪС ДДС!И аз съм доволен от АСЕто и на бензин и на газ! Колега можеш ли да видиш номера на този потенциометър който са ти сложили за фолксваген. Много ще съм ти благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoist Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Наистина, и на мен ще ми е от полза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ermenkov Публикувано 18 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 Отначало сложи по-концентрирана - примерно една опаковка на 20 литра и зхарчи целия резервуар. Ако така не се почистят отиди в сервиза да я свалят и да пробват свалена да я изчистят - купувай, ако и това не помогне. Аз я слагам в по-голяма концентрация от предписаната (1:50 вместо 1:80) именно защото в повечето време съм на газ...Но първия път сложих 1:10...Става дума за второто от дясно на ляво.....Ето им сайта.http://www.pro-tec-deutschland.com/protec_07/ Здравейте ,колеги! Случайно попаднах на вашия разговор и видях,че пишете за продуктите на PRO-TEC. E,аз и моят колега пък случайно сме официални представители на PRO-TEC за Бургас и региона http://audibg.com/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon1.gif .Мога да твърдя, че наистина продуктите са с високо качество и международни сертификати,и наистина можете да ги намерите само по сервизи или директно при нас. Ако сте заинтересовани предлагаме и много други ефикасни продукти и за други проблеми, не само за дюзи.Така ,че ако се нуждаете от нещо или ви е нужна информация, може да ни званнете или да ни пишете e-mail.Кантакти: Стефан Ерменков 0889809254 и Васил Трифонов 0886799967 e-mail: protec.burgas@abv.bg . Наслука! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ermenkov Публикувано 18 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 (Редактирано) Отначало сложи по-концентрирана - примерно една опаковка на 20 литра и зхарчи целия резервуар. Ако така не се почистят отиди в сервиза да я свалят и да пробват свалена да я изчистят - купувай, ако и това не помогне. Аз я слагам в по-голяма концентрация от предписаната (1:50 вместо 1:80) именно защото в повечето време съм на газ...Но първия път сложих 1:10...Става дума за второто от дясно на ляво.....Ето им сайта.http://www.pro-tec-deutschland.com/protec_07/ Здравейте ,колеги! Случайно попаднах на вашия разговор и видях,че пишете за продуктите на PRO-TEC. E,аз и моят колега пък случайно сме официални представители на PRO-TEC за Бургас и региона .Мога да твърдя, че наистина продуктите са с високо качество и международни сертификати,и наистина можете да ги намерите само по сервизи или директно при нас. Ако сте заинтересовани предлагаме и много други ефикасни продукти и за други проблеми, не само за дюзи.Така ,че ако се нуждаете от нещо или ви е нужна информация, може да ни званнете или да ни пишете e-mail.Кантакти: Стефан Ерменков 0889809254 и Васил Трифонов 0886799967 e-mail: protec.burgas@gmail.com . Наслука! Редактирано 18 Септември 2008 от Ermenkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 Надявам се това да помогнe на хора, на които им се случват следните проблеми, с ACE двигател:- Пали по-трудно като е студена, после не може да държи ниски обороти след като си дал газ и веднага гасне.- Като се включи компресора на климата и оборотите почват много да играят или направо гасне.- Когато е студена забива муцуна при подаване рязко на газ.PSВпрочем специални благодарности на Димо (thesaint11) за маслото, което ми намери. Двигателят сега мърка като коте с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi2828 Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 Моя съвет е да не давате излишни пари за добавки . Дюзите се махат много лесно -маха се металния щифт и след това си издърпват с малко сила , след като ги демонтирате ги закарайте да ги почистят с ултразвук /за софия - студенски град тел.0888709835/ общо ми взеха 40лв за четирите дюзи ,купих си коплект гумички които уплътняват дюзите ,оригинални за 18лв ,преди да монтирам дюзине смених едно маркуче кото беше се спаружило от топлината и маслените пари , почистих и една черна метална тръба в която има цедка за маслените пари - след всички тези упажнения колата за почна да работи нормално и спря да мени оборотите също така и разхода ми падна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apo Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Моя съвет е да не давате излишни пари за добавки . Дюзите се махат много лесно -маха се металния щифт и след това си издърпват с малко сила , след като ги демонтирате ги закарайте да ги почистят с ултразвук /за софия - студенски град тел.0888709835/ общо ми взеха 40лв за четирите дюзи ,купих си коплект гумички които уплътняват дюзите ,оригинални за 18лв ,преди да монтирам дюзине смених едно маркуче кото беше се спаружило от топлината и маслените пари , почистих и една черна метална тръба в която има цедка за маслените пари - след всички тези упажнения колата за почна да работи нормално и спря да мени оборотите също така и разхода ми падна Това са съставките на Protec-а(в колонката Chemical names на Hazardous componets):http://www.autoprofishop.de/upload/sdb_en34_2.pdf .Някой химик на преведе химичните имена(гледам много нафта има вътре) та да се разбули магията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване